Op dit adres zit nu: De Balije Tuin

1322191618 47
1449520820 47
1631419679 54

1. Marc 32 punten

Ronduit slecht. Het begon allemaal goed. De ontvangst was hartelijk en de bediening niet al te snel, maar niet storend. De kaart bleek een bord dat langs de tafels werd gesleept. Leuk, maar een papieren versie is een beter plan. Er kwam een bruscetta op tafel als amuse. Prima op smaak, maar zag er niet vers uit. De voorgerechten waren prima. Heerlijke soep of goede carpaccio. Tot nu toe geen klagen. Helaas ging het bij het hoofdgerecht helemaal mis. Een varkenshaas die gewoon rauw werd geserveerd, lamskoteletten die met geen mogelijkheid te snijden of kauwen zijn. De Mul was OK (maar wie verzint het, deze met een laag kaas te gratineren? Ook hier was een kaart met een beschrijving van het gerecht welkom geweest). Aan de gyros kun je weinig fout doen en dat bleek. Na de opmerking over de rauwe varkenshaas kwam de ober een bordje brengen en kregen we tot onze verbazing dezelfde stukken opnieuw gebakken terug! (Wel prima gaar nu, het kan dus wel). We maakten hier opmerkingen over naar het personeel, maar de jonge man, duidelijk niet het meest ervaren, had niet de tegenwoordigheid van geest de baas erbij te roepen. Om de avond toch nog feestelijk af te sluiten besloten we wel een dessert te bestellen. Ook hier ging het weer faliekant mis. Geen vanilleijs in huis, terwijl er dame blanche op het bord staat! Gelukkig was de koffie wel prima.

Vreselijk jammer, vooral voor mijn ouders die dachten ons mee te nemen voor een speciale avond. Ik heb nog nooit (en ik eet zeer regelmatig buiten de deur) zo iets slechts mee gemaakt.

2,6
  2. Wij zijn hier al vaak wezen lunchen of dineren en ook een aantal keer gebruik gemaakt van een brunch of een buffet met meerdere personen of zomaar wat gaan drinken. De bediening was altijd perfect en het eten smaakte uitstekend. Ook de brunch en de buffetten waren uitstekend. Zeker de verse muntthee is een aanrader.
    Wij komen zeker nog vele malen terug.

3. Leuk restaurant in de polder. Leuk uitzicht en een heerlijk terras. Ook een mooie lunchkaart aanwezig en de luxe broodjes zijn zeker een aanrader. Mij gaan ze zeker vaker terug zien in de zomer op hun terras!

4. A. Wijnants

Ik ben hier samen met mijn vrouw wezen eten. Om te beginnen was het eten goed op temperatuur de groente mag wel wat kleurrijker zijn. De bedienster met mooi en lang haar viel zeker op. Niet alleen door haar haar maar ook door haar lach en haar vriendelijkheid nog nooit een bedienster horen zeggen " meneer en mevrouw mag uw hoofd gerecht door of wilt u even wachten" erg goed dat ze dat vroeg en op een zeer nette wijze. Zeker een aanrader om terug te komen! De cappuccino ook een aanrader met goede stevige romige schuim

5. Vandaag voor het eerst hier gedineerd. Het eten en de bediening waren perfect. Nog nooit zo'n lekkere tonijn gegeten en de tournedos was ook perfect. Prima voorgerechten. De locatie is geweldig. Ruim voldoende keuze in bier en wijn. Zeker een aanrader, wij gaan binnenkort weer.

6. Voor het eten kregen we een onbestemd drankje van de zaak. Bij navraag bestond dit uit een soort aardbeiensorbetijs met cointreau. Lekker bij een dessert maar niet als aperetief. Voor mijn niet alcoholdrinkende echtgenoot konden ze niet met een alternatief komen hij kreeg dus niets. Tournedos was prima de tonijn veel te droog. Mager bakje salade voor4 personen en geen keus uit aardappeltjes of frites. Op de vraag welke likeuren er waren was het antwoord:"ik werk hier pas maar het zijn er veel". Kortom, mooie locatie, eten niet echt geweldig en zoals ook eerder ervaren een zeer amateuristische bediening. Jammer!

3,7
  7. Vandaag met iemand daar iets wezen drinken, mijn partner bestelde een muntthee met honing en poffertjes en ik een tapbiertje met een pannenkoek met appel.
    Mijn partner kreeg te horen dat er geen thee met honing was en ook geen poffertjes, ik was nog niet echt wakker denk ik, maar achteraf had ik moeten weten dat hier iets niet klopte, wel een pannenkoek of flensje kun je bestellen maar geen poffertjes terwijl dat toch hetzelfde beslag is. En ja hoor,mijn ergste nachtmerrie werd werkelijkheid, ik kreeg een pannenkoek met daarop wat appel erop gelegd, het was gewoon een fabriekspannekoek die ze in de magnetron opgewarmd hadden.
    Het was voor mij de eerste keer en gelijk de laatste keer dat ik hier geweest ben.

8. Peter elshout

We vierden er het feit dat ik en mijn vrouw samen 100 werden.
    We hadden gekozen voor 1 van de buffeten en daarna dessert buffet en voor de drank het drankorgel. Nou alles was perfect, veel zelf gemaakte gerechten, echt heel goed.
    Ook de bediening was gezellig, echt een aanrader.

9. Miranda helling

Fantastisch gelegen, heerlijk gegeten, vriendelijk personeel! Wij komen hier zeker vaker terug!

10. thea van de sande

Samen met mijn man hier gegeten op mijn verjaardag. We wilden in de Brede Hoek gaan eten omdat ze een paar maanden geleden in de lijst stonden van de Gouden pollepel. Het was heel teleurstellend, niks Gouden pollepel dit kan je ook in een eetcafe krijgen. We hoorden dat de kok die de Gouden Pollepel voor deze zaak heeft veroverd er niet meer werkt! Jammer heel jammer we hadden ons er heel wat van voorgesteld. Ik had het etentje op mijn verjaardag iets anders voorgesteld.

2,7
  11. Erg teleurstellend. Op eerste paasdag met familie (groep van 15 man/vrouw/kind) geweest. Veel gerechten van de kaart niet meer te krijgen. Met hoofdgerecht werd een persoon stomweg vergeten. Personeel onervaren, ongeïnteresseerd (?). Niet capabel. Kwaliteit eten, redelijk (niet meer dan dat). Wel leuke locatie. Investeren in beter personeel en betere inkoop lijkt wenselijk.

Erg jammer.

3,2
  12. ina 34 punten

Op 19 april zijn we hier geweest voor een verjaardagsdiner.

Helaas viel het erg tegen. We namen het verrassingsmenu en dat was werkelijk een verrassing.

Een rondje parmaham als voorgerecht. Geen brood, maar getoaste witte boterhammen. Een tournedos in de vorm van een lederen lap. Er werd niet gevraagd hoe we ons vlees wilden en de fles wijn werd ongeopend op tafel gezet. Op het moment daar wilden we niet echt klagen, omdat het gezelschap (Hongaars) dat we uitgenodigd hadden dit niet prettig had gevonden. De volgende dag onmiddelijk gebeld en uitgelegd wat ons stoorde. Door de telefoon veel begrip en we zouden teruggebeld worden door de eigenaresse. Vanaf die dag nooit meer iets gehoord. Ook op een email niets meer gehoord. Misschien is het wel een leuk terras voor een kopje koffie met een tosti, maar meer moet je er ook niet van verwachten.

1,1
  13. van Ooijen

Voor de lunch dit restaurant aangedaan rond 13h op zaterdag. Op 2 mensen na waren wij de enigen maar desondanks 20 minuten op ons broodje gewacht. Italiaanse bol was simpel bereid en zeer karig belegd. Op zich geen punt maar niet voor 6.95 Euro. De uitsmijter bevatte 1 plakje spek waarvan de helft verbrand was en het broodje brie van mijn vriendin was keihard en zonder honing wat wel gevraagd was. Na overleg is de rekening wel keurig aangepast. Vriendelijke dame in de bediening maar voor ons geen herkansing.

14. Wij hebben een aantal keer de Brede Hoek bezocht met mooi weer, vanwege het uitnodigende terras. Echter op mooie dagen heeft de brasserie onvoldoende personeel om goed te kunnen bedienen. Dit resulteert in gestresst/chagrijnig personeel en ellenlange wachttijden. Personeel loopt met 'oogkleppen', het is een kunst om hun aandacht te trekken (achterste voren op je stoel met je arm in de lucht)! Laatste keer zijn we maar thuis een boterham gaan eten, toen we na driekwartier nog niet werden geholpen!

15. Wij zijn op 15 augustus met een grote groep te gast geweest bij Brasserie De Brede Hoek en wij willen jullie heel hartelijk bedanken voor de fantastische middag, heerlijke hapjes, heerlijke koffie met---

De bediening was super, niemand, ook de kinderen niet zijn iets tekort gekomen.

Een familiefeest is er zeer aan te bevelen.

Ik zeg namens alle gasten.

Jullie tent is top.

16. Wij hebben hier eind januari met zijn vieren gegeten. Eten en bediening was fantastisch. Jammer dat het op zo'n afgelegen locatie ligt. Je moet dit echt weten, de kans is klein dat je hier per toeval langs rijdt.