Op dit adres zit nu: Boca Grande

1. Afgelopen woensdagavond hebben wij in Tapasbar Si Senor gegeten. Bij binnenkomst waren twee tafels bezet en buiten ook twee tafels. Een rustige avond dus. Echter wilde dat in dit restaurant niet meteen zeggen dat we ook snel bediend werden. Het eerste drankje liet erg lang op zich wachten en ook werd de bestelling te laat opgenomen. Bij de eerste ronde bestelden we brood met huisgemaakte knoflookdip. We hadden het eerste drankje inmiddels op en er werd bij het serveren niet naar drank gevraagd. De knoflookdip was geen knoflookdip maar een gewoon tomatensausje. Bij de tweede ronde bestelden we gehaktballetjes in tomatensaus, aardappeltjes met mojo saus, inktvisringen en pepers met roomkaas. De inktvisringen waren prima, de aardappeltjes ook ondanks dat de zogenaamde mojo saus niet te definiëren was. De pepers daarentegen kwamen uit pot, wat niet tapas te noemen was. De balletjes waren nog rood van binnen en bij het aanmerken bij de ober kregen we gelijk, zonder ons uit te laten praten, het antwoord: 'er zit kleurstof in de gehaktballetjes' 'Ja, dit kan ik zo snel beantwoorden omdat heel veel mensen dit vragen. Wij maken de balletjes namelijk niet zelf.' Dit was de giller van de avond want na nader onderzoek op Google kwam ik op een waren website terecht waar wordt verteld dat kleurstof toevoegen aan gehakt zelfs verboden is.

Al met al dus een erg teleurstellend restaurant. Goedkoop maar voor kleurstof in gehaktballen en pepers met roomkaas uit een pot betaal ik niet meer.

1,6