Op dit adres zit nu: Grill-ig's Broertje

1. Beste Suze,

dank voor uw reactie. Een slechte beoordeling vinden wij vervelend. Maar horeca blijft mensenwerk. Wel vind ik dat u de waarheid moet zeggen en niet moet liegen. Ons personeel liep inderdaad met een vol dienblad toen een van uw tafelgasten ineens naar achter kwam met zijn stoel. Hierdoor viel inderdaad het dienblad, maar niet over iemand heen. Het zou heel goed kunnen dat er druppels over mensen zijn gevallen maar zeker niet meer dan dat. Wat u verkondigt over het eten is ook gewoon niet waar. Helaas dat u op zo`n manier uw ongenoegen uit. Ons vlees komt dagelijks vers binnen. Dat iets groen is waarschijnlijk kruiden zijn ( deze zijn namelijk meestel groen als het vers is) Dat wij nog 2 ( niet 1) drankje van de rekening hebben afgehaald vonden wij heel schappelijk omdat het niet eens onze fout is.