De Baander in Norg

Goedkoop&gezellig uit eten in Norg en omgeving.

Peesterstraat 1a 9331BC Norg Nederland
Telefoon
Website

”De Baander” in Norg is het juiste adres voor u als het gaat om pannenkoeken, poffertjes en plate's, ijs, en cafetaria.

In Norg en omgeving ook bekend om de verschillende soorten pannenkoekbuffetten.

De pannenkoeken worden ambachtelijk gebakken en dat geldt ook voor onze 'ouderwetse' poffertjes die net als de pannenkoeken met roomboter worden bereidt.
Ook hebben we vele plate' s op de menukaart, die altijd met echte gebakken aardappelen en/of patat worden geserveerd.
Er staan ook vele kleine gerechten op de kaart.
Kinderen kunnen spelen in het kinderhoekje en mogen na het eten een presentje uitzoeken.

-Cafetaria
Naast ons pannenkoekenhuis cq. restaurant hebben wij ook nog een prima cafetaria, geheel gescheiden van ons restaurant. Het cafetaria heeft een een zeer ruim assortiment zoals patat, 1e klas snacks, frisdrank en ook hebben we gedurende het seizoen vers softijs, en 16 soorten overheerlijk Italiaans schepijs.

Wij hopen dat u zult genieten van het eten en van de gezellige, ouderwetse, sfeer die ons restaurant uitstraalt.
We hebben een ''doe maar gewoon'' mentaliteit zonder kapsones.

Alle vleesproducten voor de bereiding van de menu`s zijn afkomstig van de plaatselijke ambachtelijke slager en de groenten worden door onszelf in de winkel gekocht, zodat versheid is gegarandeerd. Aardappelen worden door onszelf gebakken, dus geen groothandel voorgebakken aardappelen.
Tevens serveren wij de plate met twee warme groente`s, waar kom je dit nog tegen?

Ook sinds kort outdoor activiteiten vanuit De Baander in combinatie met buffet, vraag naar de mogelijkheden.

Bel of mail ons.
info@debaandernorg.nl
0592613500/0611134272

Foto van De Baander in NorgFoto van De Baander in NorgFoto van De Baander in NorgFoto van De Baander in NorgFoto van De Baander in NorgFoto van De Baander in NorgFoto van De Baander in NorgFoto van De Baander in NorgFoto van De Baander in Norg

Openingstijden keuken

• zo 11:00 - 20:00

Overnachten
Hotels in de buurt »
Parkeren

Het Restaurant bied genoeg parkeergelegenheid, ook zitten wij aan een brink met voldoende parkeergelegheid.
Ook voor de Cafetaria is genoeg parkeergelenheid.

OV

Wij zitten aan een Brink waar meerdere wegen en fiets/looppaden elkaar kruisen, en waar meerdere bus(lijnen) langs komen.
De haltes staan rondom Restaurant/Cafetaria De Baander in Norg.
Ook zitten we dicht bij het centrum in Norg met alle voorzieningen.

Omgeving
Bij het bos, landelijk en in het centrum
Ambiance
Kindvriendelijk, romantisch, gezellig, huiselijk, rustig en nostalgisch
Kinderen
Vermaak, kinderstoel aanwezig, magnetron (voor kindervoeding) en verschoontafel
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang
Glutenvrij en vegetarisch
Voorzieningen
Afhalen, terras, honden toegestaan, Wi-Fi en catering
  • buffet: € 10,00
Betalen