1. Weer wezen eten bij de Pilaren in Bergen (NH), maar dit keer viel het ons erg tegen.

We kregen p/p 6 spruitjes en ca. 12 frietjes en de helft van het vlees bij het gerecht. Ook waren ze onze "3 jarige attentie" vergeten. Het was lekker, maar erg weinig, kortom het viel ons dit jaar erg tegen! Recessie is duidelijk toegeslagen! Voortaan zoeken we een ander restaurant voor ons "feestje".

Reactie van restaurant De Pilaren:

Bedankt voor de opbouwende kritiek, we hadden bij de bakker een marsepeinen schildje willen bestellen met 3 jaar erop, maar de bakker was zaterdag 2 jan. dicht. Pech, we konden u dat niet melden omdat u steeds samen aan tafel zat en het een verrassing moest zijn, vandaar, met de garnituren is het even fout gegaan, we serveren altijd gebakken aardappeltjes en warme groenten, daarvoor onze excuses, sla doen we nu alleen zomers, want in de winter werd het steeds niet opgegeten, en dat is zonde.

Ik vind het jammer als ik vriendelijk vraag of u nog ver weg moet met dat rot weer,u deze teleurstelling niet even aan mij meldt, dan kunnen we het altijd nog herstellen.

Vriendelijke groeten.

Ad Besseling.

Pilaren Bergen.

3,2

Vorige recensies van Gerrit en Anneke Feitsma

• Dit is het restaurant waar wij samen heerlijk hebben opgewarmd en gegeten, na onze eerste wandeling samen op het strand in de stromende regen en harde wind........ verliefd......... netjes arm in arm.

We zijn die dag smoorverliefd, via het strand, in de stromende regen naar Egmond aan Zee gelopen en weer terug en kwamen zo drijfnat en koud aan in het restaurant De Pilaren. We kregen er een heerlijk tafeltje achterin het restaurant bij de open haard.

Later heeft de ober rondom onze tafel wat branders neergezet om ons lekker op te warmen. We hebben er heerlijk en natuurlijk onvergetelijk gegeten en doen dat nu elk jaar op deze dag! En elk jaar is elke keer weer heerlijk en gezellig!

Tot ca. 6 januari, dan lopen wij weer smoorverliefd binnen en vragen weer om ons tafeltje achterin bij de open haard en zitten weer verliefd te mijmeren en te smikkelen en te smullen.