Aanwezig

1219877523 95
1320834488 94
1332051929 94

1. Top restaurant, heerlijk gegeten, goeie attente bediening

2. Verwachting was hoog, prijs kwaliteit verhouding niet goed. Lams hooi met bleekselderijcompote was geen combinatie. Bediening was slecht. Zelf vragen of ze glazen weg wilden halen. Bediening niet alert. Je werd niet gezien.
    Inrichting was erg leuk en authentiek. Coquilles met langoustines was erg lekker. Gerechten erg weinig. Geen dessert genomen omdat we geen vertrouwen hadden in iets verrassends. Door de prijs verwacht je toch iets bijzonders en dat viel tegen hier. Restaurant is niet meer voor herhaling vatbaar.

3. Sonia van Soolingen

4. Sonia van Soolingen

5. Prachtige authentieke accomodatie, ontzettend aardige bediening. We namen het zee menu: 5 gangen uit de zee, kaas en dessert plus wijnarrangement. Alles echt heerlijk. Alleen de kaas was geen topper qua gekozen kazen en de temperatuur ervan. Maar het was een feestje!

6. Erge tegenvaller! Eergister gegeten 3 gangen menu met wijnarrangemet. Prijs klopte al meteen niet met website. Dat is al slordig.
    60 euro per persoon voor 3 karige gangen met 3 wijntjes duur betaald.
    Zeker toetje was niks mango ijs met een dot slagroom met mango bavarois mango was ook bevroren en smaakte bijna tzelfde als t ijs.
    Als dit t beste restaurant van Ameland is??

5,3
  7. Peter Hulsink

8. Martijn Hamer

9. Mila groenen

Het interieur is wat oud, maar maakt het sfeervol. Het eten is echt voortreffelijk. Het vlees was ontzettend mals. Als je echt lekker wil eten moet je hier zijn.

10. Hilda Rosman

11. Meile Salverda

Mooie gerechten en vriendelijke bediening. Ook de kinderen (7 en 10), vonden het een aanrader.

12. De Opschepper

13. Sfeervolle en heerlijke oubollige ambiance. Het eten was voortreffelijk, wij hebben ons laten verrassen door de kok. Een aanrader.

14. Familie Ariëns

Lang geleden dat we zo verrassend hebben gegeten! Complimenten!

15. Dit restaurant is echt een aanrader. De bediening is enorm vriendelijk en attent. Als klant voel je je echt “gezien”. Het eten is echt fantastisch, de complimenten voor de kok! De ambiance is sfeervol en gezellig. Wij komen hier zeker terug!

16. Jack Custers

17. Tino Barf

We hebben lekker gegeten, prima bediening, volgende x zeker weer. Mooie winterkaart.

18. Theo

19. Martin

20. Pim Naafs

21. Anita vd Berg

Na vorige goede ervaring. Nu teleurgesteld. Bij reservering aangegeven glutevrije eter.
    Maar er was niet eens glutevrij brood.
    Eten goed van kwaliteit maar niet verrasend.
    Bediening vergat drankjes en bestek, duurde lang voor je gezien werd. Voelde ons niet verwend eerder lastig. Ze hadden het blijkbaar te druk.

6,3
  22. Het eten was goed maar de bediening laat te wensen over. Na het hoofdgerecht werd er niet meer naar ons omgekeken. Men kwam niet vragen of we de kaart nog wilden zien voor het dessert. Na viermaal! De aandacht trekken en lang wachten - je werd eigenlijk gewoon genegeerd- en dit terwijl het niet echt druk was, uit pure irritatie maar niet meer om de kaart gevraagd maar om de rekening. Erg jammer dat de mooie ambiance en het heerlijke eten door de slechte bediening zijn glans verloor. Je gaat met een halve kater naar huis.

23. Heerlijk gegeten, rustige mooi terras waar de kinderen op het grasveld even konden spelen.

24. Neeltje

Heerlijk gegeten (zeemenu) met bijpassend wijn arrangement. Leuke, gezellige bediening. Geslaagde avond in onze vakantie. Niet echt goedkoop maar prijs kwaliteit klopte zeker.

25. Martine Keur

26. Douwe Snoek

27. SUPER lekker, zeer goede service, heel vriendelijk. Aanrader!

28. Op een dinsdagavond hier gegeten. Prima ambiance. Bediening alert en vriendelijk. Het eten zowel voor als hoofdgerecht was van pure klasse. Goed gegaard en de bijgerechten waren Top. Juiste smaak en beleving van de streekproducten. Een restaurant wat zeer aan te bevelen is. Zeer zeker de moeite van het bezoeken waard.

29. Iedere keer weer opnieuw een geweldige avond: mooie ambiance, super bediening en top spijzen en dranken. Een aanrader!!!

30. martine en pierre uit Gent (B)

Prijs - kwaliteit, beste restaurant van Ameland, zeer lekker en vriendelijk personeel. Maar zo'n goed restaurant mag gerust champagne serveren, leer genieten lieve Nederlanders!

Martine en Pierre uit Gent

31. Ben ter Veer

Altijd als we op Ameland komen gaan we in ieder geval naar het Witte Paard, voor ons het beste restaurant van Ameland. Genoten van de heerlijke gerechten geserveerd door een super bediening. Dus graag tot de volgende keer op Ameland

32. Evert Jacobs

Vanavond ons laatste avond op Ameland. Super gegeten in een perfect restaurant. Heerlijk eten, goede wijn in combinatie met het eten en bijzonder vriendelijk personeel. Een aanrader.

33. Carolien van lenthe

Gisterenavond rond 19 uur binnen komen lopen zonder reservering. Het zat al helemaal vol. Een reservering geplaatst voor dezelfde avond om 21 uur. Zeer gastvrij ontvangen. We hebben een voorgerecht gedeeld. Combinatie van coquilles, tonijn en gerookte meerval erg lekker! Gevolgd door een spoom. Als hoofdgerecht had ik de eendenlever met gebakken appeltjes. Dit was zeer lekker en met drie grote stukken eendenlever zeker niet zuinig. Mijn man had gekozen voor de zeebarbeel, en was ook zeer tevreden over dit gerecht. De bereiding was erg goed. Wij hebben geen nagerecht genomen. De gastheer was erg prettig in omgang. Als wij weer naar Ameland komen, komen wij hier zeker terug!

34. Sonja van der Goot-Dresselhuis

Wij hebben voor het verrassingsmenu gekozen. Het eten was geweldig. De bediening was voortreffelijk!

35. Teleurgesteld zijn wij dit jaar, na jarenlang goede ervaringen! Niet attente, onbehoorlijke bediening en bij terechte opmerkingen over de te zoute coquilles en het te taaie en niet te snijden lamsribstuk, de reactie: Ik geef het door aan de kok. Er werd te veel en te direct getutoyeerd.

Bij ons vertrek werd de betaling niet opgehaald en zaten de obers al aan een glaasje Spa uit te puffen. Ze staken ook geen vinger uit toen alle kleerhangers op de grond vielen toen wij onze jassen pakten. Wat jammer van dit, tot voor kort, fantastische restaurant op Ameland! Doe er wat aan, Wit Paard!

37. Cvds

38. Rob Berting

39. Afgelopen zaterdag meer dan voortreffelijk gegeten. Voor het eerst ook gans (huisgerookte eilander gans met kweepeercompôte, spekkrokant, pompoenpitten en duindoorn vinaigrette). Super!

40. Ton Brinker

Geweldige ambiance. Geweldig lekker eten. Maar ik zou de bediening adviseren om eens goed de site www.aandacht.nl te bestuderen!

41. Mareti en anke en gerard

Heerlijk baars gegeten en vissoep met mierikswortel na een fikse fietstocht tegen de wind in

42. Geen goede ervaring. 31 okt.per abuis door misstap van medewerker rode wijn in handtas, agenda en rijbewijs terecht gekomen.Enige schade! Ook geconstateerd door medewerker. Vergoeding is niet nodig, maar enig attentie, door b.v. het aanbieden van een kop koffie oid, bleef achterwege. Geeft tot op dag van vandaag geen goed gevoel. Jammer; heeft ertoe geleid dat we niet terugkomen en andere gelegenheid zoeken op Ameland. Trek hier lering uit!!!!

43. Gezellig restaurant met een uitgebreide kaart. De bediening was zeer goed. Omdat het zo druk was, hebben we tussen twee gangen wat langer moeten wachten. Het stokbroodje vooraf was van het huis. Zeker een aanrader voor een volgende keer.

44. Met mijn twee kinderen heerlijk gegeten bij dit mooie en sfeervolle restaurant. Ruim aanbod van heerlijke gerechten, goede combinaties, ruim voldoende garnituur en zowel voor als hoofdgerecht mooie hoeveelheden. Vooraf lekker stokbrood met kruidenboter. Bediening was ook prima en gastvrij. Aanrader als je culinair wilt eten voor een nette prijs.

45. Paul

46. Addy Klaassen

Uitgaande van de goede recensies op deze site zijn wij afgelopen zondag bij dit restaurant wezen eten.

Hetgeen wat er geschreven staat op deze site klopt, wij hebben super gegeten, alles was even smaakvol en de bediening was oprecht.

Wanneer we Ameland weer bezoeken komen we hier zeker weer terug!!

47. Bouwina Komrij

48. Heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant.
    Als je echt een goed restaurant zoekt, is Het Witte Paard echt een aanrader.
    Ook het feit dat veel lokale bewoners van Ameland hier eten, zegt al genoeg.

49. Vorige week weer eens geweest en nog altijd top. Super gegeten! Alles was van hoog niveau, met plezier afgerekend en ook de rekening klopte naar verhouding tot de kwaliteit. Tot snel!

50. We kozen voor het verassingsmenu van de chef inc. Wijnarrangement. We kregen vier prachtige gerechten gecombineerd met verassende wijnen. Blij dat we gereserveerd hadden want het zat vol, leuke adequate bediening. Als we weer naar Ameland gaan komen we zeker terug.

51. Voor de zoveelste keer mijn verjaardag gevierd in Het Witte Paard, de attenties waren op subtiele wijze in de gerechten verwerkt, zo mogelijk nog lekkerder dan normaal, ik ben blij dat ik in de buurt woon.

52. Ineke Stoker

Wij hebben met zijn 3-en overheerlijk gegeten! Voorgerecht Vitello tonato, toen een spoom om de boel te neutraliseren daarna gesauteerde lamsribstuk met knoflookteentjes gegratineerd in oven met mosterd uit hollum en een zuivere honing met tijm, irish koffie na en we zaten meer dan vol! Ohhhh heerlijk gegeten! Het was hemels en zullen het Witte Paard zeker nog eens bezoeken! Van ons krijgt de kok een ster!

53. D.v.d. Veen

Zaterdag 7 mei 2011 voor de zoveelste keer bij Het Witte Paard gegeten. En niet voor niets dat we telkens terugkomen...

Met z'n zevenen iedereen stuk voor stuk héérlijk gegeten.

Geweldige smaakcombinaties en zoals altijd perfect geserveerd.

Goed van temperatuur, kleur, geur en smaak. Wat wil een mens nog meer..

Echt genieten bij Het Witte Paard!

54. Afgelopen zaterdag in Het Witte Paard gegeten. Ieder gerecht dat op tafel werd gezet was bijzonder en ook nog eens bijzonder lekker. Vooral de risotto viel bij ons zeer in de smaak. Als we weer op het eilend zijn gaan we zeker weer terug!

Rick & Annemiek.

55. Super goed gegeten! Een sfeervol klein restaurant met een varierende menukaart. Wij hebben er fantastisch gegeten, echt een aanrader. Hier ga ik een volgende keer zeker weer heen.

56. Super goed gegeten, alles was goed behalve een aantal zeer irritante gasten uit Drenthe.

Hier kon het restaurant niks aan doen en ze hebben deze mensen diverse malen gevraagd een beetje rustig te doen.

Het kon echter onze eetlust niet bederven en het was uit de kunst.

57. R & P van Eck

Een hééél gezellig restaurant. Goede bediening en het eten is fantastisch! Als je op Ameland bent moet je hier zeker een keer gaan eten (reserveer van te voren).

58. J Burgstra

Bijzonder sfeervol restaurant met een zeer uitgebreide menukaart met een goede prijs/kwaliteitverhouding. Bescheiden en vriendelijke bediening met kennis van zaken om een genoeglijke avond te verzekeren. Jammer dat het bijna altijd is volgeboekt. Een aanrader!