in Klijndijk

Genieten bij Thijs & Aafke.

1. G.A.Kleiker

Geweldig buffet restaurant, leuke thema weken, goed eten, ruime keus, altijd op tijd de schalen weer aangevuld. De sfeer is goed, de ruimtes gezellig, ruim opgezet. Veel keus, en als je bij de reservering even vermeld in welke zaal je wilt eten dan komt dat helemaal goed.
    Je wordt op je wenken bediend, letterlijk! De bediening is snel, en aardig. Bordje leeg, dan wordt het snel weggehaald, maar niet op een vervelende manier. Het drinken is er helemaal niet duur, en de toetjes, inclusief het ijs zijn overheerlijk. We zijn er nu al vele malen geweest, en het blijft elke keer een feestje!
    En waar voor je geld, want voor 25 euro kun je echt vanalles proeven inclusief de drankjes, en dat is niet duur, in deze dure tijden. Een aanrader!

Vorige recensies van G.A.Kleiker

• L. Kleiker

Heb zeer goede ervaring hier opgedaan. Er is juist zoveel keus dat je geen keus kunt maken. Dessert is erg lekker. Bediening is flot en aardig! Gezellig restaurant, waar we zeker naar terug zullen gaan! Buffet prijs is zeer redelijk!