Op dit adres zit nu: Wrap 'n Roll

1. R. de Jong

In één woord teleurstellend. Voorgerecht 'Spanje' dreef in de olijfolie waardoor de sla ging 'hangen'. Het hoofdgerecht klonk veelbelovend. Echter het beloofde wereldgerecht uit 'Marokko' bestond, overigens alles lauw/koud, uit bleke halfgare smakeloze krieltjes, een stukje kabeljauw die er troosteloos uitzag en dito smaakte. Dit alles gergarneerd met wat stukjes tomaat en een plakje courgette. Maar nu komt het...het gerecht werd geserveerd in een koude Tajine. Dus niets klaargemaakt in de Tajine. Ja zo kan ik het ook. Het bijgerecht bestond uit kikkererwten. Altijd smakelijk, behalve als ze direct uit de koelkast, uit het blik, in het schaaltje, stukje groen....bah! Dat was hier het geval. Jammer. Niet lekker gegeten. Personeel was ook wat onwennig of hadden hun dag niet. Verder viel me het op dat, op het moment dat ik er zat er nog niet veel gasten waren. Evengoed duurde het anderhalf uur voordat het voorgerecht werd opgediend.

2,7