1. Op zondagavond tijdens de bouwvak is het restaurant een ramp; lawaaiig en zo druk dat er geen contact met bediening te krijgen was, dus maar 1 drankje kunnen bemachtigen. De bediening liep zich overigens de benen uit het lijf, maar er was te weinig personeel voor een restaurant van deze afmetingen.

De kwaliteit van het eten heeft niet onder de drukte geleden, het was heerlijk, maar door het lawaai werd ervan genieten lastiger gemaakt.

De cappuccino mag deze naam niet dragen, ronduit slap! Na hierover een opmerking te hebben gemaakt was de enige reactie dat we niet de eersten waren die dag en dat het apparaat opnieuw zal worden afgesteld, ze hoopte dat het de volgende keer beter is..............

Vorige ervaringen (in de winter) waren positiever, in de zomer, tijdens topdrukte gaan we dit restaurant zeker niet weer bezoeken.

6,1