Op dit adres zit nu: nevel

1. Vorige week hier gegeten. Bediening was een drama. Koks in de bediening, 3 grote groepen binnen. 1 personeelslid was zo slim om voordat een groep van 12 bestelde onze bestelling op te nemen; helaas pikt de keuken dit niet op. Gevolg: ons brood vooraf kwam na 35 minuten op tafel na 3 keer vragen, de tapas na een uur wachten. Drankjes in de tussentijd op, na ontvangst tapas ook zelf er weer om moeten vragen. Tja, en dan is het haasten als je de film wilt halen. Een dame van de bediening meldde al dat zij houdt van het meer-kleine-tafels idee.

Voor ons een eenmalig bezoek. Ossehaaspuntjes en spiesjes duren echt geen eeuwigheid op de bakplaat. En als er dan vertraging optreedt door groepen: breng in ieder geval iets. Tapas zelf waren prima. Men maakt gebruik van een online reserveringssysteem. Toen ik meldde dat we online gereserveerd hadden werd enigzins vreemd gekeken. Ik had het gevoel dat er vooral mensen binnen komen lopen.

5,3