De Huiskamer van het Leudal in Nunhem

60 parkeerplaatsen

• OV

NS station Roermond op 8 km.
    Openbaar vervoer via bus Roermond, Haelen, Venlo.

Bezorgrestaurants in de buurt van De Huiskamer van het Leudal

1532040492 90
1591924185 92
1694581945 92

1. Hub Roncken

Heerlijk gegeten en prima bediening.
    Ook een vegetarisch menu was uitstekend verzorgd en heel smakelijk.

2. Carry Meijs

Jammer dat wij de enige gasten waren, anders zou de sfeer nog aangenamer zijn geweest.
    Het eten mag iets warmer worden opgediend.

3. Gulle porties eten, van prima kwaliteit. Vriendelijke bediening. Zeer redelijk geprijsd. Inrichting is wat gedateerd, maar dat kon de pret niet drukken.

Fijne avond gehad, zeker aan te bevelen

4. Miny Pouls Veugen

Nog nooit zo lekker gegeten. Alles even lekker en een super bediening. Zeer betaalbare prijzen. Een echte aanrader.

5. Wij waren heel erg verrast over de kwaliteit en hartelijkheid in de huiskamer van het Leudal. Een etablissement waar gastvrijheid met hoofdletter G geschreven wordt en waar het diner werkelijk al onze verwachtingen heeft overtroffen. Een ervaring die we nooit meer vergeten en die we anderen van harte kunnen aanbevelen!!

6. CabrioXperience

Op zaterdag 11 april hadden we een rit en zijn we gestart met koffie en gebak, hebben we onderweg geluncht en zijn we ook geëindigd bij 'De huiskamer van het Leudal'. Alles netjes verzorgd en goede kwaliteit/prijs verhouding.

7. Maurice & Lilian

Afgelopen weekend zijn wij in Café Houben voor de wet getrouwd en tevens hebben wij ook ons bruiloftsfeest in Café Houben / De Hoeskamer van 't Leudal gevierd. Het was werkelijk fantastisch geregeld en georganiseerd.

Alles maar dan ook alles was tot in de puntjes verzorgd. Het personeel, de drankjes, hapjes, het geweldige buffet, het ontbijt en zelfs het gekookte eitje 's ochtends was perfect. Alle gasten waren enorm enthousiast over deze Locatie. Voor ons was en blijft dit mede door de eigenaren een waanzinnig mooie perfecte en onvergetelijke dag.

Jack, Riet en het personeel, chapeau voor deze geweldige dag !!!

8. Franka Bouten

Enkele jaren geleden het 7 gangen menu van de Wowdeal gehad. Erg lekker. Super vers en een tikkeltje apart, maar niet té. We zaten toen in de "huiskamer" die ietwat gedateerd is. Maar heb begrepen vd eigenaar dat deze te zijner tijd opnieuw gestyld gaat worden. Afgelopen zomer 1 maal gelunched en 1 maal warm gegeten in t sfeervolle eetcafé. Super!! Heerlijk gegeten in een erg sfeervolle omgeving. De eigenaars hebben t eetcafé heel mooi opgeknapt. We komen zeker terug! Ga zo door.

9. Wij hadden met onze vriendengroep een wow-deal. We zaten gezellig bij elkaar en hebben genoten van een heerlijk diner. De gerechten waren met zorg en liefde bereid. Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.

10. Ad Lamerigts

Gisteren 1ste kerstdag hebben we in een sfeervolle ambiance mogen genieten van een uitgebalanceerd koud en warm kerstbuffet. De passie voor koken van eigenaar Jack Vullers sprak uit werkelijk ieder gerecht. Chapeau Chapeau !! Jack en Riet bedankt voor jullie gastvrijheid en voor een perfecte namiddag en avond.

11. Voor de eerste keer gegeten in dit restaurant met een wowdeal. Wij waren blij verrast en zeer tevreden over het 7-gangen diner. Elke gang werd culinair opgediend en smaakte voortreffelijk met smaaknuances. Vriendelijke en attente bediening, waar vind je dat nog in deze tijd? Dit echtpaar werkt professioneel en dient gastvrij de klant. Wij komen zeker terug!

12. R&C 631 punten

De eerste keer dat we daar hebben gegeten(december 2012) was alles een dikke 8! We hebben de WOW deal gebruikt die overigens gewoon buiten ophing. Niks mis mee, het was een 7 gangen menu aanbieding. Vlot, lekker en verrassend! We waren verbaasd dat zoiets dichtbij lag.

Bij het afrekenen, heeft de kok ons medegedeeld dat zijn zaak niet onder doet voor een zaak in Herkenbosch. (zal geen reclame voor hun maken) Tevens dat niemand minder dan een 9 als eind cijfer heeft gegeven voor zijn eten.
    Ik dacht bij mezelf: laat ik nu eens lief zijn en onze recensie niet plaatsen, want dan zouden we het gemiddelde omlaag halen....... (tja...)

Afgelopen zaterdag (13-april-2013) hadden we zin in een traktatie en hebben gereserveerd. Vol goede moed bestelden we weer de 7 gangen menu, we hadden een immers positieve indruk van de vorige keer.

Asperges waren volgens mij het thema, want op ieder gerecht zaten deze erin verwerkt. Ik vind asperges lekker, maar had er nu geen trek in. Het was best even zoeken naar de juiste combinatie, en heb toch iets van asperges gekregen. Jammer (ik grapte nog, je zou maar geen asperges lusten dan heb je dus pech..)

Een gang was vis op een slap jasje en te veel zoute roze saus. De salade was een warme en een koude gerecht door elkaar. Volgens mijn mening een gemiste kans, daar het wat zompig werd. Niet lullig bedoeld, het is wel mijn eigen mening.

Stevige bouillon, was erg vlak en geen brood of iets erbij.

Personeel vroeg of alles naar wens was en we hebben beide meer dan eens aan gegeven dat we het de vorige keer beter vonden. Reactie: "tja, kan gebeuren" Om vervolgens verder te gaan. Wij hadden zoiets van:"uhhhh.... okai..."

Men wist niet om te gaan met opbouwende kritiek. Vraag het dan niet, als je geen negatieve reacties wenst. Zelfs de kok liep voorbij en zei alleen: "hoi" keek verder niet en liep door.

Tot zo ver de min punten.
    Rest was prima in orde, maar niet meer dan dat.

Dessert was voor mij; tiramisu en chocolade moes, rest heb ik niet gegeten. Niet dat het niet lekker uitzag, maar ik geef zelf niets om aardbeien en ijs.

Tot slot waren we klaar met eten en de kok schijnbaar ook, want hij ging bij een groter gezelschap aan tafel zitten. Leuk, al was het niet dat hij ietsje te hard zei dat niemand te klagen had over zijn eten. Ook weer dat niemand een onvoldoende gaf. Het grappige was, dat wij net bezig waren het evaluatie kaartje in te vullen en hierop heb ik gemeld dat ik niet geheel tevreden was. Naam, tel en email op vermeld. Tevens ook dat we niet meer van plan waren om terug te komen. (was een vraag die op het kaartje stond)

Niets van mogen vernemen, ik ga er dan ook van uit dat het kaartje per ongeluk is kwijt geraakt...

Op basis van laatst, een zes! Echter door de prettige eerdere ervaring, een 8. Bij elkaar gevoegd, kom ik op een 7 en dat vind ik net ietsje te veel (puur dat men niet kan en of wil omgaan met kritiek). Vandaar 6 half.

En dat vind ik oprecht jammer!

13. Patricia

Wij hebben heerlijk gegeten in een gezellige ambiance en een zeer prettige bediening.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

14. Wim Delmee

Gisteren genoten van een heerlijk 7 gangen diner in de Huiskamer van het Leudal. Alle gerechten werden sierlijk opgediend en de smaak was voortreffelijk. Wij hebben genoten van dit diner en zeker omdat de Gastheer Jack regelmatig aan onze tafel kwam enerzijds om te helpen met het opdienen en anderzijds om te vragen of we tevreden waren. Wij waren met 4 personen en niemand had iets aan te merken op hetgeen opgediend werd, het was vooortreffelijk.
    Dit is voor herhaling vatbaar.

15. Ursula Wismans

Gisteren een 7 gangen diner gehad bij Jack in één woord weer geweldig, Jack, jammer dat de haast erin moest worden gezet, omdat 1 van ons zonodig weer moest gaan jodelen in Oostenrijk.
    We komen terug in alle rust en genieten dan opnieuw van jouw culinaire hoogstandjes.
    Vooral de kruidenboter van Jack is een voltreffer.. Een 10+ en bedankt voor de snelle service gisteren.

16. Monica en John Schulpen

Dit kalenderjaar 2 x wezen eten met gebruikmaking van een WOW-deal. Gisteren intens genoten van een 7-gangendiner in een huiselijke gemoedelijke sfeer. Voor herhaling vatbaar; ook zónder WOW-deal.

17. Leuke setting van het restaurant. Echte huiskamersfeer gecreëerd. Heerlijk culinair eten! Smaakpupillen worden wakker geschud! Iedere gang weer een verrassing. Goede timing tussen de gerechten zeker niet te lang wachten, maar ook niet te kort. Fijne bediening, attent wat betreft uitleg van het eten van de betreffende gang, goed oplettend qua drank en toevoeging van extra brood. Lekkere koffie met zoetigheden. Absoluut een aanrader.

18. Yvon Timmermans

Met vrienden hebben we nu 2 keer heerlijk gegeten! Gisteren een 7 gangen wow deal, echt super culinair, geweldige bediening,en de kok die zelf afentoe aan tafel verschijnt! Maar helaas hebben we nooit iets om aan te merken. Echt overheerlijk! En alles heel speciaal opgediend!! In een hele gezellige huiselijke sfeer!
    Heerlijke koffie na en zelfs toen nog lekkere zoetigheidjes.
    Een echte aanrader.

19. Marja Pijpers, kamerkoor Couleur Vocale

We hebben met 24 mensen ons jubileum gevierd met een diner. We konden afzonderlijk zitten aan één zeer sfeervolle en mooi gedekte tafel.
    We konden proeven van allelei gerechten en het dessert was op verzoek voor de gelegenheid feestelijk versierd. Er was een persoon met een dieet . Ook hieraan was veel zorg besteed.
    Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Top!!

20. Tjeu Geelen

Als je eens ongecompliceerd wil genieten van een heerlijk gerecht ( zoals ik zondag j.l.) dan is Houben, de huiskamer van het Leudal een geweldige keuze.
    Heerlijke soep, verrukkelijke medaillons met knapperigge groenten en een sausje om je vingers bij af te likken.

En dat alles voor een zeer schappelijke prijs: Kortom, een aanrader!

21. Ralf en Julia van Horne

Een heel gezellig restaurant met huisselijke sfeer. We zijn hier geweest met de WOW-deal en het was echt een super 6 gangen verassings menu. Een aanrader voor iedereen.

22. We hadden een eetbon van de WOW deal en zijn vanavond met z'n tweeën gezellig gaan eten bij De Huiskamer van het Leudal. We hadden al eens vaker met de WOW deal hier gegeten en dit was super goed bevallen. Vanavond hebben we wederom heerlijk gegeten (6 gangen) en werden door de gastheer echt in de watten gelegd. We gaan wel eens vaker uit eten, maar dit adres is echt een culinaire verrassing voor iedereen.

23. Peter Naaijkens

Met ons fietsclubje fantastisch gegeten bij Houben in Nunhem. Mooie verse producten in heerlijke verrassende combinaties. Lekker glaasje wijn. Prettige prijs-kwaliteitsverhouding. Een echte aanrader !!!!

24. Fam. Van Ginkel

Heerlijk gegeten! Super kwaliteit en goede service! Over dit restaurant kun je niets negatiefs melden. Voor iedereen een echte aanrader!

25. Evert Renden

Een adres waar de klant koning is en het eten geweldig! En dat voor een zacht prijsje. De huiskamer van het leudal doet haar naam eer aan. Gezelligheid in optima forma!

26. Met vier meiden gaan we al 20 jaar samen winkelen, dus een jubileum vonden wij. Dit gingen we dan ook samen een weekend vieren bij hotel houben. Het is een super weekend geworden, we werden van de gast heer en vrouw echt in de watten gelegd. Ons diner was iedere keer een feestje, met lekkere verassingen van de kok. Kamers waren hel mooi, het ontbijt was ook super, al met al een aanrader we hebben genoten en gaan weer terug zeker weten, want het heet niet voor niets, DE HOESKAMER VEN HET LEUDAL, Jack en Riet bedankt.

27. Op 4 februari heb ik op uitnodiging van een collega biljarter een avondje doorgebracht in deze locatie. Het was een feest! Tof en vriendelijk personeel, een kok die het niet alleen kan uitleggen maar ook waarmaakt met wat op je bord verschijnt. Een super dikke aanrader, ze gaan mij daar in de toekomst zeker nog zien tafelen.

28. een hele tevreden gast!

Super service... Dit is waar wij aan denken bij Limburgse gastvrijheid. Aardige mensen, super eten en hele leuke hotelkamers. Zeker voor herhaling vatbaar.