1. Erik Fransen

Pfff, pretentieus is het woord dat in me opkomt. De marketing is goed, maar het eten is niet best. De eendeborst was vrij droog, weinig smaak. Pomodorisoep was daarentegen lekker. Franse uiensoep veel te zout. Hoofdgerecht Lamsrack: slechts 5 ribjes compleet doorbakken, taai, nauwelijks vlees aan de ribben. Drama. Lendebiefstuk niks bijzonders. Broodplankje met tapenade en boter van de groothandel. Kindermenu is er eigenlijk niet, toch friet met kroket, die was zo slap dat ie uit elkaar viel.

Bediening? Ze doen hun best maar geen enkele gang gelijktijdig opgediend. Bestelde friet is nooit gekomen.

Dessert: aardig, maar eerder wat voor een simpel eetcafe dan een grand cafe.

Al met al een mooi grand cafe, zeker, maar eten is hier zeer matig. Ben heel benieuwd of er de komende maanden verbetering komt, ik zal er nooit meer komen en het zeker niet aanraden, helaas.