Ruime parkeer mogelijkheid in de omgeving.

• OV

1550020045 86
1557719581 86
1565419118 86
1619315872 86

1. Afgelopen week heb ik hier met wat vrienden gegeten. We hebben de daghap gekozen, was niet duur en erg lekker! Vooral de kaassoep is in de smaak gevallen. Zeker een aanrader. Goede prijs/kwaliteit verhouding, leuke bediening en een goede tent om lekker even een hapje te gaan eten voor een betaalbare prijs.

2. Fam. Leenders, Bemmel

We zijn bij Big Apple geweest en hebben daar heerlijk gegeten. We hadden de dagschotel, dat was heel royaal. Veel vis, gegarneerd met groente en een sausje. Voor herhaling vatbaar. De bediening was perfect!

3. Afgelopen weekend lekker geborreld en gegeten bij The Big Apple!

De prijzen zijn sowieso aantrekkelijk, maar we hebben ook super gegeten!!
    De kaassoep is geweldig en het hoofdgerecht hebben we ook niet laten staan..
    De porties zijn eerder te veel dan te weinig. Altijd goed ;)

Ga zo door en wij komen zeker een keer terug!

4. Heerlijk gegeten in The Big Apple, the Mixed Grill was een beetje saai, maar de andere hoofdgerechten waren beter. De sfeer was goed en ook de bediening.

5. Renske de Bie

Laatst met zijn vieren hier gegeten, de bediening was best aardig alleen vond ik de sfeer niet zo.
    Daarnaast was het eten een tegenvaller, beetje flauw en weinig smaak. ondanks dat het redelijk goedkoop is vind ik het geen aanrader.

4,5
  6. Het eten is echt niet best en en komt rechtstreeks uit de vriezer. De service is best ok en ze zijn wel aardig maar ze wist niet eens wat het dagmenu was.. Dit is altijd een discotheek geweest en dat is het 's avonds nog steeds. Het is denk ik beter om de focus daar op te houden dan op het eten..

3,2
  7. Voor een goede prijs (23.50) genoten van een heerlijk maandmenu. Als voorgerecht een goede vitello tonato, gevolgd door gebakken tongfilet in dilleroomsaus, geserveerd met verse friet en zowel warme als koude groenten. Dit alles was goed van smaak en ook de porties waren van goede grootte. Daarbij opgeteld vriendelijke bediening en mooie aankleding is dit een plek waar ik zeker nog eens zal gaan eten!

8. hans 382 punten

Vanavond hier de dagschotel gegeten, prima prijs kwaliteit verhouding! Goede minestrone soep, gevolgd door twee stukjes varkenshaas met frietjes en heerlijke warme groente, lekker kopje koffie na en dat allemaal voor een klein prijsje. De bediening was erg vriendelijk en vlot dus wij komen hier zeker terug.

9. jan van Baleinen

Fantasieloze kok. Het "vreten" hangt er maar een beetje bij.
    Of je bent kok, of kastelijn. Een combi is onmogelijk.
    Heb er een of ander vies visprutje gegeten, zò vanuit de vriezer in de magnetron.
    Niet best vriend!

6,3
  10. Enthousiast geworden door voorgaande recensies gingen wij naar The Big Apple. Misschien hebben wij een mindere avond getroffen, maar ons enthousiasme is wat gematigder. Het eten was oké, maar niet heel bijzonder. Het garnituur was ronduit fantasieloos en volgens mij niet vers, maar uit de vriezer. Het voorgerecht, salade met zalm, was nogal vlak van smaak. Toetje was prima. De serveerster werkt hier hopelijk nog maar heel kort, anders is er geen excuus voor haar totale onwetendheid. Zorg dat je weet wat het dagmenu is en weet wat er te krijgen is. In zijn totaal niet slecht voor een eetcafé, maar verder niet bijzonder.

11. Kimberly

Aangezien de score op eet.nu een 8.9 was, waren de verwachtingen hoog. Het restaurant ziet er mooi uit, en de bediening was goed. Toen we binnen kwamen om 6u, zat er nog helemaal niemand. We hebben alle 4 voor de daghap gekozen, aangezien varkenshaas op een spies met roomsaus best goed klonk met een soepje vooraf en koffie/thee na. We moesten best lang wachten op het voorgerecht (ook al was het zo rustig). De groentesoep vooraf was helaas veel te zout en de balletjes waren echt vies. Volgens mij geen echt vlees of in ieder geval geen rundvlees. Een uur na binnenkomst kregen we het hoofdgerecht opgediend. Het hoofdgerecht smaakte wel goed. De groente die je erbij kreeg was niet fantastisch (:peultjes met tauge of iets dergelijks), maar wel apart omdat je meestal een salade naast je frietjes krijgt in de meeste restaurants. Toen we weggingen kwam de kok ons nog gedag zeggen, misschien om een compliment te vangen..?

12. Het was super daar! Goede service en super lekker eten voor een top prijs!

13. Lia Weterings

Wij hebben zondag 07-04-2013 met ons gezin heerlijk gegeten. Het is een mooie moderne zaak met leuke vlotte bediening . Wij hadden het 3 gangen keuze menu dat was erg lekker en de rekening viel ons mee. Een goede prijs kwaliteit, echt een aanrader. Wij komen zeker nog een keer terug

14. Corrie Damen

Net een dagmenu gegeten en was erg lekker. De bediening is vriendelijk en de prijs kwaliteit verhouding goed! Echt een aanrader!

15. We zijn met een groepje van 8 wezen uit eten bij The Big Apple.
    En het eten smaakte er heel erg goed gezellige sfeer binnen en de prijs is echt goed te doen voor het eten wat je krijgt gewoon alles Super.
    Voor herhaling vatbaar dus mensen ga naar the big apple en ga daar is uit eten gewoon Goed ik geef ze een 10 + 10 + 9 + 10

16. Na een paar keer door de straat te hebben gelopen hier naar binnen gegaan. Heerlijk gegeten voor weinig geld. Bediening is prima , en het ging vlot.

17. Wij hebben een heerlijk avondje gehad, gezellige bediening, leuke meiden trouwens. Heelijke soep vooraf en vooral de sparerib's waren voortreffelijk.
    Prima frietjes en verse salade. Wij komen zeker terug. Bedankt !

18. annemieke jongsma

Heerlijk gegeten, wij hadden het dagmenu voor 12.50, gezellige sfeer en prijs/kwaliteit prima! Ook de bediening was zeer vriendelijk!

19. Wij hebben lekker en gezellig gegeten bij The Big Apple. Op de bonne fooi via Eet.nu een reservering gemaakt met 10 personen.
    Daar aangekomen was het niet druk, slechts 2 tafels bezet, maar met een groep maakt dat uiteraard niet uit. De bediening was vriendelijk, maar had niet altijd verstand van zaken. Werd wel op verzoek wat navraag gedaan. Het eten kwam voor iedereen tegelijk, was goed warm en heeft een ieder in onze groep gesmaakt. Zeker de moeite waard!

20. Jacqueline

Heerlijk gegeten met onze sportclub van 15 personen. Vlotte bediening, eten was lekker. Wij hadden het dagmenu gekozen, als maaltijd meer dan voldoende. Eigenaar en tevens kok Louis kwam nog even aan onze tafel vragen of alles naar wens was. Hij houdt rekening met je persoonlijke wensen. The Big Apple: Een echte aanrader!

21. antoinette

We zijn met tien personen gaan eten bij de big apple en het was erg lekker, en meer dan genoeg. De bediening was correct en het ontbrak ons niet aan aandacht en service.

22. Met het bedrijf een feest gevierd met 25 mensen. Het eten wat verrukkelijk en de sfeer goed. Echt een aanrader om met het werk naar toe te gaan.

23. Fam. Verdaasdonk

Op maandagavond een gezellig avondje bij THE Big Apple gegeten. De daghap was een verse kerriesoep vooraf en een super lekker beenhammetje met mosterdsaus. De service is goed, zelfs voor het dagmenu luisteren ze naar je wat je wel en niet lekker vindt en waar mogelijk bieden ze alternatieven.

24. Zaterdagavond 10 nov. met mijn ouders en peettante naar Oosterhout geweest om haar 75e verjaardag te vieren. Mijn tante trakteerde ons op een etentje bij The Big Apple. Het was een avond om met veel plezier op terug te kijken, heerlijk eten en een gezellige ambiance. Vriendelijk personeel en een moderne sfeervolle inrichting. Maar bovenal hebben we erg lekker gegeten. Prima kaart met veel afwisseling. Wij hebben gekozen voor het 3-gangen keuzemenu voor 23,50. Als voorgerecht bospaddenstoelensoep of een salade, deze waren beiden heerlijk. Hoofdgerecht hertenbiefstuk of kabeljauw, beiden voortreffelijk klaargemaakt. Nagerecht was een overheerlijke specialiteit van de chef (een appel gegaard in de oven, ijs en een pannenkoekje, gecombineerd met een heerlijke saus). Alle gerechten waren prima bereid en gemaakt van verse producten. Kortom een heerlijk etentje en een prima prijs/kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader!

25. Gisteren voor het eerst bij dit eettentje geweest. Het was rustig, dus vandaar voor de sfeer een 7, maar het ziet er gezellig uit. Vriendelijke bediening. En echt goed eten voor weinig geld! Zelfs het dagmenu voor maar €12,50(!!) smaakte echt prima. Leuke gerechten ook in het menu van €23,50. Aanrader.

26. Op grond van de goede aanbevelingen op deze site hebben we ook bij dit restaurant gegeten. Er hangt een goede sfeer, het eten is heerlijk (en betaalbaar) en de bediening is prima. Kortom, een aanrader.

27. Jolanda van den Dries

Op donderdagavond gaan eten met 3 vriendinnen. Ik was er al eens geweest maar ook nu waren we dik tevreden. Vlotte bediening, leuk personeel. Maar wat het belangrijkste was, heerlijk eten in een gezellige ambiance. Gaan er zeker snel weer terug.

28. In de veronderstelling dat ik in de restaurantweek 27,50 voor een 3 gangenmenu moest afrekenen, was ik blij verrast om bij The big Apple ALTIJD 23,50 kwijt te zijn voor een 3 gangen keuzemenu! Het kan dus toch nog.... Lekker eten, goede prijs en leuke bediening.... Wat wil een mens nog meer.... Trouwens ook leuk stappen daar! In een half uur tijd werd heel het restaurant omgebouwd tot trendy uitgaansgelegenheid. Toppie! Wij komen zeker terug.

29. Vorige week na een dagje winkelen hier heerlijk gegeten. Super goede prijs/kwaliteit verhouding, je krijgt hier absoluut waar voor je geld. Leuk modern restaurant om gezellig met z'n tweeën of een gezelschap te gaan eten. Hier kom ik zeker weten terug!

30. Vanavond voor de eerste keer gegeten bij The Big Apple. Keurige bediening. Mijn vriendin lust geen tomaat en kaas, dus nam ze geen voorgerecht. Daarop kwam de chef aan tafel of hij iets zonder tomaat en kaas mocht maken. En wow, hij had zijn best gedaan en lekker! Ook de hoofdgerechten superlekker! Het blokje nougat bij de koffie maakte ons diner af. Superlekker gegeten en wij komen zeker terug!

31. Zeer gezellig, modern eet-café met eten van restaurant kwaliteit. Eten zeer smakelijk en juiste porties, gaat met een vol gevoel van tafel.
    Bediening vriendelijk en gastvrij met een huiselijk karakter. Echt een aanrader voor een gezellig avondje uit.

32. Kvo Molenschot (vrouwenvereniging)

Op woensdag 20 juni hadden we onze jaarlijkse afsluitingsavond van dit seizoen. We waren met 27 dames.
    Elkaar even ontmoeten voor de vakantie's beginnen.
    Het dagmenu was met zorg bereid en werd allervriendelijkst geserveerd.
    Lekker vers bereid, een prima maaltijd.
    De bediening was vlot, zodat iedereen samen kon eten.
    Iedereen dik tevreden.

33. Prima verzorgde maaltijd en het restaurant ziet er goed uit. Voordelige menu's en een goede prijs-/kwaliteitsverhouding.

34. 23 mei voor het eerst hier gegeten,prima bevallen zeker voor herhaling vatbaar!
    Peter en Marga

35. Hans 7 punten

In plaats van Breda nu eens een keertje gekozen voor Oosterhout. Via internet bij The Big Apple terecht gekomen en gereserveerd. Een zeer aangename ervaring. Lekker eten, vlotte en gezellige bediening in een prima ambiance. Zeker voor herhaling vatbaar!

36. Niet 'gewoon lekker', maar heerlijk gegeten! In een mooie moderne inrichting met een warme sfeer en oog voor detail. Erg leuke bediening. Vriendelijk geprijsde gerechten waar veel aandacht aan is besteed. Wat ons betreft een aanrader, we gaan zeker nog een keer terug.

37. Moederdag gaan eten, was niet druk, 30pers. binnen maar toch lang moeten wachten op ons eten. Kregen hiervoor een drankje kado. Met het afrekenen, kwamen we er thuis achter dat ik voor moederdag geen korting had gekregen, terwijl dit was aan gegeven op de mail.

38. Vrijdag avond heb ik bij The big Apple gegeten het eten was van zeer hoge kwaliteit en niet duur! Perfect!

39. Ik ben hier afgelopen week wezen eten met mijn vrouw en ik was zeer tevreden, we hebben een 3 gangen menu genomen en we waren voor het eten weinig kwijt. ook was het er heel erg gastvriendelijk en vooral een leuke sfeer en lekker eten.

40. Op bezoek vanuit het westen van het land, deze eetgelegenheid gevonden in onze zoektocht. Dagmenu was vriendelijk geprijsd en lekker.
    Prima service en leuke sfeer. Aanrader dus.