1. Scott-van Leeuwen

De ontvangst was goed. Mooie zaak, gezellige openhaard. Veel aandacht en een goede service. Aan tafel was de service ook erg goed al ging de aandacht alleen uit naar mijn man, waarschijnlijk omdat hij Engels is. De uitleg was dan ook voornamelijk gericht op mijn man. Vervolgens werden de broodjes geserveerd en mijn man kreeg het als eerste. Vreemd, voor een zaak als deze gaan toch de dames voor. Vervolgens hadden wij soep besteld die niet op de kaart stond. Deze was lekker maar ontzettend weinig.

Naarmate de avond vorderde zagen wij de heer en vrouw des huizes steeds minder en zaten regelmatig met een leeg glas. Vervolgens bestelde mijn man een wijntje en vroegen ze niet eens wat ik wilde drinken en weg was hij weer. Terug met de wijn heb ik mijn eigen drankje maar besteld. Ongelooflijk, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Het hoofdgerecht duurde vervolgens erg lang en toen het uiteindelijk kwam was mijn zeetong binnen no time koud. Wij hadden een schaaltje verse frietjes besteld die ze helemaal vergeten waren. Vervolgens ben ik weer opgestaan om een drankje te bestellen, gevraagd waar de frietjes bleven. De frietjes duurde nog enige minuten voor het arriveerde. De zeetong was aan de prijs maar zeer eenvoudig bereid en ontzettend droog. Wij kregen er een koude saus bij geserveerd, een heerlijk warme botersaus was meer op zijn plaats geweest. Na alle frustatie van het constante wachten op drankjes, de vergeten frietjes en het koude eten kreeg ik als reactie: had dat maar even gezegd dat hadden wij het voor u opgelost. Dat begrijp ik ook wel maar als je al meerdere malen gewacht hebt tot er uiteindelijk een beetje service verleend wordt, 2 x van tafel moet om a.u.b. een drankje te krijgen, te vragen waar de frietjes blijven, ga je niet nog een keer opstaan. Ze hadden het trouwens erg druk met 2 mensen die aan de bar zaten! Voor een vrijdag avond was het erg rustig, na ons waren er nog 2 tafeltjes van 2 en 1 van 5 personen. Dus als het daar echt druk is kun je misschien vast een voorraadje drank bestellen.

2,4