1. Gisterenavond gegeten met 8 personen. Het mooie van dit restaurant is dat wanneer of met wie je ook komt het altijd goed is. Goede kwaliteit voedsel en goed bereid. Ondanks dat het restaurant vol zit besteed de keuken erg veel aandacht aan de gerechten zodat het niet alleen voortreffelijk smaakt maar er ook prachtig uitziet. De bediening doet er vervolgens alles aan om je met een tevreden gevoel naar huis terug te laten keren. De fatsoenlijke prijs is de strik die het cadeau afmaakt.

Vorige recensies van Hans den Breejen

• Wij komen hier regelmatig dineren.
    Een unieke combinatie van een ongedwongen sfeer met een uitmuntende kwaliteit voedsel, wat tevens mooi opgemaakt op tafel verschijnt.
    Wij kiezen meestal voor het verrassingsmenu, waardoor je echt gaat proeven wat het gerecht inhoud.
    De bediening is een club jonge mensen die zorg dragen voor die ongedwongen sfeer, maar je niks te kort doen komen.
    En dit alles voor een prijs die je tegenwoordig in véél mindere restaurants betaald.