Op dit adres zit nu: Indiawalaa

1. De sfeer vind ik persoonlijk wat minder, vergeleken met andere Japanse restaurants. Er zit totaal geen Japanse/aziatische stijl in, jammer.

Op Hemelvaartsdag zijn we daar gaan dineren. Ondanks dat het niet erg druk was, moesten we erg lang wachten op de gerechten. We kregen meegedeeld van een personeel die daar moeilijk te verstaan was dat het eten langer kan duren dan gebruikelijk. Dat is opzich vreemd, want het restaurant zat niet vol. Na ongeveer driekwartier gewacht te hebben, kwam het eten. In de tussentijd was het een complete chaos daar: de jongere mensen in de bediening werkten hard, bleven vriendelijk, maar de chaos bleef.

Ook wat betreft het eten is het matig. Bijna elk gerecht heeft dezelfde zoete saus, te waterig of doorbakken. Als er wat variatie in de saus zat, maakte het eten minder monotoon en waarschijnlijk ook lekkerder. De sushi is wel in orde. Het duurde erg lang voordat de sushi klaar was. We waren bezig met de derde ronde bestelling, toen de sushi van de eerste ronde bestelling pas kregen.

Uiteraard zijn er postieve punten: vriendelijke vlotte bediening, mooie locatie aan de waal en de sushi die redelijk in orde was.

Al met al is het nog maar de vraag of we hier nog terugkomen, als we steeds zo lang op onze eten moeten wachten (we hebben er meer dan 3 uur gezeten voor 3 rondes + dessert) en als de kwaliteit flink tegenvalt.