De Marktmeester in Putten

ma Gesloten
di 11:00 - 22:00
zo Gesloten

1604742047 84

1. Prima, gezellig restaurant. Gevarieerde, overzichtelijke kaart. Uitstekend eten voor een goede prijs.

2. Willie Bos

We hebben zoals altijd heerlijk gegeten, en komen zeker graag terug!!

3. Wil Grift

Zeer tevreden, eten ruim voldoende, snelle bediening, gewoon top!

4. Heerlijk gegeten met oud collega's

5. Prima eten en service. Akoestiek niet fijn, erg gehorig misschien o a viltdopjes onder stoelpoten zou minder lawaai maken en wellicht met gordijnen en tapijten kan dit verbeteren.
    Moeite om elkaar te verstaan, daarom na het dessert ons bezoek afgerond.

6. Een sfeervol restaurant met vriendelijke bediening en een prima kaart.

7. Julie Skorepova

We werden heel fijn ontvangen en onze pup kreeg meteen wat water voorgeschoteld. Ook konden we ergens zitten waar het wat rustiger was. Het eten was allemaal erg lekker voor een zeer goed prijsje. Tot slot was het personeel kundig en vriendelijk; kortom een grote aanrader!

8. Van de beek

Wij vonden het heel sfeervol en de bediening was heel vriendelijk, het eten was heerlijk kortom perfect.

9. Heerlijk gegeten!! De frietjes mogen van mij iets bruiner maar smaken verschillen. Mijn man had een heerlijke salade, echt aan te bevelen.

10. Vorig jaar eerste keer gegeten bij De Marktmeester. Dit jaar ook een aantal dagen op de Veluwe doorgebracht. Waarom? Om weer te kunnen genieten van het heerlijke eten bij dit restaurant.
    Voor ieder wat wils (ben zelf vegetariër).
    Gezellig terras, binnen rustige sfeer ondanks full house.
    Fantastische gastvrouw en serveersters - top kok.
    Waar vind men tegenwoordig nog een vriendelijke ontvangst, correcte behandeling en spontaniteit… Bij 'De Marktmeester' in Putten!

11. Leuk restaurant goede en correcte bediening.

12. Dit is echt uit eten, heerlijk eten, prima sfeer, prima bediening, prima kwaliteit.

13. Willem 108 punten

Erg lekker eten en prima service. Sfeer en prijs zijn goed.

14. Kleine smurf eet grote maaltijdsalade

Bij toeval in de herfstvakantie in dit restaurant terecht gekomen. We waren er met onze twee meiden van 10 en 15. Heerlijk gegeten, prima kwaliteit, vriendelijke bediening. Helemaal super!

15. Zijn voor het eerst hier gaan eten, wel op het terras gezeten. De sfeer is heel gezellig en het eten is goed. Kortom de bediening vriendelijk, lekker op het gemak vertoeven.

Ikkom zeker volgend jaar weer terug. Aardappeltjes uit de koekenpan waar vind je dat nog!

16. Jasmijn Gerritsen

We hebben hier geluncht en gekozen voor de hamburger. Was goed vlees, maar voor de rest een grote tegenvaller. Er lagen een paar stukjes champignon en ui onder, geen sla o.i.d. en bord verder opgevuld met frites. Op de hamburger een vies sausje wat beter los erbij geserveerd kan worden zodat je als klant zelf kan kiezen of je deze zooi wil eten. Ik ga niet proberen of de rest van de lunchkaart beter is.

4,1
  17. B.de Jonge

Mijn vrouw en ik zijn weer na de sauna hier gaan eten, dit doen wij regelmatig en hebben daar altijd goed gegeten. Ook gisteren hadden wij gereserveerd en waren wel iets later als afgesproken. We hebben allebei de kabeljauw van de menukaart besteld. De kaart beloofde een korstje om de kabeljauw met spinazie, zure room, aardappelgarnituur etc. Er werd een kabeljauw geserveerd zonder korstje, zonder de beloofde room en de "aardappelgarnituur" bleek een kommetje patat frites met mayonaise te zijn... De chef had zeker geen zin meer om het volgens de menukaart klaar te maken of had een andere reden om van het beloofde diner af te wijken. De prijs bleef wel gewoon wat er op de menukaart stond. Discussies ga ik niet aan met het bedienend personeel maar dit was wel ons laatste bezoek aldaar. Van het enthousiasme van een paar jaar geleden is ook niet veel meer overgeblevenen. Jammer.

18. Heerlijk gegeten bij de Marktmeester! Gluten en koemelkvrij, daar doet de bediening ook echt zijn best voor. De varkenshaas was heerlijk mals, wel grote porties. Ook de amuses en voorgerechten zijn heerlijk.
    Kortom een aanrader!

19. Michelle

Goed restaurant, lekker eten en goede sfeer. Bediening was goed. Netjes rekening gehouden met allergie van een van de gasten. Kortom: zeer de moeite waard.

20. aardoom

Vier jaar terug hebben we hier heerlijk gegeten, na vier jaar waren we hier weer in de buurt en nogmaals weer bij de Marktmeester gegeten.De onvangst, bediening en het eten waren weer van uitstekende kwaliteit!
    Wederom genoten!

21. Ap 15 punten

Zondag 31 maart met z'n vieren gegeten, om 18.30 uur stond de tafel netjes klaar. Alles ging goed. Bij het bestellen werd er gevraagd wat voor saus we op de spies wilde en zo ook bij de zalm. Dan mag je er van uit gaan dat dit bij de prijs inbegrepen is. Bij het afrekenen kwam ik er achter dat de sausjes apart in rekening zijn gebracht en dat een Spa rood als rode wijn stond genoteerd. Van de saus staat niets op de kaart vermeld. Al met al een kostenverhoging van 3,- voor de sausjes en minimaal 1,- meer voor de Spa.
    Als ze dat bij elke klant doen dan tikt dat lekker aan.
    Wij komen hier niet meer.

6,3
  22. Vanmiddag even iets gedronken. Er was erg weinig aandacht van de bediening. Deze was meer druk met de "vaste gasten" en elkaar (personeel).
    Als er iets op tafel werd gezet door de serveerster (met knot), kon er geen alsjeblieft vanaf. Geen enkele keer werd gevraagd of we nog iets wilden drinken.
    Jammer, de volgende keer gaan we maar naar een ander restaurant.

23. sonja dijkstra

Afgelopen vrijdagavond gegeten bij De Marktmeester. Gevonden via internet, en top gegeten. Super bediening, vriendelijk, iets extra's vooraf en tussendoor, en gewoon heel lekker gegeten. Een echte aanrader!

24. Alice van Grunsven

Een super leuke avond gehad. Hadden gevraagd om een rustig plekje achter, omdat onze kleine prinses mee was in de maxi cosi. Was perfect geregeld! Bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk gegeten. Carola en haar team verdienen een dikke tien!

25. Wat een lunch hebben we daar gehad. Leuke sfeer, lekker hoekje met 9 personen en heerlijke lunch. Vriendelijk personeel, zelfs de parkeerschijf werd uitgeleend.

Bedankt, iedereen heeft genoten. Clubje Almeerder's tussen de 85 en 62 jaar

26. Thea Overbeek

Vanmiddag met mijn vriendin gegeten bij de Marktmeester. Geweldig!! Ik wist niet wat ik zag, wat een bord! Vispalet en zo erg lekker.

Personeel van de Marktmeester ontzettend bedankt voor een uurtje genieten en ook erg belangrijk!! goed te betalen

Met vriendelijke groet,
    Thea Overbeek en Wil Hamer

27. Heerlijk gegeten, superkindvriendelijk waarbij de kinderen zelfs een kadootje uit een schatkist mochten zoeken.
    Voortreffelijke amuses en ook uiterst vriendelijke bediening.
    Voor ons een vaste stek geworden.
    Prima ga zo door.

28. Niets te klagen als je hier gaat eten!
    Prijs/kwaliteitsverhouding is prima en als verrassing kregen we ook nog 2 tussengerechtjes, paling amuse en spoom. Heerlijk gegeten, goede sfeer en prettig personeel. Hier komen wij zeker terug.

29. Zeer gastvrije ontvangst. Toegankelijke menukaart. Goede prijs kwaliteitsverhouding. Zeer vriendelijke bediening. Kom hier zeker terug.

30. Dik 24 punten

Prima sfeer, vriendelijke ontvangst en bediening. Zijn hier even naar binnen gestapt voor een dessert, dat was een prima keuze. We hebben genoten van heerlijk vanille ijs met vers fruit (sorbet) en vanille ijs met kersen en vers gebakken wafel. Een beetje jammer was de spuitslagroom, die halverwege het dessert was ingezakt tot een slap roompapje. Echte slagroom en het is helemaal top!

31. Ben 7466 punten

Afgelopen woensdag hier een prima diner gehad, natuurlijk door een goede kok maar ook het personeel deed een duit in het zakje. We hadden een mooie plek voor aan het raam. De opzet van het restaurant is gezellig met strakke meubels.

Men begon met een amuse van 2 schijfjes worst (ik vond dit eigenlijk niet zo'n sterk begin). We hadden verzocht om de wijnkaart maar deze was nog niet klaar doordat er net nieuwe wijnen binnen waren dus zochten we een juiste uit op de a4tjes die het wijnhuis (winemakers collectie)had verstuurd.

We kozen voor een Merlot uit 2010, 13,5 %van het Drostdy-hof.

Een wijn uit het gebied de Stellenbosch uit Zuid Afrika.

Een helderrode wijn met smaak van kersen en bessen met een lichte geur van eikenhout, een gemiddelde soepele wijn. Kijkend naar de prijzen die voor de verschillende wijnflessen gevraagd werden (verschillende boven de € 40,00) dan vraag ik mij af of dit nodig is?

Als voorgerecht namen we de soep van de dag: een champignonsoep: rijkelijk gevuld in een mooie decoratieve kom. Daarbij 2 donkere stukken brood (dezembrood), zowel soep als brood heel lekker.

Daarna volgde weer een amuse: champignonijs met prosecco (italie) om te neutraliseren. Deze amuse was voortreffelijk: er ontstond een mooi schuimend geheel met een lekkere frisse zoete smaak.

Pluspunt van Emmy: of ze al aan het hoofdgerecht konden beginnen.

Daarna het hoofdgerecht: mijn egaa nam een tournedos, om te zuigen, zij genoot van de kwaliteit, heerlijk mals, exact goed waarbij geen bloed op het bord kwam dus vers van de pers.

Ikzelf nam een spies van de Marktmeester: uitstekende stukken vlees, : heerlijke ossehaas, prima kalfsoester, malse kipfilet, lekkere varkenshaas, al waren de biefstukjes wat aan de droge kant, dit alles met een juiste hoeveelheid rode portsaus.

Als bijgerechten lekkere aardappelkrielen gestoofd in de schil en een frisse salade van stukjes komkommer, tomaat, augurk, pijnboompitten, ui en rucolasla en daarnaast heerlijk verse malse bladspinazie. Daarnaast nog franse frites maar van die hebben we niet veel op want het was genieten van de rest.

Als afsluiting namen we nog een cappuccino waarbij in een klein schaaltje rietsuiker lag en voor het snoepen wat koffieboontjes en pindarotsjes.

We hebben genoten van een prima avond met heerlijk eten, vriendelijk personeel waarbij als voetnoot dat enkele wijnprijzen iets lager mogen.

32. 18/12:

Prettig restaurant met goede stoelen en gezellige ruimte.

Zeer vriendelijk personeel.

Smakelijk en royaal wildmenu.

Uitstekende huiswijn.

Als verrassing was er eerst een amuse van paling en appel.

Tussen het voorgerecht en hoofdgerecht was er een spoom.

Plek om terug te komen!

Als genodigde kan ik niks zeggen over de verhouding prijs /kwaliteit.

33. Als ik zeg; 'Ik heb in tijden niet zo lekker gegeten'; lieg ik geen woord! Wat een super restaurant is dit!

Het was helemaal geweldig, de bediening was niks minder! Wat een service! Je bent hier in dit restaurant nog echt een gast, dat maak je niet vaak meer mee!

Over de prijs-kwaliteit verhouding kan ik alleen maar zeggen dat de kwaliteit/service ver boven de prijs zit! Geweldig!

Binnenkort er zeker weer terug te vinden!

34. Op 14-11-2010 heb ik er met mijn 2 zussen tapas gegeten.

Wij komen uit Noord Holland, dus een uurtje rijden, maar dat is het 100% waard.

De bediening is grandioos vriendelijk en het restaurant is erg gezellig ingericht.

En een groot applaus voor de koks in de keuken.

35. Heerlijke tapas, grote porties. Sfeervol en aardige bediening.

Ruim opgezet maar toch gezellig. Uitgebreide kaart en prijs/kwaliteit zeer goed. Echt aan te bevelen.

Wij komen binnenkort terug, al moeten we er een eindje voor rijden!

36. Stephanie

Vooral de tapas en de toetjes zijn heerlijk!

37. Mooi en gezellig. Zeer vriendelijke bediening. En erg lekker eten.
    Dit alles tegen een nette prijs! Aanrader!!!!!

38. rien van dongen

buitengewoon prettige bediening, uitstekende kaart en kwaliteit tegen een fatsoenlijke prijs