1. Het eten is absoluut niet duur. Zelfs veel goedkoper dan ik gewend ben. Bovendien is de bediening fantastisch. Eenmaal waren ze vergeten onze bestelling door te geven en konden we kiezen wat we voor deze 'blunder' terug wilden. En ik stootte mijn glas om, maar kreeg meteen een nieuwe, ondanks dat deze al bijna leeg was geweest. Bovendien zijn dit echt de lekkerste pizza's van Noord-Nederland. Het kleinschalige van dit restaurant vind ik juist erg prettig. Soms zijn er luidruchtige mensen, maar deze werden hier altijd op aangesproken. Misschien lag het aan het tijdstip? Wij zijn er meestal later op de avond. Aan het begin van de avond is het ons te druk. Dat het eten slecht is en dat het bij Etna om het geld gaat, ben ik het honderd procent niet mee eens. Blijkbaar hebben ze ook hier wel een weleens slechte dag.