Romagna laten bezorgen?

1520146158 88
1552040042 86
1605196516 82

1. Anne Karsten

Wij kennen Romagna al 47 jaar.
    Beste echte Italiaan in de regio.
    Rijden speciaal van Apeldoorn naar Nijmegen.

2. Nathanya

Normaliter is de service heel erg goed. Deze keer helaas niet in verband met enorme drukte en te weinig mensen in de bediening.
    Eten is heel erg lekker.

3. Paula Mus

Het is een ontzettend oud restaurant. Het voorgerecht champignons dreven in het vet met een hard stronkje sla. Soep ontzettend zout. De stokbrood was lekker maar het bordje met kruiden boter en wat tomaten blokjes en olijven zag er niet uit. De pizza waren goed. Alleen geen scherpe messen. Dit restaurant is meer geschikt voor afhalen pizza's.

4. Thea Zak

Al jaren ons favoriete Italiaanse restaurant. Heerlijk en vooral eerlijk/vers eten, gezellige sfeer en superleuke bediening, een echt familiebedrijf. We komen hier heel graag, en kunnen dit restaurant echt van harte aanbevelen

5. Een echte Italiaanse familie die je op hartelijke Italiaanse wijze welkom heet, met eenvoudige en verse ingrediënten zeer smaakvolle gerechten presenteert en dat ook nog eens tegen zeer lage prijzen. Echt een no nonsense restaurant!
    Nou moet ik niet positiever worden anders hollen er dadelijk heel veel mensen naar toe en is er voor ons geen plaatsje meer....

6. De Italiaanse eigenaar staat met kennis van zaken de beste pizza's te maken, zoals je die alleen nog eet in Italië.... Zijn vrouw loopt met een gulle lach de pizza's te serveren, ondertussen af en toe gezellig babbelend. En dan die tiramisu trouwens... Het is altijd even thuiskomen.. heerlijk!!!

7. Said_Cuijk@hotmail.com

Buitengewoon lekker, vooral de pizza pollo

8. Lisanne

Absoluut mijn favoriete pizzeria. Prettige sfeer, gezellig, kneuterig en héérlijk eten.

9. Eric van den Akker

Naast de heerlijke pizza's valt vooral de vriendelijkheid en de service op. Wij waren met 2 en moesten tijdig weer de trein halen, op zaterdag, en hoewel de pizzeria om 17.00 uur open zou gaan, heeft men speciaal voor ons een uur eerder geopend zodat we alsnog onze maaltijd konden nuttigen. Super service!

10. Ik kom hier regelmatig, en inderdaad het is een beetje een rommeltje, en alles is een beetje gedateerd. Maar qua eten gewoon top, lekkere pizza van Nijmegen en omstreken, goed glaasje wijn, lekkere pasta en anti pasta's en vergeet vooral de huis gemaakte tiramisu niet.

Nee kom hier al haast dertig jaar, maar blijft goed, en grappig, vooral vragen aan de Italiaanse eigenaar of hij even het speciale menu kan opnoemen, versta je niks van.

11. De pizza's waren best lekker. Maar je moet niet naar de wc moeten. Alles is gedateerd, dat is nog niet zo erg maar het hoeft niet vies te zijn. Een sopdoekje om de potten schoon te maken hebben ze waarschijnlijk niet.
    Kortom gewoon smerig en rommelig. Erg jammer, want voor de rest was de bediening en het eten prima.

12. Met de restaurantactie van de appie hier terecht gekomen. Ondanks de drukte van de avondspits toen we aankwamen (iets te vroeg) werd er meteen een tafel vrijgemaakt en konden we met een paar minuten gaan zitten. Klasse.

Wat opvalt aan de bediening is dat het een allegaartje van culturen is en dat maakt het leuk. Wat wel lichtelijk stoort is dat een hele enthousiaste ober in het rumoer van de drukte niet te verstaan is vanwege zijn Italiaanse Nederlands. Leuk, maar onhandig.

Het eten is erg lekker, oogt en smaakt vers en de porties zijn voldoende. De prijs is met restaurantactie prima te doen. Iets boven de 20 euro pp voor 3 gangen en 2 bier pp. Alles staat wel dicht op elkaar en en de sobere inrichting is gedateerd. Het eten, de vriendelijke, hartelijke en enthousiaste bediening maakt echter alles goed.

13. Frits 309 punten

Meerdere malen hier geweest, en het eten is hier goed en écht Italiaans. Geen aftreksels en compromissen (Ok, geen steenoven). Maar hoe vaak ik niet ergens een pizza voorgeschoteld krijg en de tranen me in de ogen schieten van ellende? In de gemiddelde tent moet je 3 of 4 instructies meegeven aan de bediening om een pizza te krijgen zoals ze hier standaard worden geserveerd. Zo moeilijk is het dus toch niet.

Streekgerechten zoals Spaghetti alle Vongole, konijn en ander wild, een margharita zoals ‘ie hoort? Allemaal geen probleem.

Ok, de locatie zelf is niet uitstekend. Maar het eten? Als een warm bad.

14. E van der ploeg

Heerlijk gegeten. Alles vers gemaakt. Super vriendelijke bediening. Een echte aanrader!

15. Het was heerlijk, nog nooit heb ik zo lekker gegeten. Toen ik binnen kwam rook het zo heerlijk dat ik niet kon wachten. De bediening groette ons in het Italiaans. De prijs was heel goed en de sfeer was heel gezellig. Ik kom er zeker nog terug.

16. Bij Romagna kan je nog authentiek Italiaans eten, het restaurant is een beetje gedateerd ingericht, maar ademt wel Italiaanse sfeer uit. Wij hebben de kok iets voor ons laten maken buiten de kaart om en dat was echt geweldig goed.

De pizza's die voorbij kwamen zagen er ook goed uit, hebben we zelf niet gegeten.

17. Was er gister en heb nog nooit zo smerig gegeten. Eén bediende liep met een verbandje om zijn hand waar de rafels aan hingen. Echt niet hygiënisch! De lasagne en pasta van mijn vriendinnen was koud en werd nog een keer opgewarmd. De pizza van mij had een hele smerige smaak. Ze namen de pizza mee en zeiden dat zij niks raars proefde. Volgens had ik super honger want ze nam mijn halve pizza mee en kreeg er niks voor terug. Ze zei alleen ik breng je nog een drankje. Kortom ik zou er zeker niet heen gaan!!

2,7
  18. Bart Aarts

La pizza piú buona di NIjmegen !

De lekkerste pizza van Nijmegen !

Ontspannen sfeer, heerlijk eten !

19. Anna 20 punten

Met ons gezin op meivakantie in omgeving Nijmegen. Na omzwervingen langs "Italiaanse" restaurants met ongeïnteresseerde medewerkers, zijn we terecht gekomen bij dit restaurant. De ontvangst voelde als een warm bad op een koele avond. Een hartelijk onthaal door de eigenaar, aanprijzing van zijn "waar", de vriendelijke bediening en uiteraard het heerlijke eten. Echt een goede prijs/kwaliteit verhouding. Komen hier graag terug als we in de omgeving zijn.

20. Marc Stollman

Hebben gisteren ( 4 dec 12) met een groep van 9 personen overheerlijk gegeten bij pizzaria Romagna. De door hen bereidde pizza's vielen bij iedereen in de smaak. Verse ingredienten, heerlijke bodem.
    Wat wil je nog meer.
    Ook de service is erg goed. Hele prettige en begripvolle bediening. Ik kan alleen maar zeggen BEDANKT !!

21. Maarten Boasson

22. tvanBelzen

Aan de buitenkant gezien zou ik -zonder de goede recensies-normaal misschien niet snel binnenstappen. Beetje rommelig en oud. Maar toch gedaan en zeker geen spijt. Het eten was heerlijk. Niet eerder zo lekker italiaans gegeten. Echt uit de keuken van mama en helemaal huisgemaakt. Italiaanse en vrolijke sfeer binnen mn door opgewekte bediening. Enkel jammer dat de toiletten dringend aan renovatie toezijn. Daar moet je niet te lang vertoeven.

23. Een tijdje geleden gegeten met een aantal vrienden. Het geheel oogt misschien een beetje kitsch voor sommigen maar de bediening en het eten maken dit meer dan goed. Vriendelijke behulpzame mensen. Voor mij de beste Italiaan van Nijmegen.

24. Eindelijk een goede italiaan in Nijmegen gevonden! Een echte italiaan ook, waar de gerechten nog zo uit de keuken van di Mama lijken te komen.
    Je voelt je er nog echt een belangrijke gast als de eigenaar in half italiaans de specialiteiten komt uitleggen en vraagt of alles naar wens is.
    Absolute aanrader voor iedereen die van echt Italiaans eten houdt en eens iets anders wilt dan pasta's en pizza's die zo uit de supermarkt lijken te zijn gehaald.
    Tip: Vooraf de tomatensoep (echte tomatensmaak) en de pizza Emiliana was geweldig (rucola, parmaham, tomaatjes en mozzarella).

25. Ik ben met ons gezinnetje daar wezen eten en het was een super goed restaurant, mijn 2 dochtertjes mochten hun eigen pizza maken en de mensen die daar werken zorgden voor een goede sfeer

26. Ons favoriete Italiaanse restaurant in Nijmegen! De pizza's zijn erg goed en leuke (Italiaanse) bediening.

27. Heerlijk eten en de sfeer is erg gezellig mede door het Italiaans gebabbel in de keuken. Iedereen die binnenkomt krijgt bruscetta met tomaatjes erop. Echt heerlijk en de risotto a la funghi is zeker een aanrader.

28. Romagna is voor mijn vriend zijn standaard Italiaan en na al zijn verhalen toch maar eens een keer mee geweest.

Ze hebben lekkere gerechten. Vooral de tomatensoep, lekker vers met room, heerlijk!

De bediening is erg vriendelijk en is behulpzaam. Ze maken contact met de gasten en houden ook wel van een grapje.

Ik kan het iedereen aanraden.

29. Ik kom hier met regelmaat en eet altijd een pizza. Romagna serveert immers de beste pizza's van Nijmegen. Geen restaurant waar je urenlang gezellig en romantisch gaat tafelen.

30. Ilse 183 punten

Wisselende ervaringen gehad... van "geweldig" tot "jammer".

Gamba's uit de oven met knoflook zijn hemels, salade caprese daarentegen vond ik echt een tegenvaller: als Italiaan ben je haast verplicht om deze met buffelmozzarella te serveren en niet met supermarktspul!
    We kregen een keer erg droog brood geserveerd en de bediening ging er tegenin door te beweren dat dit onmogelijk was.... toch was het brood droog. Uiteindelijk kregen we een nieuw mandje brood.
    Ook een keer een kannetje wijn besteld maar na 1 slok bleek mijn glas te stinken waardoor de wijn niet smaakte. Meneer gooit mijn glas wijn leeg en geeft me vervolgens een nieuw glas, echter zonder onze wijn aan te vullen.
    Toch een paar behoorlijke missers als je het mij vraagt, wat er voor zorgt dat je ondanks de lekkere gerechten toch niet zo snel weer terug komt.

31. Ik vond het een sfeervol restaurantje.

Heerlijk eten! Aardige mensen + goede bediening.

Zeker een aanrader.

32. Leuk sfeeervol eten met een enthousiaste bediening en een uitgebreide kaart.

33. het was heerlijk eten ! zeker een aanrader

34. Het was werkelijk verukkelijk. De pizza's zijn godelijk en de bediening perfect!