1. Met een bedrijfsuitje hier met 14 man gaan eten. Bij binnenkomst was onze tafel nog niet leeg en stonden we met zijn allen in een overvolle entree waar continue mensen voorbij moesten lopen. Vantevoren was eerst gereserveerd om 19.30u, maar we hebben echter tot 20.00u moeten wachten tot de tafel beschikbaar werd, dus een tijd afspreken is niet zo nuttig.

De wok is ingericht om zoveel mogelijk mensen te laten zitten. Dat betekent lange tafels naast elkaar opgesteld en weinig plaats, omdat er altijd iemand anders in je rug zit te duwen met zijn stoel. Verder is de inrichting zoals bijna elke wok, dus niet heel erg onderscheidend.

Mijn eerste ronde besloot ik voor sushi te gaan. Er was een groot assortiment sushi te bevinden. Dus ik werd hier wel blij van, aangezien ik een liefhebber hiervan ben. Bij het opeten werd ik echter minder gelukkig. De rijst was heel erg droog, evenals de overige ingrediënten. Dus dat was een grote tegenvaller. Ook waren er geen aparte bakjes voor de sojasaus in te doen. Dus dat dreef over je hele bord heen.

Ik hoopte erop dat een tweede ronde beter zou zijn en dat was ie! Voor het wokken is er een middelmatige keuze in vlees en vis. Gevolgd door een groot assortiment aan groenten. De koks die wokken nemen je bord aan met een glimlach en wokken na keuze van de saus je gerecht tot perfectie. Perfecte garing en de groenten niet teveel doorgebakken, zodat ze lekker knapperig blijven.

Mijn derde ronde besloot ik iets te laten bakken op de Mongoolse bakplaat. Een vrij nors ogende kok nam mijn bestelling aan en gooide twee kangaroespiesjes op de plaat. Deze waren perfect bereid. Kangaroe moet je niet te lang bakken. Dit was gelukkig niet gebeurd, dus complimenten dat ze hier goed gebakken worden.

De laatste ronde ging ik voor het dessertbuffet. Hier kun je kiezen uit diverse soorten ijs en topping. Ik besloot te kiezen voor chocoladeijs, met chocoladesprinkels en chocoladesaus. Het ijs bevatte helaas kristallen.

De bediening is vriendelijk maar kwam veel te weinig voor drinken op te nemen. Of dit iets te maken had met het all inclusive arrangement, kan ik niet zeggen. Ook vergat men erbij te vermelden dat sommige drankjes niet inclusief waren. Dit kwamen ze pas vertellen toen we al aan ons 4e drankje bezig waren.

Over de prijs/kwaliteit kan ik niet oordelen. Ik heb de rekening niet betaald...

Ook een groot nadeel vond ik dat de mannen wc geen zittoilet bevat, waardoor deze mannen dus continue op de dames wc te vinden zijn...

Al met al een gezellige avond bij de wok gehad, waarbij mijn complimenten voor het wok en bakplaatgedeelte. Door de slechte kwaliteit van de sushi wordt het eindcijfer toch maar een magere 6.