Op dit adres zit nu: Stone Grillhouse

1. Wij hebben gister avond bij Twins gegeten naar aanleiding van de positieve reacties die hier gegeven worden. Wij gingen voor het tapas menu, maar hebben anderhalf uur moeten wachten tot de soep kwam. Daarna hebben wij weer dik 40min. moeten wachten tot dat onze eerste portie tapas kwam. De tapas zelf waren lekker maar wel vrij simpel voor zo lang wachten. Toen wij een 2e ronde tapas wilden bestellen vroeg de bediening wat onze voorkeur was. Dit waren de gamba´s, later kwam de bediening terug en vertelde ons dat we geen gamba´s meer konden krijgen want dat het anders te duur voor hun zou worden, ze zouden nu over gaan op wat meer salade! Toen wij voor een 3e ronde wilden gaan werd ons dit afgekapt, door te vragen of wij nog iets na wensten. Het eten was lekker maar de service zeer en zeer slecht!

´niet tapas onbeperkt, maar tapas beperkt!´

5,7