1. Met een groepje van 4 personen wezen eten. Bedienend personeel bestaat uit studenten die helaas weinig verstand van zaken hebben. Voorgerecht was ronduit heerlijk, hoofdgerecht matig. De varkensspies was erg weinig voor het geld en was ook bijna koud. Kreeg er ook niets bij zoals salade of aardappeltjes/frietjes. De kaasfondue werd geserveerd met oud brood waarmee je iemand zijn hersenpan serieus kan beschadigen. Na gevraagd te hebben bij het, onkundige maar toch vriendelijke, personeel kregen we uiteindelijk geen antwoord op onze klacht. Er zou in de keuken nagevraagd worden hoe dit mogelijk was maar we moesten helaas nogmaals aan de bediende vragen wat de oorzaak was, waarop wij als antwoord kregen; "ik denk dat het komt omdat... etc etc".. oftewel onze klacht is onderweg richting keuken al in de kliko gegooid.

Erg jammer, het eten is matig en de rekening fors.

2,9