Gratis ruime parkeerplaats voor de deur

Bezorgrestaurants in de buurt van Museumzicht

Online eten bestellen

• Bij het bos
  7. Betalen pin

ma Gesloten
di 15:30 - 19:30

Het eindcijfer is 6. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1346204462 73
1362812022 76
1379419583 74
1420938484 75
1520583847 73
1537191408 67
1611925430 70
1620229210 68

1. Mijn hartige pannenkoek smaakte naar een zweterige sok???! De Cola was lauw en de tafel plakkerig.

Nu merkte ik ook op dat de serveerster ongevraagd mensen een menukaart wil opdringen, terwijl die enkel een drankje wilden doen. Erg ongepast en niet netjes. Trouwens stonden er maar 2 klokken op de correcte wintertijd afgesteld in dit veredelde boerenschuurtje.

2. Helaas begrijpen ze in dit pannenkoekrestaurant niet dat kinderen graag spelen. Onze kinderen werden door eigenaar/personeel aangesproken en vonden de manier waarop niet prettig. Verhaal gehaald maar er komt geen redelijk verhaal of excuus. Dus geen aanrader met spelende kinderen!

3. Jo 5 punten

Heerlijk gegeten buiten op het terras in het zonnetje. Veel keuze, vriendelijke bediening. Kinderen vermaakten zich prima.
    Niets mis mee.

4. Eric en Irene

Het eten is er bijzonder goed.
    Prijs kwaliteit verhouding is prima.
    Personeel zeer vriendelijk
    Ga zo door.

5. Mieke versteeg

Wij hebben heerlijk gegeten en een lekker toetje, pannenkoeken niet al te groot maar met veel ingrediënten, snelle bediening en erg vriendelijk.

6. De kinderpannenkoeken waren niet gaar… te dik!
    Rommelige en onervaren bediening, moesten vragen om bIjbehorende surprise voor kindjes.

3,3
  7. Jan-Willem en Kees de Wildt

Goed eten, goede kennis van glutenvrij eten. Aanbevolen! Enige minpunt is dat we nogal lang moesten wachten voor we een dessert konden bestellen.

8. Personeel kijkt je wel aan, maar komen geen bestelling opnemen.
    Sterker nog ze lopen gewoon weer naar binnen.
    Het was echt niet druk… 10% bezetting, maar personeel heeft echt wel meer sturing nodig… zeer slecht…

2,7
  9. We hebben redelijk goed gegeten. Het is wel geen hoogstandje maar prijs/kwaliteit is het oké. Alleen vragen wij ons af waarom ze servicekosten in rekening brengen.

10. Marieke van Itegem

Vandaag na een bezoek aan het oorlogsmuseum hier gegeten, vanochtend had ik even gebeld, omdat ik glutenvrij moet eten en ik gelezen had dat dat hier mogelijk was. De man aan de telefoon verzekerde me dat ze dan de pannenkoek met glutenvrij meel bereiden in een schone pan en met schone spatels. Bij aankomst nogmaals aangegeven en we hebben allemaal lekker gegeten, ook mijn hartige, glutenvrije pannenkoek was heerlijk en nergens last van gehad! En de kinderen hebben heerlijk kunnen spelen! Kortom erg tevreden!

11. martien

Lekkere pannenkoeken. Prima bediening.

12. Duco Oudmayer

13. Voor uit eten met kinderen is dit een zeer geschikt restaurant. Ongedwongen sfeer en genoeg te doen voor de kinderen. Je kan daar lekker op het terras zitten met een goed Belgisch biertje. Het eten zelf is matig. Ook de pannenkoeken vind ik matig.
    Kort gezegd uit eten met kinderen top! Kwaliteit eten matig.

14. Erg goed eten, geen lange wachttijd. Sfeer is erg warm en gezellig.

15. Museumzicht

16. Verhoeven

Het was weer super lekker.
    Voor herhaling vatbaar.

17. D.Schuijren

Samen met dochter op woensdagavond 21-12 -2016 gegeten. Omdat ik maar kleine hoeveelheden kan eten vroeg ik aan de serveerster of ik een kleinere portie kon bestellen. Ze ging met haar baas overleggen, en spontaan vertelde ze, ja dat gaat! De tomatensoep, (die erg waterig en smakeloos was) kreeg ik keurig een halve gevulde soepkop. De Schnitzel, frietjes en salade werden ook in een kleine portie geserveerd. Het toetje leek dezelfde hoeveelheid te hebben als die van mijn dochter(?). Bij het afrekenen zag ik dat ik voor mijn halve porties de volle "mep" heb moeten betalen. Toen ik de serveerster erop aan sprak, zei ze: Mijn baas vond de halve porties goed, maar u moet gewoon betalen voor een vol bord.
    Ik ben zeer teleurgesteld over de gang van zaken bij Eetcafe "Museumzicht''. Toen we het eetcafe verlieten riep de serveester ons nog de volgende woorden toe: Tot ziens, waarop ik antwoorde: Dat dacht ik toch niet!!

1,8
  18. Goed en lekker zeker een aanrader er eens te gaan eten ....

19. Nel Pennings

29 november met vier zussen gegeten. Hadden slechte recensies gelezen, maar het eten was verrukkelijk. We hadden alle vier een ander schnitzelmenu, schnitzel was uitstekend, sausjes ruim voldoende. Soepjes vooraf en toetjes na waren ook heerlijk. Gelukkig zijn we hier dus wel naar toegegaan.De prijs voor een menuutje is zeer zeker niet te hoog.

20. We hebben met drie personen het pannenkoekenfestijn gereserveerd. Met soep naar keuze, onbeperkt pannenkoekjes kiezen uit 80 verschillende en nog ijscoupe naar keuze of koffie hebben we heerlijk lang getafeld. Het eten was prima, leuke locatie waar je gezellig zit en zeer gastvrije bediening.

21. We hadden de primeur voor de wowdeal van het pannenkoekenarrangement. Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. Keuze uit 3 verschillende soepen en 80 aangeklede flensjes, zoveel als je zelf wilde. IJs of koffie na voor 12,25 euro. Gezellige ambiance, vriendelijk personeel. Een aanrader voor iedereen die van gevarieerde pannenkoeken houdt.

22. Eva Janssen

Vorige week hebben wij hier gegeten. We hadden pannenkoeken, deze waren erg lekker. De bediening is vriendelijk en goed. Wij komen zeker nog eens terug om van de heerlijke pannenkoeken te genieten.

23. sjaak zwart

De kinderen kunnen er fijn spelen maar dan heb je het ook gehad. Van een pannenkoekenrestaurant verwacht je op zijn minst dat de pannenkoeken goed zijn, maar deze zijn vriendelijk gezegd niet lekker. De andere gerechten zijn gewoon smerig en niet vers. Gezien de prijs is dit zwaar onder de maat.

24. Joris de laat

Vorige week zaterdag erg lekker gegeten hier. We hadden van te voren gebeld om het museumarrangement te reserveren voor ons gezin. Mijn vrouw heeft een glutenallergie en dit heb ik bij het reserveren direct vermeld.

Bij binnenkomst werd gelijk gevraagd wie er een glutenvrij dieet volgde. We begonnen met koffie en gebak en voor mijn vrouw was er speciaal de keuze uit 2 glutenvrije gebakjes, super! Ook het avondeten beviel erg goed en er werd steeds duidelijk vermeld wat wel en niet glutenvrij was.

Wij komen dus zeker een keer terug.

25. Een teleurgestelde bezoeker

Helaas, dit was een weg gegooid middagje eten met opa, oma en de kinderen. De kinderen hebben zich prima vermaakt hoor. Gespeeld in het bijbehorende speeltuintje en het speeltuintje op het plein. Vanwege het mooie weer zaten we buiten. Het terras is niet ingericht om met meerder mensen te eten. Er staan enkel kleine ronde tafeltjes. De kinderen waren wel tevreden met de pannekoeken, maar wij hebben gematigd gegeten. De gerechten waren waterig, duidelijk niet vers maar uit de diepvries. De prijs daarentegen vond ik nogal behoorlijk. Bijna 18 euro voor een stukje diepvrieszalm met saaie salade (uit een zak) en een bakje warme groenten (direct uit een diepvrieszak opgewarmd in de magnetron?), vind ik nogal wat. Het toilet is voor mij een afspiegeling van de restauratie. Brrr.... de rillingen lopen nog over mijn rug. Nee, voor ons nooit meer. :( Misschien leuk voor een drankje, maar zeker niet voor een hapje....

1,7
  26. Wij hebben hier met vijf personen pannenkoeken besteld. Duurde heel erg lang voordat we wat kregen, we wilden dus eigenlijk al vragen waar het bleef. Toen ze er eindelijk waren.

Maar de pannen koeken waren niet lekker en niet gaar. We hebben het gemeld, ja we konden wel nieuwe bestellen. Maar we hadden al zolang op de eerste moeten wachten dat we dat we niet zagen zitten; één van personen moest weer gaan werken.

Ter compensatie kregen we wel een drankje aangeboden. Het lijkt mij iets om heel veel aandacht aan te geven. Maar voor ons nooit meer

27. Vandaag dagje naar zoo parc overloon geweest. Daarna gegeten bij pannenkoekenhuis museumzicht. Voor kinderen is er een grote speeltuin, de bestellingen duurde wel lang en het personeel komt onervaren over en het lijkt er op dat ze de gasten niet serieus nemen. De pannenkoeken waren soms wel wat hard maar de smaak is goed. En het eten is goed betaalbaar.

28. Wij hebben vorige week met 4 personen (2 volwassenen en 2 kinderen) gegeten bij Museumzicht en waren allen erg tevreden. Het personeel is er vriendelijk en behulpzaam. Bij voedingsintolerantie/allergieën weten zij raad. Het eten was niet super bijzonder, maar smaakte erg goed. We hebben niet lang hoeven wachten voor we de voorgerechten kregen en ook tussen de gangen door werden we goed geholpen. Er werd regelmatig gevraagd of we nog iets drinken wilden, maar niet zo vaak dat het irritant werd.
    Voor de kinderen is er veel te spelen, dus hier hebben ouders ook weinig omkijken naar. Kortom: wij komen zeker nog eens terug!

29. Gezellig met mijn moeder wezen High Tea bij mooiste plekje in Overloon. De service was uitstekend en de hapjes waren om te smullen. Echt een aanrader om een keer te proberen.

30. Fam. Coenen

We hebben met de familie High Tea gehad, en die was voortreffelijk. Ondanks de hittegolf hebben we heerlijk onder de bomen gezeten en was het aangenaam. De bediening was uitstekend.

Een aanrader.

32. Met vier volwassenen en twee kinderen gegeten. Hoofdmenu is plate service maar is smakelijk en voldoende keus. Soep vooraf was lekker en toetje was zeer lekker en groot. Voor de kinderen waren er een aantal mogelijkheden. Bediening was vriendelijk en attent en de tijd tussen de gangen was niet lang. Zeker met kinderen een voordeel. De verhouding kwaliteit - prijs was goed, zeker als je een menu neemt. Zeker een aanrader als je in de buurt op vakantie bent!

33. Harold Canisius

Pas geleden een bezoek gebracht aan dit leuke restaurant in combinatie met de toegang tot het oorlogsmuseum samen met een collega. Erg goed gegeten voor een vriendelijke prijs, hele leuke bediening en een zeer gezellige lokatie!! Zeker aan te bevelen.

34. De kaart zag er goed uit. Eén persoon had patat en frikadellen besteld, maar dit is waarschijnlijk in oud vet gebakken, het was niet lekker. De andere drie personen hadden een pannenkoek besteld. 2 van de 3 pannenkoeken waren eigenlijk net niet gaar, en de 3e pannenkoek was ronduit rauw nog. Nadat we dit hebben aangegeven werd er een nieuwe bereid, maar helaas WEER rauw! De serveerster zei dat ze dit vaker van klanten hoorde.
    Tot slot bleef de bediening wel beleefd en kreeg de 3e persoon een gratis dessert.

2,2
  35. Met 3 personen hier gegeten. Alle 3 gekozen voor het pannenkoeken keuze menu. Vooraf gekozen voor tomatensoep. Deze was heerlijk! Daarna de pannenkoeken. Ook niet te versmaden. Toen kwam het ijs! Dat was de kers op de taart!
    Al met al, hier prima gegeten voor een klein prijsje.

36. Willems

Zaterdag 8 juni hebben mijn partner en ik, samen met een ander stel een heerlijke dag beleefd in Overloon bij Museumzicht. We zijn eerst lekker op het terras gaan zitten voor een lekker kopje koffie en nog lekkerdere Limburgse vlaai. Daarna hebben we met de bij Museumzicht gehuurde mountainbikes de mooie ATB-route in Overloon gefietst. Dit was echt prachtig: een mooie afwisselende route met mogelijkheden voor beginners en gevorderden. Toen we weer terug kwamen hebben we nog lekker gegeten. Ikzelf heb gekozen voor de lekkere zalm, de rest was gegaan voor pannekoeken en schnitzels. Allemaal erg lekker! Het was een zeer geslaagde dag, wanneer we met z'n allen vakantie hebben gaan we zeker weer terug!

37. Wagenaars

Een dagje uit in Overloon

's Ochtends lekker een kopje koffie gedronken met een stuk vlaai in het ochtend zonnetje. We zagen in de menukaart het museum arrangement staan, koffie en vlaai (die hadden we al op), entree voor het park en een 3-gangen menu als afsluiter voor een aantrekkelijke prijs.
    We hebben 's avonds heerlijk genoten van ons zalm menu.

Bediening is zeer enthousiast, niets is te veel. De kinderen kunnen zich prima vermaken in de grote speeltuin.

38. Kom hier vaker eten met familie waaronder ook kinderen. Met of zonder kinderen, dit is een prima restaurant om een hapje te eten. Als je geen kinderen bij je hebt is het prima vertoeven achter in het restaurant en vooraan in het restaurant zijn volop speelmogelijkheden voor kinderen.
    Service is prima, wanneer je bijvoorbeeld een pannenkoek wilt bestellen die niet op de kaart staat is dit geen enkel probleem.
    De prijs is scherp: je krijgt veel eten voor je geld!
    De bediening is jong maar vriendelijk en enthousiast.

39. Ik vond het super kind vriendelijk, mijn dochter reed in een speelgoed auto buiten soms in het pad van het personeel maar het personeel deed heel vriendelijk en ergerde zich er niet aan. Ik vond het uitzicht op het klimbos prachtig verder was het lekker rustig en een mooie omgeving. De bediening was goed, ik wilde iets anders als op de kaart stond dat ging allemaal. Heb er prima geeten.

40. Een heelijke plek om te zitten vooral in de zomer.

Bediening is heel erg vriendelijk en het eten goed!

Prima pijs en goede kwaliteit!

41. Wij hebben erg goede ervaringen met dit restaurant. Zeer kindvriendelijk, mooie ligging en prima personeel. Er wordt ook niet moeilijk gedaan over het maken van een glutenvrije pannenkoek, iets wat lang niet overal vanzelfsprekend is. Reserveren is aan te raden is onze ervaring. Maar al met al, prima prijs-kwaliteit verhouding!

42. Willem

Leuke ligging met veel speelmogelijkheden. Pannekoeken smaken goed, maar zijn wel erg dik. Bediening vriendelijk maar wel langzaam.