Op dit adres zit nu: Gastrobar Floor

1. Mijn eerste ervaring met Het Kabinet was geen gelukkige.
    Het eerste drankje wat besteld werd, een Grand Prestige van Hertog Jan bleek op te zijn. Zeg dan niet in het opnoemen van je keuzes dat dit bier er is!
    Nadat we het voorafje ophadden werd er een verkeerd hoofdgerecht geserveerd. Oplossing, alles mee terug naar de keuken en wachten......( er werd op dat moment niet gevraagd of we iets wilden drinken, wat mij normaal lijkt als door een fout van de bediening er langer gewacht moet worden dan gewenst).
    Tien minuten later kwam dan het goede hoofdgerecht, maar..... de kipfilet was van binnen absoluut niet gaar, zelfs rood! Hoofdgerecht van partner bleef op tafel en daar ging mijn hoofdgerecht weer. Nu werd wel een drankje extra beloofd, maar pas geserveerd toen er door ons om gevraagd werd. Onze glazen waren nog vol volgens de ober, op het moment dat hij ons het aanbod deed, van een extra huiswijntje. Nou, vol was een rekbaar begrip wat mij betreft.
    Mijn hoofdgerecht arriveerde bijna een kwartier later, met uiteindelijk een kipfiletje dat eerder hard was van het enorm doorgebakken zijn, dan lekker sappig. Ik ben doorgaans absoluut geen zeur, maar lekker was anders.
    Bij het afrekenen had ik spontaan verwacht dat er iets van de rekening zou worden afgehouden. Neen, dus.
    Kom ik terug? Als Het Kabinet zelf reageert op dit stukje misschien, anders zeker niet!