1. Twee keer wezen eten (redelijk) en 1 keer afgehaald en dat was dan ook meteen de laatste keer dat we hier wat halen.
    Belachelijk, er stond een afhaalkaart op de bar met lagere prijzen. Ik maakte een opmerking bij het natellen van me geld. Antwoord: Oh sorry, we moeten de kaart nog aanpassen, uiteindelijk toch geaccepteerd. Eenmaal thuis had ik voor mijn gasten zuursmakende sate besteld, dacht eerst dat het aan mij lag want mijn gasten durfde er geen opmerking over te maken. Uiteindelijk bleek dat alle sate zuursmaakte. Ik snap overigens ook niet waarom er een sigarettenautomaat staat, heb tweemaal op een Zondag geprobeerd geld te wisselen voor in de automaat maar werd telkens doorverwezen naar de snackbar om de hoek om daar maar te gaan wisselen. Gelukkig verkoopt die snackbar ook sate!