Op dit adres zit nu: Gewoon Broodjes

Lunchroom De Baanstee in Purmerend

• Bezorgen

1. Nu twee maal iets besteld en laten bezorgen.

De eerste keer vond ik mijn 'hamburger de Baanstee' werkelijk niet te eten!! Niet omdat deze vies was, integendeel! Ik kreeg een Italiaanse bol, met daarop flink wat sla, tomaat, augurk, gesmolten kaas en een gebakken ei. Daarbij een vers gebakken hamburger en die was werkelijk enorm! (En ook enorm lekker bleek)
    Uiteraard ontbrak ook een lekker sausje niet. Voor dit gevaarte moet je mond minimaal het formaat "laadklep" hebben, want dat alles opeengestapeld kreeg ik bijna niet afgehapt.
    Bij de laatste paar happen bleef mijn vriend bijna in zijn lachbui, want het resterende stuk hamburger schoot tussen het broodje uit en landde een halve meter verder op de vloer. Hilariteit alom en godzijdank dat we een makkelijk te reinigen vloer hebben.
    Die eerste kennismaking met lunchroom de Baanstee vergeet ik dus nooit meer.

Mijn vriend had als eerste maaltijd een portie spare ribs. Die waren smaakvol, maar wel een klein beetje droog aan de randjes. Bijbestelde frietjes waren zowaar nog knapperig in plaats van helemaal slap. Ook de salade zag er goed uit; flink wat tomaat, komkommer, paprika en wat plakjes gekookt ei op een goede portie gemengde sla met fijne dressing. Als extraatje 2 bakjes vruchtenyoghurt van een Duits merk. Het een en ander kwam supersnel aan de deur in een stevige papieren tas, vergezeld van een duidelijke bon op A4 formaat.

De tweede bestelling, zojuist genuttigd.

Ditmaal koos mijn vriend voor een schnitzel met röstirondjes en zelf ging ik voor de ossenhaaspuntjes met een stokbroodje. Beide porties prima van formaat en zeer smakelijk. Ook nu weer een lekkere salade en als dessert 2 bakjes yoghurtvan het huis.

We hebben weer een favoriet ontdekt in tijden van tijdgebrek en hindernissen die het zelf koken tegenstaan.