Den Tol in Plasmolen

Pannenkoeken eten maar dan net even anders!

Eigen parkeerplaatsen.

• OV

Lijn 83.

ma 12:00 - 20:30
di 12:00 - 20:30

Omschrijving

Gelegen in het Limburgse Plasmolen bij Mook aan de rand van het bos. De gemeente Mook wordt wel de brug tussen Maas en heuvelland genoemd. De heuvels, bos en heide maken grote delen van de gemeente tot bijzonder natuurgebied. De Maas en de Mookerplas bieden watersporters tal van recreatiemogelijkheden.

• Suikervrij

1619392982 83
1662073567 79
1687681919 78

1. P. Thijssen

Gisteren pannenkoeken afgehaald, wat hebben we genoten het is zeker een aanrader. Op elke pannenkoek stond een persoonlijk geschreven spreuk. Dit was nu met de corona beperkingen een zeer mooie oplossing.

2. Vandaag “in het bos” geborreld en gegeten. Wat een relaxte ervaring, mooie plek, en super start van het weekend! Aanrader en voor meerdere herhalingen vatbaar ;-) dank je wel team Den Tol Velp x

3. Antoine Driessen

Heerlijk was het… 4 pannenkoeken afgehaald. Op tijd besteld en gereed op het juiste moment. Goede timing. Service zoals altijd goed en de pannenkoeken waren heerlijk. Een 10.

4. Zaterdagavond heerlijk pannenkoeken gegeten. 1 pannenkoek was niet helemaal naar wens. Geen probleem meteen een andere gekregen. En niet voor hoeven betalen. Een gratis kopje koffie was ook prima geweest!
    Wat een goede gastvrouw, geknipt voor deze baan!

5. Berna Smits

Super fijne plek om te gaan eten. Je kunt er gezellig zitten en er hangt een goede sfeer. Pannenkoeken zijn overheerlijk. Wij komen hier zeker elke paar maanden en het is nog nooit tegengevallen. Ook de wijn is voortreffelijk en wordt geschonken in een mooi groot glas. Het oog wil ook wat. Bediening is vriendelijk en zelfs met deze tropische temperaturen (30 graden) blijft de kwaliteit top! Aanrader.

6. Prima pannenkoek niets op aan te merken wellicht iets te duur. Bediening was slecht, geen aandacht voor de klant. Lang moeten wachten op de kaart voor het dessert uiteindelijk niet eens opgenomen. We hebben afgerekend en zijn maar weggegaan. De bediening was vooral druk met zichzelf. Ook tussendoor niet even de moeite om te vragen of alles naar wens was of we nog iets te drinken wilde. Jammer.

7. 1 Pannenkoeken 👍🏼
    Was wel lekker.
    2 Soep matig ☝️
    3 drinken zeer kleine glazen 19 cl.
    Dit kun je niet maken voor deze formule 2 slokjes en het glas is leeg. 👎🏼

8. L.Brugman

Goede bediening en heerlijk gegeten!!
    Voor herhaling vatbaar.

9. Lekker gegeten met gezellige bediening

10. Heerlijk gegeten. Erg sfeervol. Vlotte bediening. En natuurlijk waar we voor kwamen: culinaire pannenkoeken.

Aanrader!!

11. We hadden gereserveerd om 18.30, want zoals wel verwacht is het op een zaterdagavond erg druk dus op de gok gaan leek ons niet zo slim. Toen we binnenkwamen werd ons gezegd dat de tafel zo klaar zo zijn, hij werd op dat moment ingedekt. Op dat moment zaten er nog zeker 5 andere groepjes te wachten op een tafel. Toen we om 18.50 nog geen tafel hadden, en die andere 5 groepjes ook niet, werd ons duidelijk dat ze 'je tafel is zo klaar' waarschijnlijk tegen iedereen hadden gezegd. We hadden net zo goed niet kunnen reserveren! Uiteindelijk hebben we heerlijk gegeten, bij de concurrent iets verder op. Daar stond namelijk wel een tafel voor ons klaar...

12. Wij kwamen voor enkele jaren terug (bleek het restaurant net een paar weken open) heel toevallig pannenkoek eten bij Den Tol. Wij vonden het zo heerlijk en de bediening uiterst vriendelijk. Sindsdien al diverse malen, ook samen met andere personen die we meegenomen hadden, wezen eten. Super hoor!

13. Rob Nijmegen.

We komen gemiddeld een paar keer in de maand pannenkoeken eten bij Den Tol Plasmolen. Heerlijke pannenkoeken en vriendelijke service. Helaas waren vandaag de pannenkoeken behoorlijk aangebrand en na wat happen hebben wij dit kenbaar gemaakt.

De pannenkoeken werden direct weggehaald en er werden snel nieuwe pannenkoeken gebracht. Excuses volop en de pannenkoeken waren heerlijk. Waarschijnlijk door drukte denken wij.

Vanwege de goede service en snel handelen geven wij een dikke voldoende aan dit restaurant.

15. Beetje jammer... Als je van te voren op de site kijkt of den Tol Plasmolen geopend is met kerst, staat op de site "vandaag geopend" en vervolgens sta je voor een gesloten deur met een lullig papiertje op de deur: met kerst gesloten.
    niet gastvrij dus... Zelfde verhaal ook in Beuningen.

Even een klein berichtje op de site was voldoende geweest om dit te voorkomen, zodat men niet met teleurgestelde kids huiswaarts hoeft te keren op 2e kerstdag.

16. Voor de vierde keer een slechte ervaring opgedaan in dit restaurant:

- Drie keer verbrande pannenkoeken.
    - Een keer gereserveerd, maar wij moesten wachten tot er een tafel vrij kwam.

Men tracht dit alles goed te maken met een drankje en/of andere pannenkoek, maar als die tweede pannenkoek dan ook verbrand is zakt de moed je wel in de schoenen. Hier komen wij nooit weer!

2,8
  17. Zeer teleurstellende ervaring gehad bij Den Tol. Zitplaats in een heel rumoerige ruimte langs een enigszins vieze, bespatte muur. Aan het plafond spinnenwebben en een langpootmug. Er werd gevraagd of we vooraf brood wilden gebruiken. Dit nooit gekregen, de pannenkoeken werden gelijk gebracht. Het vlees op de pannenkoek was van dusdanig slechte kwaliteit dat hierover geklaagd is. Daarna een andere, vervangende pannenkoek gekregen die wel van prima kwaliteit was. Na het hoofdgerecht maar vertrokken.

4,7
  18. Barbara Raaijmakers

Het was een hele gezellige avond. Mooi en sfeervol restaurant. Lekker genoten van onze proeverij. Zag er heerlijk uit en smaakte uitstekend. Zeker een aanrader deze proeverij. Zeker tot een volgende keer.

19. We hebben ter gelegenheid van de 16de verjaardag van onze dochter gisteravond met 10 personen heerlijk gegeten bij Den Tol. De pannenkoeken waren super. De keuken is erg flexibel. Een van onze gasten wilde een pannenkoek met mozzarella, tomaat, olijfjes en dergelijke, maar dan zonder pannenkoek! Dat kreeg ze gewoon. Ook als je twee varianten wil in 1 pannenkoek (bijvoorbeeld half hartig en half zoet), kan dat heel vaak (staat niet op de kaart, maar kun je gewoon naar vragen).
    Verder werd onze dochter verrast met een feestelijk dessert met een beetje vuurwerk. Heel leuk! Heel fijn trouwens dat je tegenwoordig gewoon kunt reserveren, zowel online als telefonisch. Ook ambiance en omgeving zijn natuurlijk fantastisch!

20. R. Peeters

Wij zijn al bij veel pannenkoekenhuizen geweest maar nergens was het zo lekker. De omgeving is schitterend met voor elk wat wils. Van bossen tot watersport en van midgetgolf tot fietsroutes. Alles is in de buurt. De bediening is helemaal niet traag maar snel en altijd vriendelijk. Er wordt meteen een (schone) drinkbak met water voor de hond gebracht op het sfeervolle terras. Het interieur is zeer modern en toch sfeervol met grote potten en mooie meubels. De toiletten zijn schoon en super modern. Met een drukknop op de grond de kraan bedienen is zeer hygiënisch.

De kaart is alles behalve klein. Staan minimaal 25-30 verschillende pannenkoeken op en ze zijn niet te beroerd om 2 halve pannenkoeken samen te voegen tot één zodat je meerdere smaken kan proberen of een pannenkoek naar wens te maken. Gewoon top! Dus mensen probeer het een keer en ik zie u zeker hier terug met een positieve beoordeling! Wij dachten ook "een pannenkoek is een pannenkoek", maar niets is minder waar als je hier hebt gegeten. We moeten niet alleen klagen maar het ook laten weten als het top is en dat is het hier zeker!!!

R. Peeters
    Nijmegen

21. Voor het eerst hier gegeten
    Je hebt niet het idee dat je in een pannenkoeken restaurant zit, het is een trendy en modern restaurant.
    Onze pannenkoeken kwamen al na 15 min ondanks dat het druk was.
    Pannenkoeken waren gewoon fantastisch!
    Luchtig en zeer lekker ook de vulling
    sate, goulash, kip cajun was zeer lekker.
    De beste pannenkoeken die we ooit hebben gegeten!
    Zeker een aanrader!

22. Michielien

Fraaie, moderne, verzorgde inrichting. Gastvrije ontvangst. Prima erwtensoep. Eén aandachtspuntje: de bierkeus mag wat groter (bijv. Westmalle, Duvel).

23. Afgelopen week weer naar de Tol geweest. Wij denken nog altijd met weemoed aan de oude tol. Je kon gaan zitten waar je wilde, geen gedoe met rieten menubordjes etc etc.
    Wij gaan nog alleen voor de prima kwaliteit pannenkoeken.
    Deze week kwamen we binnen om 16.30 en het grootste gedeelte van het restaurant was leeg.We kregen een tafel in een druk gedeelte en we vroegen een rustige tafel omdat we iets te bespreken hadden. Er kwam geen enkele reactie. Toen kregen we onze pannenkoeken (kaneel suiker) en deze dropen van het vet. Dat hadden we nog nooit meegemaakt.
    De serveester zagen we ook nog onze vraag vertellen tegen collega met een menukaart voor de mond.

24. Gisteravond met 7 volwassenen en 7 kinderen gegeten bij den Tol, geweldig we hadden de proeverij een warme aanbeveler zowel voor de kinderen als voor de volwassenen geweldig, leuk personeel en geweldig ambiance, we hebben genoten, dankjewel namens iedereen.

25. Wesley 39 punten

Vandaag voor het eerst wezen eten bij Den Tol. Erg leuk en trendy ingericht.
    Vriendelijke bediening en we zijn snel geholpen, ook was het eten lekker snel klaar en het smaakte voortreffelijk.

Met een goed en vol gevoel zijn we weer vertrokken. Hier gaan we zeker nog een keer eten!

26. Vanmiddag een hele leuke middag gehad bij Den Tol.
    We hebben met 22 personen deelgenomen aan de Proeverij.
    Ik ben al vaker hier gaan eten maar dan met mijn gezin of vrienden, maar nog nooit met zo'n grote groep.
    De ontvangst was allerhartelijkst, we zijn begonnen met koffie en lekkere hapjes, daarna hebben we een wandeling gemaakt door de omgeving. Bij terugkomst stond alles klaar voor de Proeverij.
    De soep, de gevulde etageres voor de crepes, het toetje. Het was allemaal voortreffelijk.
    Lof van onze hele groep, we hebben genoten.
    Velen van ons kenden dit concept niet en waren allen blij verrast.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

27. Wanneer je binnenkomt zou je niet zeggen dat het een pannenkoekenrestaurant is, lekker trendy en modern ingericht.

Ook de pannenkoeken gaan wat verder dan in de meeste restaurants, waar ik meestal na 1 pannenkoek met honger naar huis ga. Ik neem meestal de saté-pannenkoek, waarbij de saté van een kwaliteit is waar de meeste "gewone" restaurants niet aan kunnen tippen! Niet alleen het beleg, maar ook de pannenkoeken zelf zijn erg smakelijk (en machtig!).

28. Leuk, trendy pannenkoekenrestaurant. Zeker ook leuk om zonder kinderen heen te gaan! Ik kom hier regelmatig met een vriendin of met mijn vriend.

Het restaurant is heel stijlvol en trendy ingericht. De pannenkoeken zijn echt super. Nog nooit zo'n lekkere pannenkoek gehad. Met name de speciale pannenkoeken zijn erg lekker (bijv. met carpaccio of met zalm). In het weekend is het erg druk, toch komt het eten snel. De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader dus.

29. Ik vind dit het beste pannekoekenrestaurant dat ik ken. Neem nooit een voorgerecht omdat ik dan de pannenkoek niet op krijg. Je moet soms wel wat langer wachten op een drankje, maar dit komt omdat het altijd druk is. De bediening is altijd zeer vriendelijk. Kom hier erg graag.

30. Na binnenkomst was er nog net een tafeltje voor 2 vrij en we konden dus meteen gaan zitten.

De vriendelijke bediening bracht ons wat te drinken en nam de bestelling op: 2 "franse" uiensoep en 2 gevarieerde pannenkoeken.

De teleurstelling kwam bij de soep; 2 kommen dunne waterige soep met hier en daar een ui-snipper en een kaasstengel ernaast; op mijn vraag aan de vriendelijke bediening of de kok er misschien een beetje ui in kon doen werd positief gereageerd; ze kwam even later terug met de mededeling dat dat dan wel rauwe uien werden en ik reageerde met, dat hoort niet echt in "franse" uiensoep.

De vriendelijke bediende antwoordde dat het niet anders kon óf er moest nieuwe soep klaargemaakt worden, want alles stond al van tevoren klaar.

Ik koos voor de nieuwe en die werd redelijk snel opgediend, maar was helaas niet veel beter dan de eerste, hetgeen ik ook aan de bediende heb meegedeeld met de toevoeging dat op de kaart beter het woord "franse" kon worden weggelaten, omdat daar toch eigenlijk ook een stukje stokbrood gegratineerd met kaas in hoort en dat zou ze aan de leiding doorgeven.

Met mijn klacht is verder helaas niets gedaan!

Overigens waren de pannenkoeken van uitstekende kwaliteit.

Aan de soep hing overigens een prijskaartje van Eur 5,00 en dat was een beetje aan de hoge kant voor hetgeen geboden werd.

4,3
  31. Marjolein

Afgelopen zaterdag naar Den Tol. Gereserveerd om 19.00 uur. Bij aankomst blijkt er geen tafel vrij, we moeten wachten. Geen excuses, geen drankje, niks. Pas na 20 minuten konden we aan tafel. Wederom geen excuses, kennelijk normaal?

Na het eten lekker nakletsen was er ook niet bij; zonder een vraag van ons kwam iemand ons de rekening brengen: 'we gaan zo sluiten'. Muziek uit, lampen fel aan.

Wederom totale arrogantie, gastvrijheid was ver te zoeken (nou ja, die was er dus gewoon niet). Het eten was oke, maar nou ook weer niet zo bijzonder. Nooit meer terug naar dit arrogante, onvriendelijke restaurant.

32. Wij komen hier vaak eten en het is er altijd goed vertoeven, met name de vele variaties aan pannenkoeken en bijzondere gevulde pannenkoeken is er erg goed! De gastvrijheid en de ambiance is geweldig!

33. Chrisja