Lunch Diner

1311922757 68
1420604014 70
1453208391 75

1. Kimberly

De uitstraling van het restaurant was prima, eten ook prima.

De service was verschrikkelijk.
    Het duurde enorm lang om ons tafeltje af te ruimen en schoon te maken terwijl ze met z’n allen aan het lollen waren bij de bar.
    Er waren binnen maar 2 tafeltjes bezet.
    Het bij bestellen van drinken was niet te doen omdat ze maar bij elkaar bleven staan en geen oog hadden voor hun gasten.
    Zelfs bij het afrekenen moest ik hun opbreken omdat ze gewoonweg niet naar de kassa kwamen.

Een lolletje is helemaal niet erg, maar houdt oog voor je gasten in plaats van alleen maar te klagen hoe rustig het is. Het drukt de sfeer!

Al met al vond ik dit enorm onbeschoft en kom ik hier uiteraard nooit weer.

5,5
  2. Wil vleugels

Na lang wachten binnen gevraagd of we ook iets konden drinken en eten uit eindelijk werden we geholpen. Voorgerecht champignons deze waren nog vrij hard, hoofdgerecht varkenshaas en kabeljauw de varkenshaas was te ver door gebakken waardoor hij er droog was dit was ook het geval met de kabeljauw voor ons een slechte ervaring jammer.

3. Weer heerlijk bij jullie gegeten. Met z’n 6-en en allemaal wat anders kwam alles tegelijk op tafel, leuk opgemaakt en heerlijk warm. Al met al weer een gezellig avondje uit.

4. Annette

Jammer, niet bij de top 10 terrassen, maar wel TOP 1 wat betreft GEZELLIGHEID.

5. R. Braakman

Heerlijk geluncht met een fijn gezelschap. Hartelijke bediening!

6. Gisteren wezen eten bij Toi Toi, Surf en Turf besteld. De Scampi's waren lauw, tournedos was lekker. Kregen alleen een klein schaaltje patat en schaaltje sla erbij. Voor ons was het net genoeg maar voor redelijke eters was het karig. Prijs te hoog voor wat je kreeg.

7. Heerlijk gegeten en gezellig geborreld. Aanrader.

8. Soep was lekker. Hoofdgerecht was supervet en dan bedoel ik vies vet. Bovendien naar verhouding erg duur. Om er te eten kom ik er nooit meer.

3,3
  9. We wilden nog wat drinken met een snack op donderdagavond om kwart voor twaalf. We mochten nog een een drankje maar een bittergarnituur was te veel gevraagd. Beetje jammer voor een Bouwvakvakantie...

1,5
  10. Vanavond heerlijk gegeten bij ToiToi in Nijverdal.
    Heel veel en lekker eten in dit gezellige café.
    Bovendien erg betaalbaar en vriendelijk personeel.
    Een aanrader! Toi toi ga zo door👍

11. Vanavond heerlijk gegeten met mijn lieve nichtjes bij Toi Toi.
    Het is er supergezellig en het eten was ook heerlijk.
    Personeel is supervriendelijk.
    Kortom een dikke 10 voor Toi toi.

12. Erg leuk om te zitten, afhankelijk van het personeel. Een vrouw is namelijk niet erg sociaal en kijkt streng van haar af. Ook de bediening door haar is erg slecht. Jammer, want de rest van het personeel is erg vriendelijk. Nu zelfs al zo bepalend voor ons dat wij vooraf kijken of zij er is voor we naar binnen gaan.
    Voor de rest top tent!

13. Met 4 personen heerlijk gegeten. De bediening heel goed. En daarbij is het een goede sfeer.

14. Erika Berkhof

Vandaag een fietsrondje gedaan in de omgeving van ons vakantiepark en vervolgens voor de lunch op het terras van Toi Toi terecht gekomen. Wat een verademing zeg! Heerlijke carpaccio op brood gegeten en de partner nam de gerookte kip. Het was echt smullen! Ook de bediening moet genoemd worden: echt gezellig en gastvrij.

15. Nicole 19 punten

Ik heb mijn ervaring ook gedeeld op diningcity, het is echt een super tent. Eten, drinken en sfeer is helemaal goed.

Helaas is echter het personeel bijzonder onvriendelijk, beter gezegd; al het personeel is vriendelijk behalve de oudere dame. Ze heeft een hele gemaakte pokerface, doet 'vriendlijk' om vervolgens met een chagrijnig hoofd weg te kijken.

Reken zeker niet op een snelle afhandeling van je bestelling, zoals hieronder ook staat; mevrouw ziet dat de glazen leeg zijn maar zal vooral niet de moeite nemen om te vragen of er nog iets gewenst is. Ik heb het gevoel dat ze zich graag mag meten met de beter bedeelden onder ons, een heerlijke schijnvertoning en écht geen horeca mens.

Ik hoop dat Toi Toi meeleest en hier iets aan doet, het is namelijk een afbreuk aan de geweldige atmosfeer en het heerlijke eten.

16. Met onze kids deze week weer heerlijk gegeten, je voelt je erg welkom. Ondanks dat ik geen vegetariër ben, is de vegetarische wrap echt een aanrader, heel erg lekker en gezellige bediening door Jelmer!

17. De service hier is heel slecht. Ze kijkt naar je lege glas en gaat gewoon weer in haar stoel de krant lezen. De glazen zijn een half uur leeg en nog word er niet om een nieuw drankje gevraagd. Vaak is er ook geen stokbrood met kruidenboter, terwijl het op de kaart staat.

Zeer teleurstellend!!

4,3
  18. e. krukkert

Als voorafje voor een - naar later bleek - geweldig optreden van het Groot Niet Te Vermijden, een hapje gegeten bij grand café Toi-Toi.
    Vooraf een uitstekende carpaccio en als hoofdgerecht een aangeklede saté.
    Ik kan kort zijn: de saté was te vergelijken met de zolen van de schoenen die ik vorige week heb weggegooid.
    Bovendien hebben de uitbaters geen idee met welke knop van de audio installatie men het geluid kan temperen. Jammer!

19. Ron Gunneweg

Na een dagje winkelen en genieten van het straattheater in Nijverdal, zijn we op 11 mei 2013 bij Grandcafé Toi Toi wat gaan drinken. In een prettige ambiance besloten we ook maar een hapje te eten. Het werd een drie-gangen menu met asperges. Het bleek absoluut geen verkeerde keus te zijn. Een heerlijke salade met zalm en asperges als vooraf, gevolgd door asperges met een heerlijke moot zalm, werd afgesloten met een heerlijk ijsje met verse aardbeien en slagroom. Vergezeld van een uitstekende huiswijn en vlotte en zeer attente bediening werd dit een waar feest. Zeker om nog een keer terug te komen!

20. Verrassend leuk eetcafé. Leuk maandmenu. Vooral de Twentse bakleverworst in de salade vooraf vond ik bijzonder. Goede huiswijn en bovenal een vlotte en vrolijke bediening door Joris. Een goede gastheer.
    Ik kom terug.

Willem Groningen

21. Top tent, lekker eten, vlotte bediening en prachtig interieur.

22. Ik ben hier nu twee keer geweest. de eerste avond heb ik me erg geergerd aan de bediening. Alles wat ze deed was erg traag en kwam nors over. (een vrouw alleen). De tweede avond heb ik er gegeten. En weer was deze vrouw er. Ik moest erg lang wachten op mijn drinken en er werd bijna niet gevraagd: wilt u nog wat te drinken. Het eten was lekker. Maar op deze twee avonden een erg slechte bediening!

6,3
  23. Even borrelen en daarna wat eten bij Grand cafe Toitoi!

Eten was prima, goed verzorgd en mooie garnering. Strak verzorgde borden en de bijgerechten smaakten prima.

Service was alleen ontzettend slecht. Het was op een dinsdagavond, erg rustig. Vrouw was alleen aan het werk. GEEN sloof/werkkleding aan. Onverzorgd liep ze er bij voor zo een mooi grand cafe. Moeten meerdere malen naar de bar lopen om drinken te vragen. Er werd geen excuus gemaakt hiervoor. Verwaande blikken kregen we wel. De keuken was voor een deel open, erg mooi. Maar jammer als het personeel van de bediening (zelfde vrouw) gaat eten van de borden (bakjes) van de gasten. Dit kan ECHT niet en ook dit was een grote afknapper.

Wij hebben meerdere malen droog gezeten, onder andere onder het eten. Gastvrouw zat op dat moment aan de stamtafel met wel haar eigen kopje thee en een krant. Na ons hoofdgerecht werd ons niet gevraagd of wij wat na wilden. Kok vertrok rond 8 uur al. Wij zijn ook maar vertrokken, ondanks dat we een kopje koffie wilden. Wij zaten namelijk al 50 MIN DROOG!

'Is alles naar wens geweest?', 'Heeft het goed gesmaakt?'; Deze vragen hebben wij niet gehoord.

Nogmaals, met het eten was niks mis mee en was goed verzorgd. Alleen de bediening was aanzienlijk slecht, zeker een reden om hier niet meer te komen. Voordat deze vrouw kwam, was er een ander meisje aan het werk. Zij was wel strak op de drank, maar zat ook met een gast aan tafel? Ik kom zelf ook uit de horeca en erger me snel aan dingen, maar ik kon mezelf wel opvreten toen ik dit meemaakte. Ik heb begrip voor gastvrouwen in drukte, maar dit was op een dinsdagavond en in totaal zat er nog geen 15 man. Schandalig!

Mevr. Groothuis.

Raalte.

24. Eerste keer bij ToiToi, leuke, vrolijke en vlotte bediening, erg gezellig en lekker geluncht!

25. Erg trendy, beetje te naar onze smaak. Redelijk gegeten. Beperkte kaart. Niks bijzonders.

26. Luci Storf

Gezellig ingericht. Schone en frisruikende toiletten. Mooi gedekte tafel (we hadden gereserveerd).

Vlotte en correcte bediening.

Het bestelde eten was erg leuk gepresenteerd op goed warme borden en bijzonder smaakvol.

Later op de avond werd het wat drukker en mocht wat mij betrof de muziek wat zachter.

Aanrader voor gezellig avondje uit. Prima plek om te eten en na te tafelen.

We hopen hier vaker te komen.

27. Wij hebben er laatst op donderdag een weekschotel gegeten voor Euro 12,50.

Uistekend gemaakte gerechten.

Bijgerechten waren heerlijk.

Vriendelijke bediening en heel service gericht.

Aanrader, wij komen er weer.

28. Het is niet wat je ervan verwacht, veel te duur voor wat je krijgt.

Prijs gaat helemaal nergens over!

29. Willy Stikker

Het is steeds meer een jongeren soos met veel harde muziek.

En een matige bediening.

Het eten is redelijk maar (en dit is ook voor de drank) het prijspeil slaat werkelijk nergens op, veel te duur voor het gebodene. (en voor een soos)

Als dit niet gaat veranderen haak ik af.

3,2
  30. Geweldige zaak, leuke bediening, lekker eten. Het word ook steeds meer de ideale plek voor een avondje uit doordat het publiek iets jonger is geworden dan 50+ zoals in het begin. Ga zo door!

31. Op het moment dat je buiten niet serveert (of omdat het te druk is, of te weinig personeel) is het de bedoeling dat je even naar de tafel loopt en dit uitlegt. Dus niet vanaf de deur schreeuwt dat er niet geholpen wordt buiten, waarna vervolgens naar binnen wordt gelopen en hierover onderling even met elkaar gelachen wordt.

Jammer. Het was altijd leuk...

32. jeroen & marloes

Leuk, gezellig, sfeervol grandcafe.

Hebben er uitsekend gegeten, leuke afgewisselde kaart.

Voor ieder wat wils.

Bediening netjes en correct.

Komen zeker terug!

Ga zo door,

33. Ik vind ToiToi heel gezellig alleen zijn er een paar minpunten:
    - De muziek staat te hard, dus je moet alles 2 keer zeggen;
    - Het personeel is uitermate storend, om de 5 minuten staan ze bij je tafel of je nog iets wil;
    - De kok luistert niet goed naar de serveerders.
    - Uitermate duur.

Jammer mensen.

34. Mariëlle Verbrugge

Heerlijk gegeten en super bediening.
    Joris en Fleur, bedankt voor de service en gezelligheid!
    Erg mooi aangekleed, heel sfeervol en netjes.
    Prijs/kwaliteit dik in orde en het verrassingsdessert was ook top!

Peter, Bets, Mariëlle en Elvera Verbrugge.
    Hoogvliet (Rotterdam).

35. jan& pieter

Heb prima gegeten! prijs kwaliteit, is goed! Ze hebben daar top koks aan het werk!!! bediening was minder,beetje traag. verder een super mooie zaak, echt gezellig! Kom zeker weer!

36. hans Mulder

TOTOI een prettig en sfeervol café met een supermooie site die de sfeer goed weergeeft zoals wij deze hebben ervaren, sjappo voor de ontwerper.
    De bediening was zeer vriendelijk maar wat minder snel, echter hier moet men ook niet naar toe voor een snelle hap maar voor een gezellig avondje uit..
    De salade Salade Salmon was zoals op de web site beschreven een echter aanrader en de Club sandwich was ook uitstekend.
    Hans en Sonja Mulder.
    Amersfoort.