1. Het was een heerlijke zonnige zaterdag avond in het begin van de lente 2011. De toon werd gezet met de woorden... jullie zijn wel erg vroeg!

Een asbak op het terras was teveel gevraagd en de drankjes hadden een levertijd van ongeveer 20 minuten die wel erg lang duurde met de achetrgrond muziek die iedereen eraan herinnerde hoe een begrafenis eruit ziet. Dit duurde wel erg veel voor die 5 hele tafels die buiten bezet waren tegen de klok van 19.30. Al snel werd er opgedrongen om aan tafel tegaan want de keuken sluit om 21.00. Onze groep werd bdediend door een enigzinds charmante jonge dame en een jonge heer die zich in een contest waande voor de leukste thuis, maar die totaal de plank mis sloeg. De chef sloeg de palnk al evengoed mis. Een greep uit het voorgerechten buffet: uitgedroogde parma ham, zilveruitjes in de staat 2 tot 3 in een eier salade en de soep wat een kant en klare bloemige asparages soep recht uit een poederblik komt. Hoofdgerechten wil ik eigenlijk zo min mogelijk woorden vuil aan maken aangezien ik me hier niet eens 1 possitief gerecht van heb gezien terwijl we toch de zalm, heilbot, lam, vegatarisch gerecht, grill carousel de revu hebben zien passeren. Het desert was aangenaam verrassend lauw opdiend; alleen jammer van die slagroom die recht uit een spuitbus bleek te komen. Het beste van onze beleving moet ik toch echt toe kennen aan de huis rose. Chapeau voor wie deze op de kaart heeft gezet.

2,5