Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oirschot verdeeld zijn.

1. Rob Hutjens

Wij hebben heerlijk gegeten, we hadden een antipathie voor 2 personen als voorgerecht en beide een spaghetti.
    Het was erg lekker, gastvrouw is erg vriendelijk en bediening was goed.
    Jammer dat het restaurant een beetje oud-bollig is, wel mooie Italiaanse muziek op de achtergrond.
    Wij komen hier zeker een keer terug.

2. Kleine eetwaren Oirschot

De ruimte was sfeervol ingericht met veel roze. Ik houd ervan! De kleine 'petit' tafeltjes zorgen voor een Engelse high tea sfeer. Leuk! Medewerkers zeer vriendelijk - met leuke passende bedrijfskleding- en de gerechten heerlijk vers en zelf gemaakt. Wij hebben een goed verzorgde en gezellige middag gehad.

3. Aanrader!!
    De vissoep was heerlijk, zo ook het vispannetje, 5 verschillende soorten vlees en de lamskoteletten.
    Mijn man had nog nooit zo’n lekkere pizza gegeten!
    Vriendelijk personeel.

4. Heel lekker, mooi gepresenteerd, door bijzonder vriendelijk echtpaar. Een zeer positieve ervaring.

5. Annerie Lohuis

Wij hebben echt genoten. Heerlijke gerechten, verfijnd gemaakt en opgediend door zeer vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar!!

Mede namens mijn partner Harry een vriendelijke groet,
    Annerie

6. Heel aardig personeel, erg lekker eten, veel groente op de pizza, dat is echt waar voor je geld.

7. De bediening was vlot en zeer vriendelijk, het eten van zeer goede kwaliteit. We schrokken alleen van de prijs, maar ja alles is duurder geworden. Was het zeker waard!

8. Het heeft 3 uur geduurd voor dat het eten was mensen in het gesprek waren super boos voor geen reden en hangen midden in het gesprek op.

4,1
  9. Het heeft 3 uur geduurd voor dat het eten er was. Mensen in het gesprek waren super boos voor geen reden en hangen midden in het gesprek op

10. C. Verkooijen

Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

11. Internationaal Oirschot

Met vrienden gegeten bij De Verwennerij, en ze doen dus echt hun naam eer aan, we hebben echt voortreffelijk gegeten…

Na ontvangst, de gereserveerde tafel, wat drinken, de kaart en een schaal met heerlijk vers brood en smeersels.

Voorgerecht...
    Samen met mijn wederhelft een voorgerecht op de plank voor 2 personen…
    een soepje, div vlees en nacho's. Echt heel lekker, wel een flinke hap voor een voorafje.

Hoofdgerecht…
    Ik ga voor de Big Boys steak, een ribeye van 450 gr., wat een ontzettend mooi en lekker stuk vlees, echt top, met een mooi garnituur en goede friet.

Nagerecht…
    Ik ga voor de coupe caramel, mooi stevig softijs, stukjes caramel, stroopwafel en caramelsaus… gewoon lekker, wel erg zoet.
    Zoals bij veel restaurants, en misschien is dat wel wat de gemiddelde klant vraag, zoete desserts, ijs in vele varianten, enz. Een kaasplankje kom je helaas niet veel meer tegen. En een fris dessert met een zuurtje nog minder… eigenlijk jammer, want na al die lekker maar ook best machtige vleesgerechten, is iets fris en/of luchtigs een mooiere afsluiter.

Maar niet getreurd, we hebben echt geweldig goed en lekker gegeten, overvloedig zelfs, en voor een hele nette prijs… Dit maakt De Verwennerij echt een aanrader.

12. Internationaal Oirschot

We hebben een gezellige avond gehad in een sfeervol restaurant. Het eten was heerlijk, maar net iets te zout.
    En het was binnen veel te warm.
    Verder prima prima. Vriendelijk personeel en goede service.

13. Jurgen van de Wiel

Heerlijk gegeten, geweldige kok en een super aardige gastvrouw! Mijn dochter van 13 die geen gluten mag was de koning te rijk en heeft, net als de rest van ons gezin en opa en oma, echt genoten!!

14. Ton van Liempt

Smakelijk en sfeervol (Italiaans) gegeten!

15. Alles kan beter. Slechte service en personeel heeft geen aandacht en tijd voor de gasten.

5,7
  16. Andre & Louise

Gezellige locatie, zeer vriendelijke bediening. Goede kwaliteit. Top!!

17. Heerlijk gegeten en niet lang gewacht op het eten. De gerechten komen snel achter elkaar. Ik zou wel de lege koelvitrine uit het restaurant halen. Deze staat naar mijn idee alleen maar in de weg. Hierdoor staat het erg vol.

18. Eten was super lekker, alleen iets minder dat wij moesten wat langer wachten.

19. Ik ben hier gisteren geweest met mijn vriendin. Ik vond het een top tent! Jammer dat ik hier niet eerder ooit ben geweest.

20. Eerlijk, puur en heerlijke italiaanse gerechten.
    Dit is Italie in Oirschot. Wat een ontdekking.
    Gewoon lekker en vergeet niet het zelfgemaakt ijs.

21. Wij stonden gisteren met een klant bij een gesloten deur wegens vakantie na reservering. Eet.nu had 3 reminders gestuurd zodat ik zeker zou komen. Waardeloos systeem dus.
    Gr antoon

22. Rien en Har Geuijen

Zeer mooie locatie en heel gastvrije ontvangst en bediening, wij hebben genoten van ons verblijf bij jullie. Alles was prima geregeld en we komen graag nog eens terug.

23. Heerlijke vlees en visgerechten gegeten in een gemoedelijke sfeer!

24. Het eten was erg goed.
    Lekkere wijn en ook de sfeer op het terras was zeer goed.
    Wij zijn geweest op een zonnige zaterdagavond en het was behoorlijk druk.
    Er was echter maar een oudere vrouw die de bestellingen opnam en het was te druk voor haar alleen.
    Sommige tafels mosten best wel lang wachten voordat deze dame de bestelling kwam opnemen.
    Misschien kwam dit door een personeelstekort maar dan kun je dit beter even zeggen tegen de klanten.
    Maar wel lekker gegeten en we hadden de tijd.

25. Carlo Vervoort

Mijn eerste ervaring was gewoonweg slecht. Online reserveringen worden helemaal niet gecontroleerd. Had online geboekt en bij aankomst wist niemand hiervan af. Hierna werden we ergens aan de zijkant tegen het fietsenrek aan een tafeltje geplaatst. Hier hebben we 15 minuten gezeten en zelfs voor een bestelling van een drankje kwam niemand langs. Toen besloten om maar te vertrekken aangezien we honger hadden. Ergens anders gaan eten.

1,5
  26. Vertaal van English naar Nederlands

Good food. Friendly waitress and waiter. Perfect dinner with friends

27. Nog nooit zo slecht gegeten! Mixed grill: 2 verschillende stukjes vlees zo dun als een dubbeltje. Salade met tonijn: gewoon uit het blikje op een paar blaadjes sla gegooid, alles is smaakloos en echt zo slecht! En enorm lang wachten, verkeerde bestellingen, dingen vergeten etc etc in een woord WAARDELOOS!

28. Het eten was heel goed net zoals de bediening.
    Alleen de sfeer was niet echt Italiaans en er mag ook wat beter gepoetst worden.

29. Brigitte en Ludovic

We hebben heerlijk gegeten, perfecte gerechten welke heerlijk zijn. Ook de prijs -/ kwaliteit verhouding is heel erg goed. Het personeel is supervriendelijk en loopt hun benen onder hun kon* uit voor de gasten. Heel gezellig terras waar je heerlijk kunt eten onder de bomen en parasols. Kortom: Echt een aanrader!!

30. Het eten was zeer goed, soep goed gevuld en de pizza goed voorzien van ingrediënten, beiden smaakte prima.
    Het was tijdens ons bezoek erg druk volgens hen vanwege het wk icehorses.
    Helaas kon de keuken de drukte niet aan.