Restaurant verhuisd

Deze zaak is verhuisd naar Johannes Poststraat 59, 7918 AB, Nieuwlande

1. Ik kom echt vaak bij Piri Piri. Het is nog nooit tegen gevallen! Heb altijd onbeperkte Kip piri piri. En het is niet zo dat je pas na een uur weer nieuwe krijgt. De meisjes die er werken zijn superaardig en vragen vaak na een kwartier al of we nieuwe willen. Wij zijn altijd snel geholpen en ik kom er al sinds ik een jaar of 12 ben. De kip is onwijs pittig, knoflook proef je duidelijk. Er zit juist veel smaak aan! En meestal niet droog, maar er kan een stukje bij zitten die bijna geen bot heeft (ze knippen die beesten in stukken), dus bijna een complete filet, en ja dat kan wel eens een beetje droger zijn, maar dat is toch een eigenschap van het vlees ook. Anderen uit ons gezelschap hebben de schnitzel geprobeerd en de shoarma. Ook allemaal goed. En goede porties. Het is wel zo dat inderdaad de gebakken aardappels wat glazig zijn, maar ik ben daar heel realistisch in; Ik heb nog nooit in een restaurant goed gebakken aardappels gehad. En ik heb al heel wat restaurants en eetcafés uitgeprobeerd. Het is een geweldige ervaring in Piri Piri, als kind vond ik het al heerlijk en gezellig, eigen eitje koken. Het is altijd een feest daar. Ze mogen alleen wel hun sladressing eens veranderen. Die is al jaren heel zoet, niet mijn smaak en ik merk dat meer mensen die dus niet lekker vinden.