Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nieuwleusen verdeeld zijn.

1. Internationaal Nieuwleusen

Afgelopen weekend shared dining mogen proeven. Erg lekker. We moesten wel wat langer wachten op gerechten, maar hier hadden we begrip voor. Bediening heeft het netjes aangegeven. Was erg druk.

2. Zeer slecht eten, nog nooit zo slechte pizza en Calzone gegeten.
    Zeer slechte service, lang wachten en zeg er maar niets over dan krijg je nog een grote bek, ongelooflijk dat zulke tenten nog bestaan.

1,1
  3. Edwin Schutte

Ik kom er al vrij lang.
    Wat een kwaliteit.
    Ook een schone keuken.
    Ik ken mensen in Zwolle die er voor naar Nieuwleusen komen.

4. Internationaal Nieuwleusen

Aline Grasmeijer

Gisteravond een heerlijk 4 gangen verrassingsdiner gehad met 15 personen in LIV.
    Een prachtige locatie met super uitstraling.
    Het eten was heerlijk, zag er prachtig uit en de smaken waren top!
    De bediening was erg vriendelijk en gastvrij, wij komen graag nog eens terug.

5. Internationaal Nieuwleusen

Jan Prins

Super voor elkaar! Leuke dinerkaart, met verrassende keuzes. Goede bediening!

6. Internationaal Nieuwleusen

G Hekman

Gegeten bij LIV. We werden vriendelijk ontvangen. We waren misschien wat vroeg 18.00 Uur en de enigste gasten. Toch vonden wij dat je lang moest wachten op je gerechten. Het voor gerecht was goed. Bij het hoofdgerecht lag een stuk runderbot op mijn bord bij navraag bleek dit zo te horen bij het gerecht van gestoofde rundvlees. Voor mij geen meerwaarde en neemt veel ruimte in op je bord. De groentes bij het hoofdgerecht was aan de krappe kant. Een paar boontjes die niet beetgaar waren, een worteltje en wat ik dacht een klein stronkje witlof. Op mijn vraag aan de eigenaar waar deze mij gekruid was moest hij het aan de kok vragen, bleek het geen witlof te zijn maar venkel. Het vlees was wel super lekker. Het nagerecht was lekker maar viel in hoeveelheid tegen, zeker als je daar bijna 10 euro voor moet betalen.
    Het restaurant is netjes en fris. Bediening was vriendelijk. Ik vind het een pre dat zij met streekproducten werken.

5,1
  7. Ras patat gekocht.
    Alleen kleine stukjes en ook slecht van smaak.

8. Internationaal Nieuwleusen

Het eten is goed! Bijzonder, maar mooi, interieur. Vriendelijk personeel, maar we vonden de wachttijden voor voor- en hoofd gerecht vrij lang. Ondanks dat het helemaal niet druk was. En we vinden ze toch vrij duur. Maar we komen zeker nog eens terug.

9. Altijd lekkere en versbereide pizza’s. Zou ze daar niet snel opeten. Niet echt sfeervol. Voor afhaal echter wel prima

10. Rein en Ina

Heerlijke tie pan gerechten gegeten met verse groenten, de bediening was top en beleefd. Kunnen we iedereen aanraden.

11. 1 ster is nog te veel, besteld en werd aangegeven 1,5 uur helemaal prima, maar na 2 uur nog steeds geen bezorging.

Dan maar even bellen.... Nou vergeet het maar, telefonisch contact is niet mogelijk, er word NIET opgenomen.

Als je wilt bezorgen en op een normale tijd wil eten, bestel dan vooral niet hier!

Eindelijk word er opgenomen, op de vraag wanneer het kwam (na 2:15uur) ging ze het navragen, telefoon stond op speaker dus er was te horen "daar ga ik straks maken" om tegen mij te liegen dat ze er al mee bezig waren. Eerste en tevens laatste keer.

12. Eten opgehaald op 7 november 2021. Smaak en kwaliteit uitstekend. Minpunt; de bakjes soep zijn kleiner dan eerder. En de inhoud steeds minder. Erg jammer dit. De bakjes soep waren voor minder dan de helft gevuld.

13. Chinees-Indisch Nieuwleusen

Dit restaurant bestaat niet meer, in ieder geval niet op dit adres. Ik woon er bijna tegenover en het pand is gesloopt.

14. Stephan

Eten is goed.
    Bediening chagrijnig.

15. Zeer slechte ervaring mee.
    We hebben ruim 2,5 uur moeten wachten op onze bestelling terwijl dit 40 min. zou zijn.
    Eenmaal het eten ontvangen was het allemaal klef en koud. De pasta smaakte nergens naar, de spareribs, maar ook de warme groente waren beide verbrand en niet een beetje.

Hier nooit weer bestellen!

16. Eten was prima, maar daar bleef het bij. Om 18.00 uur besteld, maar na meerdere malen bellen werd het pas om 21.30 uur geleverd. Telefoon namen ze niet op, we hebben 18x keer gebeld. De tijd dat het zou afgeleverd worden was 19.20 uur. Wat hebben wij lang moeten wachten. Inmiddels na verhongering toch gelukkig eten kunnen scoren bij de supermarkt, waarna ze 10 minuten later voor de deur stonden met hun pizza's.

17. Na ruim 2 uur wachten kwam de bestelling. Het was nog warm, dat wel, maar zo ongelooflijk zout,
    Ik ga hier niet meer bestellen: twee pogingen gedaan, maar beide keren meer dan 2 uur moeten wachten en het eten is niet erg lekker.

1,4
  18. Daniël

19. Het eten en drinken prima voor elkaar.
    We hebben de uitsmijter gehad.
    En deze smaakte echt super lekker.
    Het zag er ook heel smakelijk uit.
    Wij vinden het zeker een aanrader.
    Pluimpje nee pluim voor de kok.
    De bediening was ook goed.

Mvg Skippyboy.

20. Netjes en aardige bediening, en het eten was lekker. Cappuccino was lekker warm.

21. Agnes Grootenhuis

We hebben heerlijk gegeten en ontspannen kunnen zitten aan tafels die ruim uit elkaar waren gezet.

22. Liesbeth Heijboer

We hadden ‘t restaurant helemaal voor onszelf.

23. Lekker gegeten op deze locatie.

24. Het was prima voor elkaar, eten was uitstekend bediening was erg vriendelijk voor herhaling xatbaar.

25. Op het terras heerlijk gedronken en gegeten. De service was goed. Ruime keuze qua eten. We komen zeker weer (het enige hele kleine minpuntje: misschien een kleedje op de tafel, aangezien we ook geen papieren placemat o.i.d. kregen)

26. Andries van Rozen

Leuke sfeer. Goed eten, vriendelijk personeel. Hopelijk na de verbouwing nog alles het zelfde.

27. Meer dan 2 uur wachten op bezorging. Patat is niet te eten. En onvriendelijke bezorging.

28. jackeline

Wacht al 2 uur op 2 pizza's.

Toegevoegd door redactie Eet.nu na contact:

Ontvangen na meer dan 2 uur wachten. En ook nog lauwe pizza's. La Vita reageert niet. Weg bijna 25 euro.

1,1
  29. Weer heerlijk gegeten! Leuke bediening, wel jong, (in opleiding?)maar deden goed hun best. Terwijl de eigenaar alles goed onder controle had. Eten voortreffelijk! Compliment voor de kok.

30. Mooi restaurant, goede bediening en lekker eten!