1. Een negatieve ervaring. Aan het begin komt de bediening op zijn hurken aan je tafel om je de huisregels uit te leggen. Dit vonden wij veel te familiair. De huisregels bestonden uit niet met de vingers knippen of schreeuwen voor aandacht bediening. Vond dit ronduit vaag. Ik denk niet dat je gasten van een restaurant op deze manier welkom moet heten. Er ontstond natuurlijk gelijk een lijst van onze kant welke hij vergeten was op te noemen....

Verder krijgen we rauwe kip spiesjes. Dit gemeld en moesten zelf aangeven dat we nieuw bestek en bord wilden hebben.

Er werd niets gezegd. Wij zijn verder gaan eten met de tapas, waarvan de kwaliteit goed was. Toen dit op was kregen we nog een schaaltje met nieuwe kipspiesjes...met de mededeling deze zijn echt gaar hoor.... Voor goed fatsoen een stukje geprobeerd, maar was echt gortdroog. Ik zou dit gerecht vervangen hebben door een ander passend gerecht bij de tapas. Toen hij vroeg of alles naar wens was geweest en ik meldde dat alles op was op de kip na, zei de beste man ja dat kan gebeuren, sorry.

Bij de koffie kregen we zeer uitgedroogde noga en bij de tweede ronde kregen we niks erbij.

Al met al redelijk kostbaar geprijst en een gratis koffie had mijns inziens op zijn plek geweest.

Jammer, wij gaan niet meer terug.