Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nieuwegein verdeeld zijn.

1. Vertaal van English naar Nederlands

Bad service, disgusting food, unfriendly people

2. Elke keer mist er wel iets, nu weer een rotti vel en de extra bestelde eieren.
    Eten smaakt prima maar wel beter opletten of alles erbij zit

5,1
  3. Yao

4. Wat een bijzondere zaak zeg… Mijn kapsalon vergeten en als ik dan terug kom zeggen dat ik het maar had moeten controleren en vervolgens na uur de oude kapsalon gewoon opwarmen en aan mij willen mee geven.

Sorry ik heb alles zo laten staan en ben weg gelopen.
    1. Je geeft de klant de schuld terwijl jij het zakje mee geeft.
    2. Je warmt de oude op.
    3. Je lacht me gewoon uit!

16 Maart gebeurd.

5. Lekker en vers bereid. Ruime porties, goed geprijsd. Heerlijk thais eten in Nieuwegein.

6. allrounder

Uw bestelling wordt vliegensvlug bezorgd, maar helaas hebben de koeriers een brabantse rijstijl. Smakelijk eten en hopen dat ze uw buurman niet in de prak hebben gereden.

7. Als gewoonlijk heerlijk gegeten met mijn man, maar tegen het einde werd er gezegd door een medewerker dag we nog een half uur de tijd hadden.
    Ik kom al heeeeel lang bij la cubanita ook in Utrecht maar dit hadden we nog nooit meegemaakt.
    Hierdoor konden we geen dessert bestellen.
    Erg jammer dit, er heeft volgens mij nog nooit een tijdlimiet aan de tijd gezeten.

8. Top ervaring echt een aanrader.

• Eindcijfer 10
  9. Bagel voldeed absoluut niet aan de verwachting, ook niet opgegeten. Was gewoon niet lekker! Bij de vraag of alles naar wens was geweest dit aangegeven, reactie was dat er dan wellicht iets was misgegaan in de keuken. Snel afgerekend en nooit meer terug.

1,4
  10. Liepen binnen en gingen aan n tafeltje zitten. Er werd afgeruimd en geen begroeting aan ons gegeven. Na een minuut of 20 kwam de serveerster met de bestelling van een andere tafel.
    Tevergeefs wachten op een teken van leven…
    Na in totaal 30 minuten zitten zonder enige vorm van actie kwam de serveerster met een schuin hoofd vragen of we niks wilden bestellen. Nu niet meer nee, jullie zijn met zoveel personeel druk met lachen achter de counter…
    We zijn vertrokken en lekker aan de overkant koffie gaan drinken en een lekker broodje gaan eten.
    Slechte beurt van Bagels.

11. Als je van lekker eten houdt, sla dit dan over! Een burger of saté is ok, de rest… NEE! Goedkoop, is ook goedkoop! Het kan ook niet voor die prijs. Als je alleen kunt opwarmen, niks met liefde bereiden, smakeloos, trieste opdiening en kleine porties dan zit je bij Bregje goed. Zeker geen aanrader.

12. Broodje hamburger de luxe, 14.50 euro. Spons achtig hap, fabrieks hamburger. Niet te eten, ongelooflijk voor dat geld.

1,9
  13. Om half zeven twee rotirollen besteld. Om half acht zouden ze aankomen. Om zeven uur gebeld en de verzekering gekregen dat ze eraan kwamen. Om kwart over acht stonden ze voor de deur met het eten.

Het eten was natuurlijk niet meer heet maar lauw en bestond buiten de rol uit heel veel aardappels, wat sperziebonen en een klein beetje kip. Kortom… nooit meer, zonde van het geld.

3,2
  14. Ruud Favier

15. Nadat het een uur later was dan de aangegeven tijd hebben we gebeld, werden we uitgescholden, bestelling geannuleerd.

16. Elianne Stoop

17. Sfeer was goed, het was die avond druk en weinig personeel. Ik had informatie gevraagd nadat ik had gelezen dat het een kindvriendelijk restaurant was. Ze mochten kijken bij het bereiden van de pizza's en pannenkoeken. Helaas kon dit niet en de mix van het pannenkoeken beslag moest gezeefd worden??? Beetje raar! Er zijn wel kleurpotloden en ze kunnen kleuren. Toen er gevraagd wat wat we wilden drinken werden een aantal drankjes dubbel gebracht. Ook waren de ijsjes op voor de kinderen. Erg jammer.

18. Ik ben zelf surinaams en dit is echt eten om voor te schamen. Vaak bij bestellen is er wel iets op. 5 Euro voor een broodje? Het is geen 5 sterren restaurant. Zelfs in Utrecht, Rotterdam, Amsterdam, Denhaag verkopen ze geen broodjes voor 5 euro. Smaak is waterig/ geen smaak en totaal niet surinaams.

Ik raad het niet aan.

2,4
  19. Mariannevan Embden

Leuk menu!
    Vriendelijke bediening!
    Lekker gegeten!
    En daarna naar een voorstelling in de Kom.

20. B. Bossenbroek

Waardeloos. Wij wilden met 9 personen vandaag (6 sept 2023) lunchen. Wij kwamen daar rond half een, waren misschien 10 mensen en konden niet lunchen. Ik vroeg of alles gereserveerd was. Ook dat was niet zo maar mochten geen plaats nemen. Wij vonden dit als fietsclub een verschrikkelijke ervaring en werden zo weggestuurd met nog een fijne dag en de serveerster liet ons zo staan. Dit is zeer schofterig. Wij als fietsclub hebben hier geen woorden voor.
    Maken dus geen reclame voor jullie.

21. Nederlands Nieuwegein

Wederom heerlijke lunch, zie ook mijn eerdere ervaringen.
    Vandaag ook gezellig buiten de lunch genoten, heerlijk aan het water, wat een mooi uitzicht.
    De porties zijn wel erg klein, dat is mijn enige kritiek!

22. Nederlands Nieuwegein

Een verrassend leuke plek aan het water en dat honderd meter vanaf de snelweg! Heel bijzonder.
    En de keuken is ook om te smullen, lekkere koffie, lekker zelfgemaakt (centrale keuken) gebak en zo ook het diner (vandaag alleen koffie met iets lekkers). Kijk eens naar de fotos… om te smullen toch!
    Aanrader wat mij betrekt.

23. Hedwig Verwilghen

Het voorgerrecht was goed (kalamaria tiganita en oktapodi scharas).
    Het hoofdgerecht (bifteki en suzuki) was uitgedroogd en niet te eten. Hebben alles laten staan en stukjes aan de kat gegeven die er rond liep. Geen reactie van de ober toen hij nog de bijna volle borden kwam weghalen..

4,3
  24. Wij hadden 2x patat bifteki met feta en 1x patat gyros. In de bifteki zat dit keer haast geen feta en er zat weinig friet bij. Jammer!!!!

4,5
  25. Heel erg zout en erg beroerde en afstandelijke bediening… voor ons de laatste keer na eerdere minder ervaringen.

2,9
  26. Laura

We bestellen vaker bij deze snackbar. Ze zijn enorm gierig met friet, grote friet kan je geen grote friet noemen. Kregen een keer een kroket die volledig door t bakje uitgesmeerd/geplet was en dan krijg je nog de chagrijnige vraag “wat wil je dat ik hiermee doe?” Nou je werk?
    Vroeger was dit een leuke gezellige tent, maar nu is de vriendelijkheid er wel van af.

Afgelopen 1e pinksterdag 28/05/23 grote bestelling geplaatst via thuisbezorgd en betaald. Kregen bericht bevestigd en dat het zo geleverd zou worden. Kwam maar niks, bellen bellen bellen maar geen gehoor. Erheen gereden en bleken gesloten te zijn. Thuisbezorgd wist van niks. Recensie geplaatst maar die word gewoon keihard verwijderd.

Ik gaf ze nog het voordeel van de twijfel maar voortaan ga ik wel ergens anders heen.

2,6
  27. Na vakantie met vrienden pizza besteld, krijg melding: bezorger onderweg en daarna bestelling afgerond en pizza's bezorgd, terwijl we nog geen bezorger hadden gezien. Geprobeerd te bellen, maar er wordt niet opgenomen. Vrienden zijn toen maar naar huis gegaan.
    Een half uur later staat de bezorger voor de deur, op mijn reactie dat hij te laat is, stamelt hij wat maar geen excuus.
    Heb gezegd dat ik de pizza's niet meer hoefde.
    Gelukkig had ik nog niets betaald.
    We hadden ondertussen pizza besteld bij Domino's die heel snel werden bezorgd.

28. De smoothies die zelf worden bereid zijn simpelweg GOOR. Personeel onervaren en sommige zelf met een arrogante houding en onbeschofte attitude naar mijn schoonmoeder is niet normaal. Het boeit ze allemaal geen flikker en dat is te merken. Slechtste service ever. Bagels & beans doe wat aan deze vestiging want ik hoor van zóveel mensen zulke verhalen. Bagel was echter wel prima

1,3
  29. Stefanie

30. Heerlijk vers eten, goede smaak. We vinden alleen het interieur wat verouderd.