Op dit adres zit nu: Down Town

1. Vorige vrijdag voor de 1ste keer bij Kostas de Griek wezen eten in Sluis. Allebei een brochette speciaal genomen.

Dat is een brochette van ossehaas en varkenshaas met champignon-crèmesaus, wat rijst, een typisch pepertje, tomaten, schijfje komkommer, wittekool-wortelsalade, kwakje mayonaise, wat frisésalade en een kom goed uitgebakken frieten.

Nadien een tas koffie of thee naar keuze, met vers appelgebak en nog een klein likeurglaasje achteraf. Prijs per menu is 15 euro.

Ik heb nog een cola gedronken en mijn man een biertje. We hadden een totaal van 34 euro. We hebben daar super gegeten, ons buikje zat goed vol, alles goed vers en lekker klaargemaakt.

Heb jarenlang zelf in die branche gezeten, dus ik kan het zeker weten. Wij komen regelmatig in Sluis want we wonen aan de Belgische kust. Wel, bij Kostas, gaan ze ons zeker nog terugzien en we zullen jullie zeker aan iedereen aanbevelen.