1. Berend Henk Huizing

Na uitstekende ervaringen met 't Olde Posthuus van waard Lammert Prent, bijvoorbeeld op onze trouwdag, waren we zaterdag 14-08-2010 teleurgesteld. Waard Prent bleek met de stille trom vertrokken, terwijl we 14 dagen geleden nog met hem gesproken hebben vanwege de reservering. 't Olde Posthuus is overgenomen door een hardwerkende en goedwillende nieuwe eigenares. Het eten was goed. De sfeer prima. Maar de bediening liet onnodig veel steken vallen. Menu en extra's waren bij reservering doorgesproken, maar niet bij het personeel bekend. Misser! Om dranken bij het eten moesten we vragen en de lege flessen en niet meer gebruikte vaat werd pas afgeruimd na onze tip. En het minst leuke: het omroepen van de gerechten als ze geserveerd worden. Bij een gelegenheid als deze hoort geen 'van-der-Valk-bediening' maar hoort het personeel goed te weten wat de gasten bestellen. Goede bediening is de helft van een goed diner. Jammer, want de plek is prachtig en betekent voor ons een mooie herinnering. Hopelijk de volgende keer beter.

6,1