1. Meegenomen door mijn lief om hier ons eerste romantische etentje te hebben. Als aperitief kwam er een bakje doppinda's op tafel. Erg origineel! Het eten was geen overdreven hoogdravend gerecht, maar gewoon smaakvol, goed en ruim voldoende. Ik proefde nootmuskaat en dat gaf een beetje het homestyle cooking gevoel. Ook de bakjes met rabarbercompote als supplement droegen hier aan bij. Ik heb me achteraf kostelijk vermaakt om het feit dat de eigenaar?? Wel erg veel aandacht had voor mijn lief. Voor mij de bevestiging van goede smaak :-)
    De zaak zelf doet gezellig aan. De hoogteverschillen geven extra sfeer. En niet geheel onbelangrijk voor de rokers onder ons; we mochten via de artiesteningang het terras op en omdat het regende kwam er iemand mee om een parasol op te zetten. Dat is nog eens service!