Op dit adres zit nu: Jantje's Steaks & Pizza

1. Joop 472 punten

Afgelopen week een lopend buffet gehad voor 27 euro pp. Persoonlijk vind ik de hoge prijs niet gerechtvaardigd voor datgene dat wordt aangeboden. Ik wil niet zeggen dat de andere (hoge) beoordelingen niet terecht zijn maar dit is nu eenmaal mijn persoonlijke mening. En over smaak valt niet te twisten. Vond de groentensoep zout en de spareribs heb ik ook wel eens beter gehad. Miste ook de gebakken aardappelen. Wel een prima visbuffet met haring, paling etc. En alles tot tegen het moment van sluiting aan netjes bijgevuld ondanks de op dat moment nog weinig aanwezige gasten. Het geheel ziet er keurig uit en de bediening is ook vriendelijk. Wat ook netjes is is dat je niet met je neus boven de bakken komt omdat dat simpelweg niet kan. Mensen met een behoorlijke lengte zoals ik moeten hierdoor flink bukken. Maar dat heb ik voor een stukje hygiëne graag over!