Op dit adres zit nu: Brasserie Woods

1555205575 60
1601910964 60
1611252042 60
1620593119 60

1. Hier komen wij nooit meer. Vlees is nat, komt zo uit de vriezer en in de magnetron ontdooit. Gesneden groenten ziet er niet vers uit. De huzarensalade wordt uit een emmer geschept daar lijkt het op, ook deze was nat. Dit krijg je als je hier gaat steengrillen.

1,5
  2. 1e kerstdag geweest (steengrillen). Wat een aanfluiting is dit zeg, heb werkelijk nog nooit zo slecht gegeten. We waren met 2 volwassenen en 2 kids en dik 160 euro kwijt, het dubbele van wat op de site staat. En de eigenaar was erg onbeschoft. Ik ga er nooit meer naar toe.

2,5
  3. De bediening kan nog vele malen beter!
    Wel kun je hier echt nog voor een klein bedragje 'aardig' a la carte eten. Geen hoogstandjes, maar gewoon goed! Je proeft dat er in de keuken met goede zin wordt gewerkt!
    Steengrillen hoeft voor mij niet, niet meer van deze tijd.............

4. We hadden eens zin om te gaan steen grillen en kwamen hier uit.
    Het begon allemaal best leuk tot dat we merkten dat het vlees niet heel bijzonder was en we eigenlijk na een uurtje al ver ermee klaar waren.

De gerechtjes naast heel vlees waren niet heel smaakvol, de friet vonden we dan wel weer goed.
    Het bijbestellen van alles ging wel vlot. Alleen de glazen frisdrank kunnen beter gevuld worden.

Al met al redelijk, maar het vlees kan beter.

4,7
  5. Meerdere keren gegeten bij het Brabants Bontje en het is zeker aan te raden.

Het is een vrij simpele kaart maar de gerechten zijn goed. Met name als je kijkt naar prijs/kwaliteit.

Hier kun je lekker eten met een prachtig terras in een bosrijke omgeving.
    De bediening is erg vriendelijk!

Ik ga er binnenkort weer eten :-)

6. Henk de Groot

Rauw vlees op tafel 'pleuren' en een hete tegel erbij zetten is geen topprestatie. Zeker niet als het personeel onbeschoft en ongeschikt voor horeca is.

Gewoon een ordinaire vreetschuur.

7. priscilla

Afgelopen week hebben we een high tea genomen. Het was een heerlijke high tea, en zeker niet te weinig. We gingen met een volle buik weer terug naar huis en ook over de pannenkoeken is niks te klagen. Mijn favoriete restaurant.

8. Wij wilden reserveren bij het Brabants Bontje om te steengrillen. Dat was geen probleem,er was plaats genoeg. Toen we aan het eind van het gesprek zeiden dat we een tegoedbon hadden,toen kon het ineens niet meer. Op onze vraag waarom verklaarde men doodleuk dat men er geen rekening mee had gehouden bij de inkoop. Later moesten we via een website reserveren maar er waren geen data meer vrij. Inmiddels hebben we van veel anderen gehoord dat we blij moeten zijn dat we er niet geweest zijn want het eten en de klantvriendelijkheid zijn niet best.

9. samantha

Goed eten en hele leuke bediening.

Het is gelukkig niet zo dat je 1 hapje krijgt en dan zogenaamd vol moet zitten, nee hier krijg je gewoon echt te eten!

10. Had een grouponbon gekocht voor 6 personen steengrillen. Gebeld om een afspraak te maken en kreeg doodleuk te horen dat ze de bonnen niet meer aannemen. Had hiervoor 50 euro betaald. Die moest ik maar terugvragen aan groupon. Bij vraag om uitleg omdat ik tenslotte 5 andere mensen een etentje had beloofd werd er doodleuk gezegd dat ze de bonnen gewoon niet meer aannamen en verder konden hun het ook niet helpen. Misschien een tip : Leg het beter uit waarom niet en bied de mensen vervolgens een vergoeding aan waardoor de mensen alsnog naar je restaurant komen en geen slechte reviews gaan schrijven op internet. Is natuurlijk niet best voor je restaurant, maar als ik de andere reviews zo lees ben ik blij dat we hier niet hebben kunnen eten.

11. Eerste kerstdag steengrill, een regelrechte aanfluiting. Vlees van slechte kwaliteit, bij elke supermarkt is het beter. Kwam ook nog eens uit de diepvries waardoor waterig en drijven op de steen. Salade smaakloos, waarschijnlijk direct uit een goedkoop emmertje. Rode wijn smaakte nergens naar.

12. Met een groupon bon hier met zijn 2'tjes gaan steengrillen, toen we aankwamen konden ze ons niet vinden op de reserveringslijst/agenda dit terwijl ik de dag ervoor nog een herinnering had gekregen dat wij de andere dag hadden gereserveerd, en had zelf de bevesting van de gemaakte reservering uitgeprint bij.
    Vlees kwam op tafel en de biefstuk als de varkenshaas was helemaal verkleurd/grijs, hier hebben wij de serveerster op aangesproken en deze zij dat het vlees uit een vacuum verpakking kwam en daarom zo snel verkleurde? Ik heb hier nog nooit van gehoord, en als dit zo is, zou ik heel snel naar een andere oplossing op zoek gaan, want dit was echt niet om aan te zien.
    Maar toch een nieuw bordje met wel goed gekleurd vlees gekregen, als wij geen groupon bon hadden gehad waren wij waarschijnlijk gelijk opgestapt,

13. Grouponbon gekocht om met vieren, we zijn met vijven, te steengrillen. Gemaild ofdat er ook voor onze andere zoon iets te krijgen was, want die lust geen biefstuk, varkenshaas en kipfillet. Dus ofdat ze ook een hamburgertje, slavinkje of speklapje konden serveren. Nee, nee en nog eens nee. Ik kon wel friet met frikandel bestellen, maar dat lust hij ook niet en is ook niet gezellig als je gaat steengrillen. Uiteindelijk zou een bord friet 2 euro kosten en mocht ik eigen vlees meebrengen voor hem. Belachelijk, maar okee. Dan maar die oplossing. Eigen hamburgers en slavinkjes meegebracht. Rekende ze nog gewoon 11,50 euro af, want hij had toch gebruik gemaakt van de steengrill. Kijk een bord friet, okee, die heeft hij op. En twee euro had ik ook nog akkoord gevonden. Maar 11,50 euro voor alleen friet, dat slaat natuurlijk nergens op. Echt zeer klantonvriendelijk. Heb al wel eens ergens gesteengrild in Breda via Groupon en toen was het totaal geen probleem. Werden speciaal hamburgertjes en slavinkjes gemaakt en kon ik gewoon voor een kind afrekenen. Prima dus.Toen ik de mail liet zien waarin het afgesproken was, kon ze alleen maar lelijk doen. Mij zien ze daar van je never nooit meer terug. Biefstuk was trouwens ook veel te dun gesneden om lekker op de steengrill te zijn, maar dat is maar een bijkomstigheid. Wat een slechte tent!

14. Vriendelijke bediening, prijs kwaliteit meer dan in orde, en over smaak valt niet te twisten maar wij hebben heerlijk gegeten. Wat koud moest zijn was koud en wat heet moest zijn was heet. Prima tent.

15. Ik kom hier regelmatig eten, een echte aanrader! Vriendelijk personeel die ook vanuit de ogen van de bezoekers kijken. Het eten smaakt mij keer op keer erg goed, het zelfde als de verhouding tussen de prijs en kwaliteit.

Wat ik zelf erg leuk vind in Brabants bontje is het steengrillen. Hier krijg je een 'echte' steen in een houder op tafel die uit de oven komt waarop je je vlees kunt bereiden. Zodra de steen begint af te koelen krijg je een nieuwe steen aangeboden. Erg leuk! Ben dit nog niet eerder tegen gekomen!

16. Een gezellige bosrijke locatie met een sfeervol ingericht restaurant.
    Laatst mogen genieten van een heerlijke high tea.
    Alles wordt in gangen op tafel gezet,( niet zoals op andere locaties in 1 keer op tafel) bij iedere etagère krijg je uitgebreid uitleg over de ingrediënten en het personeel was heel erg vriendelijk.
    Heerlijke verschillende smaken thee, en suikers, een lekker glaasje vers geperste jus d'orange.
    Al bij al: een erg uitgebreidde high tea en een geweldige en gezellige middag!
    Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen!

17. stefander

Hier vanavond gegeten, echt geen aanrader heel lang moeten wachten , vlees niet gaar en te weinig personeel. Carpaccio geen smaak en stokbrood taai met 3 personen hier gegeten voor veel teveel geld besteed je geld beter ergens anders

18. Samantha Queen

19. Wij gaan hier regelmatig steengrillen. Heerlijk. Goede kwaliteit vlees en vriendelijke bediening. Ik vind het eigenlijk wel prettig dat het niet zo kindvriendelijk is. Heb zelf kinderen, maar als ik uit eten ga zit ik helemaal niet te wachten op jengelende kinderen. Met mijn kinderen ga ik naar het pannenkoekenhuis is Den hout. Zeer kindvriendelijk en ook vriendelijke bedieding

20. Super tent!
    Ik ben er al een paar keer geweest en ik vond alles top. het eten is van goede kwaliteit en indien het mogelijk was kon het aangepast worden. Het is op een sfeervolle locatie en de bediening is uitmuntend.
    Hier kom ik zeker vaker.

21. We gaan daar altijd naar toe met de hond en 2 kinderen het is een leuke en gezellige tent waar je goed kan eten.

22. Wij zijn er 2 keer geweest. Meestal als wij hier naartoe willen is het gesloten. 's-Morgens op zaterdag en zondag staat het vol met auto's, echter dan is men gesloten?! Gaan pas om 10.00 uur open.

Echt kindvriendelijk is men niet. Speeltuin niet aanwezig.

Als je om water vraagt voor de hond dan moet je dat zelf gaan pakken uit de waterbak voor de paarden. Echter functioneert het kraantje hiervan niet en als je daar een vraag over stelt wordt er door de eigenaar zeer onvriendelijk gereageerd.

De lokatie is geweldig, maar wanneer je horeca bij het bos hebt moet je eerder opstaan en vooral vriendelijk zijn voor kinderen en honden.

De meeste mensen die naar het bos gaan komen vroeg, hebben kinderen en/of wandelen met hun hond.

Erg jammer. Hier is veel meer uit te halen!

23. Afgelopen zaterdag voor de eerste keer een hapje gaan eten bij 'het Brabants Bontje'.

Gezellig steengrillen dachten we, en leuk voor de kids.

Vriendelijke bediening, maar het vlees van de steengrill vonden wij niet zo goed van kwaliteit. Jammer, want er zijn maar weinig steengrill restaurants, en als dit beter was geweest waren we zeker nog eens teruggegaan!

4,1
  24. Pas geleden wezen eten, wisten niet wat we moesten verwachten. Ik vond het een leuk en gezellig restaurant. De openhaard stond lekker aan. Het eten was heerlijk en de bediening was vriendelijk.

25. Anniek Schoonderbeek

Zeer klantonvriendelijk:

Afgelopen zaterdag, na de intocht van sinterklaas wilden wij een hapje eten bij het Brabants Bontje. Mijn dochter heeft een koemelk en ei allergie en wij vroegen daarom om een aangepaste pannenkoek. Namelijk zonder melk en zonder ei. Het lekkerste is om deze dan met appelsap klaar te maken. Het antwoord uit de keuken was: Daar beginnen we niet aan! Het was niet druk in het restaurant, dat zei de serveerster al eerder toen ik vroeg of het lang zou duren voordat het eten klaar was. Dit was dus geen reden. Bovendien kost het geen extra tijd om een pannenkoek van tarwebloem en appelsap te maken.

Dit heb ik nog noooooit eerder meegemaakt. Het is altijd mogelijk om aangepast eten te bestellen voor mijn dochter. Ik vind dit zeer onbeschoft.

26. Een lekker restaurant aan de rand van het bos. Eerst lekker wandelen met de hond en vervolgens even iets drinken en/of eten. De kaart is eenvoudig, de gerechten goed en de prijs is vriendelijk evenals de bediening.

27. We (gezin met 2 jonge kinderen) komen hier regelmatig. Het personeel doet zijn best om het je naar de zin te maken. De gerechten zijn eenvoudig en de smaak is prima. Voor het prijskaartje hoef je het ook zeker niet te laten. Een aanrader voor als je niet 'op chique' wilt, maar gewoon gezellig lekker wilt eten. Of alleen drinken.