1. Voor mij was het de eerste keer om bij AH Tim uit eten te gaan. Het interieur is erg eenvoudig, weinig sfeer. De bediening heeft geen vaste tafels om te serveren. We hebben ongeveer 6 verschillende mensen van de bediening aan onze tafel gehad. Ze weten van elkaar niet waar ze mee bezig zijn. Het is géén etiquette restaurant qua bediening maar wat we opgediend kregen was prima. (menu AH Tim). Meerdere keren werd er ook gevraagd of we er nog bami, nasi, rijst of mihoen bij wilden hebben. Ook kon je nog extra gerechten kiezen die ze er dan bij serveerden. De sfeer is gezellig, eten is prima. Doordat de medewerkers geen vaste tafels/taken hebben en daardoor langs elkaar heen lopen komt het een beetje chaotisch over. Maar dat is geen reden om er niet meer te eten. Wij komen er vast nog een keer terug.