Op dit adres zit nu: Orries

1. Hier met mijn man een tijdje geleden tapas gegeten.

Wij zijn wel wat gewend op tapas gebied en regelmatig teleurgesteld hierin. Dus we gingen met een gematigd "het zal ons benieuwen" gevoel hierheen. Vooral omdat ik de kaart té uitgebreid vond, om écht goede kwaliteit te kunnen bieden want: vaak hoe meer op de kaart, hoe slechter het eten.

De tapas zijn ons echter goed bevallen. Prijs kwaliteitverhouding was goed. Het enige wat ons teleurstelde, waren de toetjes. Die konden wel wat meer "verfijning" gebruiken. De ijs"coupe" van mijn man leek meer op een bak vla dan een lekker ijstoetje.

Bediening was vriendelijk en goed. De tijd tussen de gangen was net nog goed genoeg, op het iets te lang af. En nu was het dan rustig in de zaak... Ben benieuwd hoe dat gaat als het druk is.

Wij gaan vrijdag weer, met een gezelschap met een vegetariër. Ben benieuwd hoe het de tweede keer zal bevallen.