Restaurant verhuisd

Deze zaak is verhuisd naar Johannes Poststraat 59, 7918 AB, Nieuwlande

1. Cor 61 punten

Afgelopen week bij Piri Piri gegeten. Vond het al met al een teleurstellende ervaring. Mijn spies was wel oké maar de onbeperkte piri piri kip die mijn partner kreeg was echt gortdroog. Verder hadden wij als vooraf een mandje brood met smeersels. Vond het erg jammer dat toen ons hoofdgerecht werd geserveerd dat mandje werd weggehaald terwijl er nog een paar stukjes inzaten.

Op een enkeling na was de bediening behoorlijk chagrijnig. Kon echt werkelijk waar geen lachje vanaf. Maar geen nagerecht genomen omdat je dat zelf uit een bak moest gaan scheppen bij een buffet. Als ik in een restauarant ga eten wil ik bediend worden en niet nog eens zelf allerlei dingen zelf moet gaan doen.

Bij het weggaan gedag gezegd door een serveerster (volgens mij in opleiding) die al hangend aan de keukencounter luid "doei" tegen ons zei. Hmmm.