Op dit adres zit nu: Osorio

Boerenbont in Nes Ameland

7. Betalen pin Visa

1526205536 77
1612073572 79
1619879757 79

1. Jammer dat het restaurant dicht is, we hebben er vaak gebruik van gemaakt.
    Het dagmenu was goed, en het zat naast het Hotel dat was ook wel makkelijk.

2. Op maandag 4 juni 2018 hier gegeten en het dagmenu gekozen. Eerst heerlijke tomatensoep, lekker op temperatuur; daarna vispotje met toebehoren en na afloop een royale portie aardbeien met yoghurt. Alles heerlijk van smaak. De bediening was zeer vriendelijk. Minpuntje waren de tafeltjes, die bij meerdere mensen wiebelig waren.

3. ajan heeren

Het voorgerecht was iets met blote billen, het gerecht was bijna koud en zonder enige smaak.
    Het hoofdgerecht was vis dat smaakte wel aardig de groente erbij was half gaar en smakeloos.
    Het is niet voor herhaling vatbaar. Een maar, de bediening was zeer vriendelijk.

1,8
  4. Gerrit en Jolanda

Vanavond lekker gegeten bij boerenbont. Aardige bediening!
    We hadden gekozen voor dit restaurant op basis van de prijzen op de menukaart op de site.
    Maar dit bleek behoorlijk omhoog gegaan. Als je gewoon van de kaart bestelt, ben je niet goedkoper uit dan bij andere restaurants op Ameland.
    Dus graag de website aanpassen voor eerlijke informatie.

6,3
  5. Sfeer en bediening is prima alleen de prijs en de hoeveelheid vh eten viel mij wat tegen.

6. De Vries

Lekker gegeten, vriendelijke bediening in een gezellige omgeving.

7. Buijtendijk

Vanavond het boerenbont menu gegeten, was heerlijk, alle warme gerechten waren ook daadwerkelijk warm wat je in menig restaurant tegenwoordig wel kan vergeten. Toetje was prima op temperatuur en niet zo koud dat je kiezen pijn doen. Bediening was erg aardig, tempo van menu was goed. Hoop dat jullie dit aardige concept lang vol kunnen houden.

8. R. Langevoort

Twee keer heerlijk ouderwets, Hollandese pot, gegeten. Eerste keer a la carte, tweede keer het dagmenu. Ongedwongen sfeer. Echt een aanrader

9. Een heel gezellige locatie, waar wij heerlijk hebben gegeten tegen betaalbare prijzen.

10. Het eten was goed en lekker, de bediening was oké .
    Cappuccino bestelt maar leek meer op koffieverkeerd heb het gezegd en kreeg een ander maar hetzelfde. Bij het afrekenen gevraagd hoe dit kwam en het koffiemachine bleek niet goed te werken. TIP Even laten nakijken. Ook de messen een keer laten slijpen.

11. Thea van den Bekerom-Peeters

Gisteravond heerlijk gegeten, leuke sfeer en fijne bediening. Wij komen zeker terug met deze menukaart, lekker ouderwetse gerechten met een culinair tintje.

12. b.migchelsen

De dagschotel was erg weinig. Wij waren met 3 personen en voor 13.50 euro vonden wij het aardig prijzig. Voor ons echt geen aanrader. De verse worst was erg droog, het op een schaal serveren met groente en gebakken aardappels, alleen wat er op de schaal lag vonden we 13.50 euro waard.

13. Lekker gegeten... leuke bediening. Wij zouden wel weer reserveren.

14. Super goed eten, onwijs malse hamlap, lekkere spinazie, ontspannen sfeer en een leuke gastvrouw. Echt een aanrader.

15. Van de week heerlijk gegeten. Mosterdsoep met droge worst, mooie en vooral heerlijke combinatie. Draadjesvlees in rode wijn saus zoals het moet zijn, perfect en als afsluiting een verrassend toetje. Gewoon top!

16. S.de Goeij

Helaas was oma's gehaktbal niet van oma maar nogal stuitterballerig en was de zalm veel te gaar. Het duurde erg lang en was niet bijzonder, beslist geen aanrader.

2,4
  17. van galen

Bij Boerenbont gegeten, gezellige sfeer, maar van het eten hadden wij meer verwacht. Helaas was de varkenshaas te lang gebakken dus droog, en de KIEP (leuke naam) was ook erg droog. Op zich zag het eten er lekker uit, maar was allemaal echt te lang gebakken. Ook de wachttijd was behoorlijk, terwijl op 1 andere tafel na het restaurant leeg was.

Voor 1x prima maar geen aanrader.

6,1

19. Geweldig, heerlijk gegeten!

20. Greet Loman & Herman Tip

Gezellige sfeer, eten was erg lekker, prima prijs-kwaliteit verhouding, gastvrij personeel, het werd op primetime erg druk en daarom liet het eten wat langer op zich wachten, in de tussentijd werden we spontaan getrakteerd op stokbrood-kruidenboter-tapenade!

21. Heerlijk gegeten in dit prachtige restaurant. Het vegetarische gerecht was echt een verrassing.

22. Voor het gemak via internet de dagschotel besteld. Mijn advies: Nooit doen. Ik hoef echt geen 5 steren menu, maar dit was echt niet te eten. Was gewoon schandalig slecht.
    Gelukkig was de bediening wel netjes en vriendelijk. De uitstraling was niet echt bijzonder. Maar voor het eten kan ik echt geen voldoende geven.

2,7
  23. Sfeervol restaurant. Vriendelijke bediening. Beperkte maar toch gevarieerde kaart. We kregen eerst een amuse van het huis en een glas water bij de maaltijd. Bereiding van de gerechten is top. Zeker een aanrader voor elke Amelandgast.

24. Lekker buiten op het terras diner genoten. We begonnen met een heerlijke amuse daarna varkenshaas, boerderij eend, zalmhapjes, gebakken geitenkaas met honing en stokbrood met kruidenboter. Wijn paste goed bij het eten en de fles water was van het huis, geweldig. De sfeer was goed. Kokkin kwam zelf het eten opdienen. Marijke, onze gastvrouw heeft ons prima verzorgd. Hoop dat het nog een mooi seizoen voor jullie wordt.

20-7-2013

25. Leuke tent, vlotte bediening, goede kwaliteit!

26. Super gegeten. Gezellig. Sfeervol.
    Boereneend echt een aanrader.
    Net als de varkenshaas. Carpacio vooraf. Geweldig.

27. Wegens een restaurant tocht alleen voorgerecht genomen en spijt dat we hier niet gebleven zijn. Heerlijke amuse en voorgerechten prima op smaak. Vriendelijk en goed personeel. Zeer warme en gezellige inrichting.

28. Hanneke Muetstege

Een sfeervol restaurant met een leuke kaart, heerlijk bereid en net even wat anders dan andere restaurants. Een echte aanrader !

29. Afgelopen week zijn wij bij Boerenbont geweest. Inrichting van het restaurant prima, er waren alleen weinig gasten, waardoor de sfeer minder was. Het eten viel ons erg tegen, gezien de eerdere recensies. Er wordt door de kok veel zout gebruikt. De kaassoep was heerlijk, alleen de beloofde garnalen ontbraken. De zalm was aan de koude kant, bevatte teveel zout, kortom viel gewoon tegen. Zo ook het lamsvlees, wat erg standaard was. De bediening was daarentegen prima. Wij hadden meer van dit restaurant verwacht en zullen niet meer teruggaan naar dit restaurant op ameland, helemaal niet toen we zagen dat bijvoorbeeld het zalmgerecht identiek is aan het gerecht op de kaart van het collega-restaurant t Baken in Nes. Dit hadden wij niet verwacht van een restaurant met luxere uitstraling.

6,1
  30. fam. Spijkers

Afgelopen donderdagavond heerlijk gegeten bij Boerenbond op Ameland. Een echte aanrader! Veel verse seizoensproducten en prachtige producten van het eiland. Wij zijn erg gecharmeerd dat onze kinderen van alle gerechten die op de kaart staan een kinderportie kunnen krijgen. Fantastisch een restaurant waar kinderen eens geen friet, frikandel of kroket krijgen, maar een voortreffelijk stukje vlees of vis met groente (en evt. franse frietjes naar keuze).

31. 5 min fietsen van ness en goed restaurant met een topper in de keuken. Wij hebben ons laten verrassen met een 4 gangen diner van de chef. De gepresenteerde gerechten waren een plaatje op het bord en mooi afgestemd wat betreft smaken, gebruikmakend van mooie niet alledaagse produkten. Er werden goede bijpassende wijnen geschonken door een goede en prettige gastvrouw.
    Zeer aan te bevelen!
    23 juni 2012

32. De vries

Met gezin en 14 maanden oud kleinkind prima gegeten en zelfs jongste gast kreeg op maat service en een leuke verrasing; dessert van de chef.

33. sjoert van houten

we hebben hier zowel 's middags als 's avonds gegeten, en beide keren was het erg goed, ik had een lekkere salade als lunch, en mijn vrouw een heerlijk broodje uit de oven.
    's avonds gekozen voor gerechten van het specialsbord. zeker aan te bevelen! de gratis fles water is een topservice.

34. SUPER!!!! Net weer terug van een paar dagen Ameland waar wij de laatste avond bij Boerenbont aten. We hebben genoten! Alles was heerlijk bereid. We hadden een 4 gangen verrassingsmenu en dat was een waar genot. Zeer gastvrij en gemoedelijk. We gaan zeker nog een keer terug.

35. K. de Wind

Gekozen voor Seizoensmenu Ameland (met Meerval en Speenvarkenskoteletjes), heerlijk gegeten. Je krijgt zonder meer waar voor je geld. Komen zeker terug.

36. de Jong

Voortreffelijk gegeten! Goeie sfeer, enorm gastvrij, prachtig ingericht en een uitgebreide persoonlijke uitleg bij het presenteren van de mooie kaart (leuk!!). De kok maakt prachtige creaties van het heerlijke eten, super! Je kunt zien dat er met veel passie gekookt wordt.

37. Heerlijk gegeten. Uitstekende bediening met alle benodigde info over spijs en wijn. Een van ons de 'eenvoudige witlof schotel' en ik zelf een heerlijk stuk kabeljauw.
    Ga zo door.