ma 17:00 - 22:30

di 17:00 - 22:30

1298193470 66
1519931360 79
1713952013 80

1. Vanavond, 10 augustus hebben wij gegeten bij The Longhorn. De bediening was super! Wat wordt daar hard gewerkt zeg! Het eten was zo ontzettend lekker!

2. Wij komen hier al jaren en het blijft altijd gezellig en de bediening is top.

3. Frank Verlouw

Ondanks dat het niet druk was toch vrij lang moeten wachten voordat bestellingen werden opgenomen. Kwaliteit eten is super. Wel heb ik het idee dat de porties kleiner zijn geworden vergeleken met een jaar geleden.

4. De eerste keer dat we daar gingen eten dachten wij waar belanden we nu? Maar het was echt de moeite waard! Heerlijk eten vriendelijke mensen met de bediening! Volgende dag besloten dichter bij het hotel te blijven maar hadden er snel spijt van dus de laatste avond er weer lekker gegeten! Ondanks dat het drukker was, was de aandacht en bediening erg goed! Zijn we er weer in de buurt gaan we er zeker weer lekker genieten!

5. Vlees was erg lekker, mals en goed gekruid, ook de gegrilde groenten beetgaar en de potatoe skin ook lekker. Vriendelijke bediening.

6. Het gebouw ziet er niet uit, het is oud en ongeschilderd. Het terras ligt vol scheve tegels, meerdere zijn stuk. Binnen is de zaak al even oud. Door het ophangen van een koekop en Amerikaanse nummerplaten wordt op een makkelijke manier geprobeerd een Amerikaans sfeertje te creëren. De muziek stond veel te hard en was schreeuwerig. Ik zat op de tocht. Het voorgerecht was een tonijnsalade. Dit was geen salade maar een homp tonijn onderop het bordje gelegd en toen sla erop gelegd. Die sla was wel lekker vers trouwens. Er zat een ondefinieerbaar sausje bij. De spareribs waren pittig gemaakt door er chilisaus over te gieten, verder was er weinig smaak aan. Gepofte aardappel was overgoten met saus, je kon de aardappel niet meer zien. Zag er niet uit en de smaak was weeïg, heb hem meteen aan de kant geschoven. Ik had hem besteld omdat over garnituur niets werd gemeld. Bleek er toch stukjes aardappel bij te worden geserveerd, dus voor niks geld uitgegeven aan die aardappel. De stukjes aardappel waren in een kommetje saus verzopen. Om te pinnen moest ik meelopen naar de bar, dat kon niet aan tafel. Het was jammer want ik had hoge verwachtingen. Ik eet weleen bij Ribhouse Texas in Epe, maar man man man daar kunnen ze bij Longhorn helemaal niet aan tippen. Tijd voor een opknapbeurt en een cursus in Epe. So long horn! Kom nie terug nie.

1,4
  7. We komen al heel lang bij de Longhorn, altijd tevreden. Goed concept, heel gezellig en lekker veel eten 😋😋

8. Hier op vrijdagavond gegeten met een groep van 10 man.

Bij binnenkomst werden wij naar onze tafels geleid, toen de rest van de groep was gearriveerd kwamen de broodmandjes met kruidenboter op tafel, pinda’s (ongepeld)stonden er al de schil van de pinda’s kon zo op de vloer worden gegooid.

Omdat het een grotere groep was werd geadviseerd om de Longhorn ’s Crazy Meat Party te nemen dit waren twee schalen met diverse soort vlees onder andere spareribs, kipfilet, carbonades, biefstuk, en nog meer er was friet bij en diverse aardappelstukjes er zat ook salade en diverse sausen bij dit was inderdaad een goed advies er was op het eind nog zelfs vlees over dit werd netjes verdeeld en verpakt zodat de twee liefhebbers het konden meenemen, het was een zeer geslaagd etentje de bediening was super gaaf en de adviezen waren goed.

De nagerechten waren divers en ook goed, als men met een groep ergens gaat eten is dit zeker een aanrader.

Graag tot een volgende keer.

9. Een echte vreetschuur ,heerlijk gegeten ,vriendelijke bediening en binnen het uur stonden we weer buiten ,voor de grote vlees eter zonder geduld the place to be ,prijs was ook prima

10. Gezellig restaurant waar je de pindaschillen op de grond mag gooien. Snelle bediening. Voor echte vleeseters. Eindelijk een restaurant waar je een doggybag meekrijgt.

11. Het is er altijd druk, dat betekent dus dat het ook goed is. Het eten is er heerlijk. Bediening vriendelijk. Prijs / kwaliteit zijn goed in verhouding.

12. Leuke ongedwongen sfeer. Gezellig en leuk voor kinderen. Niet te chique. Eten voor de kids ruim voldoende en lekkere ijs toetjes na. De entrequotes waren heerlijk mals en niet bedorven door te veel aan kruiden. Friet en ook een jacked potato waren heerlijk. De salade was goed en voldoende.

Al bij al leuke avond gehad!

13. F.v.Gelder

Ik vond het eten zwaar onderpijl. Als je zelf het vlees haald bij de Jumbo en de friet zelf maakt dan eet je een heel stuk goedkoper en tien keer zo lekkerder. Zelfs een beetje friettent is nog beter. Wat beter kan is dat het vlees malser mag en niet teveel uit de diepvries want de hamburger leek ook wel dat het uit de diepvries kwam en de rest van het vlees was droog en taai. En zorg voor in de toekomst voor verse friet en geen diepvriesfriet. Zorg ook voor meer smaak aan het eten.

En dan de wc's; waren smerig en oudbollig. Het interieur was ook verre van Americaans en de tafels en stoelen waren ook hard aan vervanging toe.

De bediening was vrij haastig aan het werk en wij kregen de salade en aardappelsalade veel te vroeg. En zelfs dit smaakte niet eens lekker en zeker niet origineel.

Nee, ik heb daar voor het eerst gegeten toen het pas open was en nu voor de tweede keer maar ik denk dat dit echt de laatste keer is geweest. Tip voor het restaurant zelf, kijk eens wat er in Eindhoven te koop is en proef het. Dan snappen jullie mij beter hoop ik. Dit geldt ook voor de bediening.

1,6
  14. Aardig personeel. Geschikt voor de grote vleesliefhebbers. Overgebleven eten geven ze mee naar huis, dat is een goed initiatief, want ik krijg het meestal niet op.

15. Ik ben niet gauw negatief, maar dit is echt slechte kwaliteit vlees. Voor een steakhouse verwacht je toch op zijn minst redelijk vlees. Ik wil het niemand aanraden om daar te gaan eten. Service / personeel wel heel vriendelijk.

1,6
  16. Eten is top! Personeel past zich aan de klant aan. We hebben hier altijd een superavond! Ook met de nodige lolletjes! !!

17. Heerlijk gegeten. Wat een spektakel die Meatparty!! Lekker en mega-veel!!
    Ook een erg gezellige sfeer, en we kwamen niets tekort. We komen zeker nog vaak terug

18. Kom hier zeer regelmatig ; met name als ik een lekker stuk vlees wil eten. Daarvoor moet je hier zijn. Verder is de bediening vriendelijk en bereid je goed te helpen. De prijs kwaliteit van de rundvlees ( die ik altijd neem ) is gewoon goed , niet overdreven duur maar zeker ook niet goedkoop.
    Heb in de meer dan 5 jaar dat ik hier kom nooit een slechte ervaring gehad of het moest zijn dat het soms erg lawaaiig kan zijn als er een paar grote gezelschappen zitten.

19. Het is dorstig weer. Mijn zoon bestelt een halve liter water. Daarna nog meer dorst en er werd een fles van een liter gebracht. Na afrekenen bleek dit water alleen al € 11,40 te kosten. Belachelijke prijs. Op de rekening staat het als "fris" vermeld. Ik bestel een doodgewone hamburger en krijg er wat frietjes bij. Kost ook even € 12,25. Hamburger op zich stelde niets voor. Voor dat geld eet ik er bij de Burgerking 4 op die veel beter zijn. Al met al een zeer teleurstellende ervaring en mij zien ze er niet meer.

20. Laatste bezoek (3e keer) viel tegen. Spare ribs hadden voldoende vlees aan het bot maar kwamen droog en opgewarmd over. Salade en frietjes vielen partner ook tegen. De pinda's en de keuzes van anderen aan de tafel maken deze recensie nog mild. Herinnering aan 2000 was toch kwalitatief hoger.

6,5
  21. Nu voor het 2e jaar met kerst er gegeten en niks dan lof over dit restaurant, zelfs de kinderen krijgen na afloop nog een kado en zeker geen prulletje. Het eten en de prijs is zeer goed. De bediening snel, ook al is het druk. We waren met zeven man, we hebben allemaal genoeg en lekker gegeten.

22. Zeker geen aanrader.

De steak en de garnalen die we besteld hadden waren niet goedkoop en ook niet lekker. De steak was veel te droog, toen we dit meldden bij de bediening hebben zij dit doorgegeven aan de kok. De kok weigerde ons een nieuwe steak te geven, of enige andere compensatie en was erg koppig. Ook de garnalen waren niet geweldig, ook erg droog. Ik had ook nog een bijgerecht besteld, dat we na 3 keer vragen pas kregen toen we alles al op hadden.

De bediening was erg aardig en behulpzaam maar verder is er niets positiefs te melden over dit restaurant, wij gaan er in ieder geval niet meer naartoe.

23. Ik ben hier vroeger veel geweest ook gisteren na ik denk 3 jaar tijd, wat opviel dat de kaart nog steeds hetzelfde is het is duurder geworden en de porties zijn kleiner geworden.
    We moesten 45 min wachten op het voorgerecht en ook nog eens 45 min op het hoofdgerecht terwijl de salade al een half uur op tafel stond met het warme weer.
    De spare ribs waren goed, de mixed grill viel tegen, kwalitet van het vlees was niet echt om naar huis te schrijven.. droog en ook nog eens geserveerd met 0,0 saus. Je kreeg gewoon een bord met 4 stukjes vlees en dat was het en dat voor 18 euro. De bediening was redelijk goed.

5,1
  24. L.B. 1333 punten

De groep mensen met wie ik daar ging dineren zat er al eerder (10 minuten ongeveer), maar toen ik aankwam vroeg de serveerster meteen of ik iets te drinken wilde. De bediening was erg snel, en dit bleef ook zo de rest van de avond. Hoewel het toch redelijk druk was.
    Omdat het zo'n 30 graden buiten was, kregen we in plaats van salade een stuk watermeloen bij de steaks. Er stond overigens toch nog een salade op tafel.
    De broodjes met kruidenboter kwamen ook vrij snel op tafel. Dit was prima.
    Bij de gerechten zelf kon je bijgerechten bestellen, zoals friet, gepofte aardappel of pepersaus. Dit waren toch ook redelijke porties (vooral de aardappel en de saus), die kon je met meerdere mensen delen. De friet was wel een beetje aan de lichte kant gebakken, maar verder prima te eten.
    Het vlees zelf was lekker. Mals en ook mijn tafelgenoten genoten van hun schotels.
    Toetje was prima. Voldoende keuze, en ook hier kreeg je weer bij elk toetje (een stukje, wel ongeschild) vers fruit erbij. Elk toetje kwam ook met een flinke dot zeer smakelijke slagroom. Helaas waren er wel insecten die rondvlogen/liepen (door de warmte waarschijnlijk), maar die konden de avond niet bederven.
    Tussendoor waren de serveersters/-ders ook pro-actief aan het rondlopen, ons smakelijk eten aan het wensen en vragen of alles naar wens was. Ze waren er vriendelijk.
    Mooie avond, niks op aan te merken. En dus een aanrader om te gaan eten.

25. Hier al vaker gegeten en zo ook onlangs met een aantal collega's. De spare-ribs waren minder dan ik gewend ben. (hoeveelheid leek minder, de marinade leek minder en zelfs de kwaliteit van het vlees was minder).

Verder goed en leuk geholpen al zou men nog net iets vaker om drinken mogen komen vragen (zoals op zoveel plekken).

De sfeer blijft leuk met de pinda's op de vloer en de grote schalen vlees!

26. O.b.v. een eerdere ervaring nogmaals gaan eten bij de Longhorn. Deze keer echter viel het behoorlijk tegen. In eerste instantie was ik echt in de veronderstelling dat de door mij bestelde tomatensoep uiensoep was qua kleur en smaak en daarom verkeerd geserveerd. Door de zeer slechte verlichting was de kleur van de soep niet echt te bepalen, maar deze zag er overwegend bruin uit en smaakte ook niet naar tomatensoep. Tevens was door de zeer slechte verlichting de menukaart nauwelijks te lezen. In ons gezelschap was een persoon van bijna 90 jaar en die kon de gehele kaart daarom niet lezen.
    Daarna een rundvleespannetje van € 12,25. Prijs was goed maar de inhoud leek helemaal nergens op. Het leek wel een pannetje soep en ik dacht dat er gemalen vlees in zat maar in totaal heb ik er dan toch nog 5 echte stukjes vlees uit kunnen halen.
    Voor het groot aantal klanten was er te weinig bedienend personeel waardoor er veel te lange wachttijden waren voor zowel eten als consumpties.
    Personeel was wel vriendelijk.

6,3
  27. Gezellig, echt Amerikaans steakhouse. Goede stukken vlees, ongedwongen sfeer en leuke, vlotte bediening.
    Spare ribs heb ik zelden ergens beter geproefd, en mijn tafelgenoten hadden botermalse tournedos.
    Toen we meldden dat ons zoontje jarig was, werd er meteen een feestje van het dessert gemaakt, erg attent.
    Zeker voor herhaling vatbaar!!!

28. Leuk tentje, gezellig. Wel onoplettende bediening. Vlees wat je krijgt is veel en lekker. Helaas wel een beetje lauw. Niet alleen mijn portie; ook mijn broer en vader begonnen erover.

Prima tentje, maar met enkele kleine aanpassingen zit er véél meer in

29. Zeer slechte en onvriendelijke bediening... Komen niet meer terug!

1,5
  30. Bas 862 punten

Wij zijn hier meerdere malen gaan eten, en je krijgt precies wat je verwacht bij een steakhouse. Goed gevulde borden met goed eten. Devil ribs zijn wat mij betreft tot nu toe onovertroffen. Bediening is vlot en enthousiast. Locatie is helemaal in stijl.

31. Perfect eten.

Vriendelijke bediening.

Geen schilderijtjes, maar eerlijk vlees en echte frieten.

32. Wij komer er al 10 jaar met ons gezin.

En we genieten er iedere keer van als we er zijn.

De vloer bezaaid met pindadoppen.

En de goede sfeer en de service van het personeel.

Een schone open keuken, het vlees en de gerechten zijn van zeer goede kwaliteit, een topper die ik iedereen aanraad.

Ga zo door!

33. Leuk sfeer. Ik ben hier nu 2 of 3 keer geweest. Voldoende keus en als je van veel vlees houdt: hier moet je zijn.

34. Willem Janssen

Ben een echte Spare Rib eter, maar ik heb het idee dat de ribbetjes slechter worden. Vaak gegeten afgelopen jaar.
    Maar deze week viel het mij zwaar tegen. Jammer, ik kom hier graag. Binnenkort probeer ik het nog een keer, en dan hoop ik dat ze net zo smaken als de vorige keren.

4,7
  35. Longhorn is een restaurant waar ik graag eens naartoe ga. Hoewel ik zelf geen grote vleeseter ben heb ik het meestal voorzien op de visgerechten. En zoals je al kan verwachten met het vlees in een steakhouse, zijn ook de visgerechten goed geportioneerd. Een flink stuk zalm dat perfect is klaargemaakt.

De prijzen zijn wel wat aan de hogere kant moet ik zeggen, maar je krijgt er wel iets heerlijks voor.

De sfeer is echt als een steakhouse, ze hebben een half open keuken. Helaas is het gebouw wat aan de oudere kant en zie je sporen van achterstallig onderhoud. Maar dit past wel in de sfeer vind ik.

Het eten is goed en lekker en ondanks een oud gebouw en een vloer vol pinda afval :) ziet de keuken er schoon uit en is het personeel erg netjes.

36. Als je van vlees houdt, eh... als je van veeeeel vlees houdt, dan zit je hier goed! Er staat zelfs een stukje van 750gr. op de kaart! Kaart is zeer uitgebreid, voor elk wat wils.

We zijn hier al een paar keer geweest, en het was steeds erg goed.

Let niet op de vloer, die ligt nl. vol met de doppen van pelpinda's!