Op dit adres zit nu: Mister Spaghetti

1. Met 8 personen bij 'De Vrijheid' gedineerd. We kozen het goedkoopste 3 gangenmenu voor 19 euro. Voor kregen we een vissoep met daarbij boter en stokbrood. Het hoofdgerecht was een flinke (en malse!) tournedos en toe kwam er een warm rond appeltaartje met daarbij een bolletje kaneelijs.

Hoewel er een paar kleine dingetjes beter hadden gekund (het stokbrood was zacht, het schaaltje met het bolletje ijs was op het warme bord gezet, waardoor dit bij het uitserveren al deels gesmolten was), moet men daarbij wel bedenken wat er voor het geheel betaald moet worden en dan is het oordeel zonder meer goed.

Voeg daarbij het feit dat de locatie op zich sfeervol is en het personeel vriendelijk, vlot en attent, dan is het duidelijk dat eten in 'De Vrijheid' geen straf is! Een pré is ook dat er voor de deur ruim voldoende (gratis!) parkeergelegenheid is.