Op dit adres zit nu: Grill-ig's Broertje

1. Ben 7466 punten

Vandaag hier met het gezin een hapje gegeten naar aanleiding van een dinerbon via vakantieveilingen.nl

De locatie zit strak tegen camping duinlust (Roompot) aan dus wordt hier ook door de campingbewoners gebruik van gemaakt.

Het arrangement bestond uit onbeperkt steengrillen voor 4 personen exclusief drinken en dessert.

Het is een gezellige brasserie maar niet allemaal het nieuwste van het nieuwste al moet je hier ook voor die prijs een beetje doorheen kijken.

We werden heel vriendelijk ontvangen door een van de dames van het personeel, al het personeel was overigens even vriendelijk en een gereserveerde tefel stond klaar.

Het steengrillen gebeurt dan op zo'n tegel van 30 bij 30 en je gaat zelf aan de gang met eten halen.

We begonnen met een goed gevulde groentesoep die best lekker smaakte, een beetje vettig.

Dam had je de keuze uit 6 verschillende vleessoorten (gehaktballetjes, kipfilet, varkenshaas, speklap, varkenslap en shoarmavlees) en daarnaast witvis en mosselen.

Natuurlijk stokbrood (een beetje lompe grote stukken, dit zou wat netter in fijne parten gesneden mogen worden) met kruidenboter en 2 groentesalades, roerbakgroenten o.a en een koude salade. Je kon dit aanvullen naar smaak met sausjes.

Volgens een van onze zoons doen we dit thuis ook regelmatig en hoeven we daarvoor niet van huis.

Voor een keer was het goed om te doen, het vlees was niets mis mee en je kon op deze manier lekker met elkaar bezig zijn.