Op dit adres zit nu: Kerico

1. marijke

Ook ik heb 26/7 bij mona's gegeten met mn zussen. We waren er vroeg bij want we moesten om half 7 naar de film, dit was geen probleem werd er gezegd. Naarmate de avond vorderde werd toch duidelijk dat de gastvrouw en de kok het niet met zn 2en aankonden (t werd drukker en drukker!). Druk werd er gebeld naar extra personeel en mevrouw aan de bar sprong zelfs in de bediening om te helpen. Service was prima! Voor mij was het eten wel een teleurstelling. De tomatensoep was ok, niets bijzonders. Mijn kipfilet was vond ik droog en de combinatie met brie en ham vond ik niet lekker. Verkeerde keuze gemaakt waarschijnlijk? Zussen aten gamba's die volgens hen verrukkelijk waren, maar ze moesten wel telkens de gamba's schoonmaken; de darmkanaaltjes zaten er nog in (redelijk onsmakelijk). Het garnituur was mwah, aardappeltjes en frietjes ok want daar kan je toch vrij weinig aan verprutsen, salade echt doorsnee en groente ook. Door de drukte was er geen tijd meer voor ons toen we een toetje wouden bestellen, dit zou zeker +15 minuten duren voordat dit klaar kon worden gemaakt. Ik heb liever dat ze t zo eerlijk zeggen, dan dat ze de bestelling opnemen en dat wij alles naar binnen moeten scheppen door tijdnood, maar vond het wel echt jammer (keek uit naar de chocolademouse!) Toen er werd betaald gebeurde dit zo snel dat de rekening niet eens over gekeken kon worden, er waren 2 wijn en 2 frisdranken niet aangeslagen op de bon wat we pas zagen toen we in de bios zaten. Al met al vond ik t ondanks dat dit er niet opstond redelijk prijzig dus ik denk niet dat ik hier nog een keer naartoe ga.