in Klijndijk

Genieten bij Thijs & Aafke.

1. Tijdje geleden hier met vrienden wezen eten. Ivm kleine kinderen waren wij redelijk op tijd en werden snel enthousiast van alle lekkere eten.

Het eten was ruim voldoende en erg lekker, echter toen het wat later werd, rond 7 uur werd het drukker en drukker en hiermee nam ook de kwaliteit van het eten af.

Veel lege schalen en werd niet snel aangevuld. Was nog wel de grootste misser was, en ook de reden waarom wij snel weg zijn gegaan, is dat de bediening beneden alle peil is.

Onze tafel stond op den duur vol met lege borden en je moet ongeveer een half uur op je drinken wachten. Zo is all-inn voor de eigenaar goede handel want als je zo lang op je drinken moet wachten...

Het personeel achter de bar mopperde al dat er wel weer veel klachten zouden komen door de drukte en veel te weinig personeel. Toen we weg zijn gegaan hebben we een klacht in gediend en de mevrouw wist te vertellen dat ze het regelmatig met haar baas bespreekt maar dat er niks aan gedaan wordt.

Ook hoor je om je heen dat het er zo aan toe gaat al jaren lang. Kortom wil je er lekker eten en drinken ga dan van 4 tot 7 maar beslist niet later.