ma 09:00 - 20:00

• Biologisch

3. Betalen pin Visa Master Card American Express

ma 09:00 - 20:00
di 09:00 - 20:00

1. Een stukje pizza met tomaat en mozzarella, prijs 3,25. Op het bonnetje voor de kassa, 3,50. De prijs is omhoog gegaan, O.K. Bij de kassa blijkt het pizzastukje 4,00 te kosten. Als we daarop wijzen, is men lang bezig om het uit te zoeken en moeten we lang wachten. De pizza is koud en taai geworden. We namen ook een broodje tonijn salade, 5,00 Op de kassabon staat krabsalade 5,50, maar dat is niet eens aanwezig. Het lijkt erop dat er veel onervaren personeel werkt, jammer.

2. J.F. Cornelisz

Zojuist op het terras van La Place Nieuwegein een quiche en een ciabatta beenham-salade gegeten. De quiche was droog, de champignons die er op (in) zaten waren hard en uitgedroogd. Waarschijnlijk had deze quiche te lang onder de warmhoudlamp gelegen. De beenham-salade zelf was goed, maar het broodje (ciabatta) was droog en smaakte als oud. Al met al niet echt smakelijk. Gelukkig voor ons zat het drinken in flesjes. En dan de bediening... De ruimte waar het afgeruimde servies gebracht kon worden stond helemaal vol. Door de hele zaak binnen waren de stoelen niet aangeschoven en op diverse tafels buiten stond serviesgoed van de vorige gasten. De bediening, 2 of 3 jonge dames, stonden te kletsen achter de balie en er werden geen aanstalten gemaakt even door de zaak heen te lopen om de stoelen netjes achter de tafels te zetten, de dienbladen met vaat op te ruimen of de ruimte van het serviesgoed op te ruimen. In onze ogen geen inzicht in horecazaken en het oogt onprofessioneel. La Place in huidige vorm is absoluut geen aanwinst voor het verbouwde Cityplaza. Hier laat La Place veel geld liggen, want uitnodigend, om even bij La Place iets te gebruiken, is het in het geheel niet. Jammer maar helaas.

Overigens is dit niet de eerste keer dat we dit meemaken.
    We zijn er nu al zo'n 3 of 4 keer geweest en uiteindelijk nu pas besloten dit toch aan La Place kenbaar te maken.

2,5