Enkel het restaurant is gesloten

1. IAM 34 punten

Chapeau voor het team van het Hof van Solms! Gisteren met 8 personen te gast, en namens iedereen kan ik oprecht zeggen dat we genoten hebben. Voor € 25,= p.p. (waar kan dat nog tegenwoordig..), inderdaad onbeperkt keuze uit voorgerechtjes, omdat wij smulpapen zijn bestelden we een heerlijk tussengerecht. Logisch dat je daar extra voor moet betalen. Het hoofdgerecht was heerlijk. Mopperkonten onder ons wat betreft de frietjes; het is eigenlijk gewoon zonde om frietjes te bestellen, het hoofdgerecht is ruim voldoende. Maar dan nog; waar kun je zelfgemaakte mayonaise proeven voor € 2,50?
    Het nagerecht idem, kaasje was lekker én op temperatuur, heerlijk vers brood, anderen hadden de zoete nagerechtjes, presentatie was een feestje. Kortom; we hebben genoten. Een aanrader voor iedereen die voor € 25,= p.p. heerlijk lang wil tafelen zonder tijdslimiet!
    We komen snel weer terug & wensen Het Hof van Solms alle succes, want dát verdienen ze ;-)